Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te mammat, joiden mies on horoskoopiltaan neitsyt,

Vierailija
25.03.2013 |

Millainen miehenne on luonteeltaan?

Etenkin, jos täällä ois neitsyt - vaaka - yhdistelmiä (niin että nainen vaaka kuten minä), kuulisin mielelläni miten liittonne sujuvat. Meillä 3v takana ja ajoittain tosi isoja vaikeuksia liittyen isoihin luonne-eroihin, mutta silti jokin tuossa miehessä niin paljon kiehtoo (kunnollisuus, turvallisuus ja luotettavuus etupäässä), etten haluisi luovuttaa.

Ja ei tarvitse vaivautua vastaamaan että horoskoopit on paskaa, tää nyt on tällanen puolileikillään mut silti kiinnostuneena heitetty avaus. Ei tosikoille :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin turvallinen ja luotettava, joskus vaikeaa, mutta kun katson miehen toimintaa erilaisissa asioissa tuo turvallisuuden tunne on vahva, ja uskon ettei hän petä.

Vierailija
2/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies neitsyt, minä skorpioni. Mies on luotettava, tylsä ja turvallinen. Olen aivan samanlainen itsekin. Hyvin sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:08"]

Meillä on just noin, itse olen vaaka ja mieheni neitsyt. Henkinen yhteys on valtavan hyvä, on "suurta rakkautta" ja seksi uskomattoman hyvää vuosien jälkeenkin. Mutta, sitten kun on riitaa, se saa myös uskomattomat mittasuhteet. Välillä tuntuu siltä, että en kestä ja olen ollut luovuttamassa, mutta onneksi hyvät ajat ovat voittaneet. Riitoja on harvoin, mutta e ovat sitten ihan kamalia. Hyvää on reilusti enemmän ja se on uskomattoman hyvää... Tyypillistä kai.

[/quote]

Jotakuinkin näin meilläkin.

Vierailija
4/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on neitsyt ja minä vaaka. Meillä oli alussa melkoisia törmäyksiä miehen järjestelmällisyyden ja harkitsevaisuuden sekä omien täysin vastakkaisten ominaisuuksien kanssa.

Nyt 12 vuoden jälkeen, on pelkkää järkeä, että ollaan niin erilaisia. Pahimmat särmät on hioutuneet ja molemmat osaa kunnioittaa toisen temperamenttia ja ärsyttävyyttäkin.  Tuleehan näitä, että minä tuhlaan ja mies nipistää, minä haluan valmista aikaiseksi ja mies mittailee, mutta sitä oppii kyllä antamaan sen oman tilan molemmille.

Isoissa asioissa joudutaan vääntämään kättä, esim. talon rakennus ja pihan laitto, kun itse haluaa kaunista ja mies käytännöllistä, mutta kompromissit on yleensä sitten niitä toimivimpia ratkaisuja.

Jos pinna ja rakkaus kestää, niin ilman muuta kannattaa jaksaa. Itselleni en hienompaa miestä kaipaa.

Vierailija
5/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neitsytmieheni ei ole luotettava eikä turvallinen. Ei ota vastuuta oikein mistään täällä kotona. On aika itsekeskeinen. Toisaalta on myös rakastava, kertoo vieläkin lähes päivittäin mulle rakastavansa (20 v ydessä), on antelias, spontaani ja herkästi innostuva.

Itse olen jousimies. Avioliitto nyt ei varsinaisesti kukoista, johtuen alussa mainitsemistani seikoista.

Vierailija
6/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 22:29"]

Minun neitsytmieheni ei ole luotettava eikä turvallinen. Ei ota vastuuta oikein mistään täällä kotona. On aika itsekeskeinen. Toisaalta on myös rakastava, kertoo vieläkin lähes päivittäin mulle rakastavansa (20 v ydessä), on antelias, spontaani ja herkästi innostuva.

Itse olen jousimies. Avioliitto nyt ei varsinaisesti kukoista, johtuen alussa mainitsemistani seikoista.

[/quote]

Mulla samanlainen neitsyt -ex.

Vierailija
7/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neitsyt-vaaka pariskunta! Minä, nainen olen siis vaaka ja mies neitsyt.

Yhdessä olemme olleet melkein 14 v. ja tämä suhde on todellinen "made in heaven" :)

Rakastuimme päätä pahkaa heti tavattuamme ja tämä rakkaus ja kunnioitus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... En voi uskoa, että parempaa miestä voisin löytää.

Olimme molemmat jo reilusti yli kolmikymppisiä tavatessamme ja elämää sekä kokemuksia oli takana molemmilla. Avioliittoja tai lapsia ei ollut entuudestaan.

Arvostan mieheni kunnollisuutta ja uskollisuutta. Hän kohtelee minua arvostaen ja rakastaen. Olen itse joutunut ja saanut kasvaa ihmisenä hänen kanssaan. Hän on parasta koskaan, mitä minulle on elämässäni tapahtunut :)

Vierailija
8/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies-nainen. Mulle neitsyt-miehet on olleet kyllä aika jännä juttu! Niitä on löytynyt kolme suurempaa juttua, kaikki tarinat hyvin samanlaisia. Ihastuin heihin toden teolla enkä meinannut osata olla ilman, mutta juttua ei koskaan riittänyt eikä ollut oikein yhteistä. Paitsi seksi! Se olikin jotain jumalaista. Jokaisen miehen kanssa kun jutellut lopuksi/jälkeen päin, on mieskin ollut samaa mieltä: Seksuaalista vetovoimaa ja jotain erikoista kiinnostusta löytyy ja paljon, mutta muusta ei sitten tulekaan yhtään mitään.

Viimeisin kun tuli kuvioihin ja olin täyttä pahkaa ihastunut tuohon jumalaiseen olentoon, kävikin ilmi, ettei meillä tosiaan löytynyt jutun juurta jatkaa. Arvasin jo kysymättä, että neitsyt-mieshän se siinä. Olisi ollut loistava päiväkahvikaveri, mutta ihastukseltani en siihen kyennyt. :D (Nyt olen onnellisesti naimisissa kauris-miehen kanssa.)

Vierailija
9/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neitsyt - leijona -parisuhde, yhdessäoloa 13v ja kaksi pientä lasta. 

Aivan älytyöntä lukea, kun useampikin kirjoittaa neitsyt miehensä olevan juurikin turvallinen ja luotettavam, ei petä eikä halua erota, vaikka puoliso haluaisikin. Jaksaa kaikki oikkuni. MUTTA on myös todella tylsä useimmiten.

Tietyissä asioissa olemme samanlaisia ja jopa minä - leijona, olen oppinut perusturvellisuuden tunteen tuomaan rauhaan. Mutta haluaisin enempi spontaaniutta ja rajatonta riemua elämään. Kaipaan onnellisuuden ja rakastamisen/rakastatetuksi tulemisen tunnetta, huomiointia jne. 

Meillä hieman huono jakso ollut tämän vuoden eikä valoa tunnelinpäässä vielä näy, mutta en ole valmis luovuttamaankaan, kun ainakaan epäluotettavaa ja turvatonta parisuhdetta en tilalle halua. Tosin toisinaan mietin, olisinko yksin..?

Vierailija
10/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ja hänen kaksoisveljensä ovat neitsyitä, mutta muuten ovat ihan kaikessa kuin yö ja päivä.

Vierailija
11/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just noin, itse olen vaaka ja mieheni neitsyt. Henkinen yhteys on valtavan hyvä, on "suurta rakkautta" ja seksi uskomattoman hyvää vuosien jälkeenkin. Mutta, sitten kun on riitaa, se saa myös uskomattomat mittasuhteet. Välillä tuntuu siltä, että en kestä ja olen ollut luovuttamassa, mutta onneksi hyvät ajat ovat voittaneet. Riitoja on harvoin, mutta e ovat sitten ihan kamalia. Hyvää on reilusti enemmän ja se on uskomattoman hyvää... Tyypillistä kai.

Vierailija
12/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on neitsyt ja itse olen oinas. En usko horoskooppeihin, mutta muuten olemme luonteeltamme kuin yö ja päivä. Minä olen se yö. Hän on kaikin puolin suurisydäminen ja hieno ihminen, hän on kohdellut minua jalosti monessa tilanteessa kun en ole sitä ansainnut. Olen sanonut että haluan erota koska toivon hänelle parempaa naista kuin itse olen. Miestä varmasti ahdistaa eropuheet, hän kyllä haluaa jatkaa yhteiseloa. Rakastamme toisiamme valtavasti. Ahdistaa tämä tilanne ja oma paskamainen luonteeni. En ole narsisti ja huomaan omat puutteeni selvääkin selvemmin. Yritän muuttua ja kasvaa ihmisenä mutta se on niin vaikeaa.

Vierailija
13/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisia. Niinkuin kaikki maanmerkit

Vierailija
14/27 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on ansainnut hyvää kohtelua eikä siitä pidä olla kiitollisuuden velassa. Arvokas kohtelu toista kohtaan on sääntö ei poikkeus.

Vierailija
15/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta neitsytmiehet on ihania! Sekä paras ystäväni että suuri rakkauteni ovat neitsyitä ja heillä on enemmän kuin pari yhteistä piirrettä.

Uskollisia ei kyllä kumpikaan ole ollut (nuorempana) sillä suurina rakastajina he rakastavat kaikkia naisia. Heillä on silmää naiskauneudelle mutta arvostavat sitä lähintä ihan täysillä. Kumpikin ollut suhteessaan yli 30v saman naisen kanssa! Vastuuntuntoisimpia ja osallistuvimpia isiä mitä tunnen.

Ihan parhaista rakastajia, kemia, intohimo ja se läsnäolon tunne on uskomaton. Saa todella tuntea olevansa ainutlaatuinen, toinen haluaa koskea, silitellä ja sylitellä. Rakastajana antava osapuoli, nauttii itsekin eniten siitä että saa tehdä toiselle hyvää (myös sängyn ulkopuolella).

Työssään äärimmäisen rehellisiä ja omistautuvia jopa äärimmäisyyksiin saakka. Lojaaleja.

Oinaalle kyllä ihanteellinen pari:)

Vierailija
16/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän suhteet on saaneet alkunsa? Oletteko vieneet ja neitsytmiehet sitten vikisseet?

Voisi olettaa, kun leijonaa/skorpoaria/vaakaa liikkeellä... Neitsytmiehethän on aika nyssyjä mitä aloitteentekemiseen tulee...

Vierailija
17/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän suhteet on saaneet alkunsa? Oletteko vieneet ja neitsytmiehet sitten vikisseet?

Voisi olettaa, kun leijonaa/skorpoaria/vaakaa liikkeellä... Neitsytmiehethän on aika nyssyjä mitä aloitteentekemiseen tulee...

Ja oinaat vasta mölytoosia onkin...

Vierailija
18/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen neitsytmies täälläkin. Itse olen aika tyypillinen kalat joten välillä tuntuu ettei me sovita toisillemme ollenkaan.

Vierailija
19/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen neitsytmies täälläkin. Itse olen aika tyypillinen kalat joten välillä tuntuu ettei me sovita toisillemme ollenkaan.

Neitsytmies on niin kiltti ja sitkeä, että yrittää eteenpäin toivottomassakin suhteessa. Varsinkaan ei uskalla lopettaa/lähteä vaikka puoliso ol u si millainen pirttihirmu tahansa :(

Vierailija
20/27 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta neitsytmiehet on ihania! Sekä paras ystäväni että suuri rakkauteni ovat neitsyitä ja heillä on enemmän kuin pari yhteistä piirrettä.

Uskollisia ei kyllä kumpikaan ole ollut (nuorempana) sillä suurina rakastajina he rakastavat kaikkia naisia. Heillä on silmää naiskauneudelle mutta arvostavat sitä lähintä ihan täysillä. Kumpikin ollut suhteessaan yli 30v saman naisen kanssa! Vastuuntuntoisimpia ja osallistuvimpia isiä mitä tunnen.

Ihan parhaista rakastajia, kemia, intohimo ja se läsnäolon tunne on uskomaton. Saa todella tuntea olevansa ainutlaatuinen, toinen haluaa koskea, silitellä ja sylitellä. Rakastajana antava osapuoli, nauttii itsekin eniten siitä että saa tehdä toiselle hyvää (myös sängyn ulkopuolella).

Työssään äärimmäisen rehellisiä ja omistautuvia jopa äärimmäisyyksiin saakka. Lojaaleja.

Oinaalle kyllä ihanteellinen pari:)

Siis niin kuin Jenni Haukio ja Sauli Niinistö. Hmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi