Siis täh? Kärsiikö alle 25-vuotiaat keskenmenoista? Oikeasti?
Mä luulin aina että niistä kärsii vanhemmat noin 40v naiset.No ihan hyvä juttu.Toki tiedän että eka raskaus voi päätyä keskenmenoon,mutta sitten on joku isompi ongelma jos keskenmenoja tulee koko ajan.Ja ikää alle 25v.
Kommentit (27)
Tän avauksen tekijä on se nk. palstahullu, ja sen järjenjuoksu on ehkä hieman erilainen kuin keskivertoihmisellä. Että ei nyt kannata ihan hirveästi ihmetellä tätä avausta...
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja raahaat sen miehen tutkimuksiin! Älä tuhlaa vuosia odottaen!
Miten helvetin tyhmä ap on? En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa aloitukselle.
Nimim. 20+ ja kolme selittämätöntä keskenmenoa
No mä olen tullut aj olen kyllä osannut ajatella että olen onnekas. Tuskin tämä nyt on mikään poikkeavan nerouden merkki...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:48"]
jos tulee raskaaksi tosta vaan niin ei sitä koskaan jaksa ajatella ettei muut pääse yhtä helpolla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:22"]
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja raahaat sen miehen tutkimuksiin! Älä tuhlaa vuosia odottaen!
[/quote]
Eipä tuossa ole kyse siitä, että pitäisi itseäni ottaa niskasta kiinni. kun mies on tehnyt kantansa selväksi, minkäs minä sille voin. joko lähteä kävelemään tai hyväksyä asian. tällä hetkellä hyväksyn. :(
no jos parilla on toistuvia keskenmenoja niin myös miehen kromosomisto tutkitaan,, eli yllätys voi olla se joillekkin että keskenmeno voi todellakin johtua miehen perintötekijöistä..
jos tulee raskaaksi tosta vaan niin ei sitä koskaan jaksa ajatella ettei muut pääse yhtä helpolla.