Hei te mammat, joiden mies on horoskoopiltaan neitsyt,
Millainen miehenne on luonteeltaan?
Etenkin, jos täällä ois neitsyt - vaaka - yhdistelmiä (niin että nainen vaaka kuten minä), kuulisin mielelläni miten liittonne sujuvat. Meillä 3v takana ja ajoittain tosi isoja vaikeuksia liittyen isoihin luonne-eroihin, mutta silti jokin tuossa miehessä niin paljon kiehtoo (kunnollisuus, turvallisuus ja luotettavuus etupäässä), etten haluisi luovuttaa.
Ja ei tarvitse vaivautua vastaamaan että horoskoopit on paskaa, tää nyt on tällanen puolileikillään mut silti kiinnostuneena heitetty avaus. Ei tosikoille :)
Kommentit (27)
Mieheni on neitsyt ja itse olen skorpioni. Mies on kärsivällinen eikä ajattele asioiden edelle välillä ajattelee asioita syvemmälle, mutta järkevästi. Itse suunnittelen etukäteen ja saan raivareita suunnitelmat kusevat, sitten mies rauhoittelee tai sanoo "mitä just äsken sanoin"
Mies on siisti pukeutuu ja huolehtii hygieniasta parhaiten kuin itse. Ennen lähtöä mulla on vaatteet ja ulkovaatteet päällä, ja joudun oikeasti odottamaan miestä kun miettii mitä pukee päälle ja mitä dödöä laittaa... Vielä pesee naaman ennen lähtöä. Ihme neiti... Pari vuotta sitten kysyin mieheltä "kumpi nyt olikaan meistä se nainen?" Mies vaa mutisee ja puki päälle. 😂
Mies kun askartelee tietokoneita tai mopoa EI SAA HÄIRITÄ, kun joutuu keskittyy ja siinä kestää. Ruuan laitossa mies ohjaa miten pieneksi kurkut leikataan ja miten hienonnetaan salaattia. Mä vaa kattelen vierestä ja rypistelen otsaani tuhahtelen kun mikään ei kelpaa. Siivoamme yhdessä mies tarkistaa lopputuloksen ja ilmoittaa onko hyvin imuroitu tai ei, mutta ei valita (näin itse väittää)
Jos teen omalla tavallani, niin mies kiinnittää tekooni ja haluaa tietää miksi näin tein. Juttelemme itse johdattelen keskustelua saan aina kuulla "älä johdattele, puhu suoraa" kun puhun suoraa mies takertuu puheiseeni ja ei lopeta jos en kerro suoraa... Huoh. Mies tarkkailee puheissani ääntämistä ja elekieltä (sitä itsekin teen) kun rupean väittämään vastaan eli luulen tietäväni kaiken, mutta joudun pyytämään mieheltä anteeksi jos olin väärässä... Tapahtunut aika usein 😂
No, seksi on hyvää ja molemmat tykkäävät mutta hygieniasta pitää kiinni ja huolta (näin mies toivoo)
Mutta kummallista tässä on mies on Aurinko Neitsyt ja Kuu Skorpioni ja itse olen Aurinko Skorpioni ja Kuu Neitsyt. Olemme hieman samanlaisia ja erinlaisia.
Miehen kanssa en halua tapella on hyvin ilkeä ja sanoo loukkaavasti, mutta osaa lopettaa ajoissa. Mä jatkan riitelyä ja saan raivokohtauksii. Silti osataan nyt puhua ja keskustella kuin aikuiset vaikka välillä ottaa päähän...
Muuten ihannemies 😘
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän suhteet on saaneet alkunsa? Oletteko vieneet ja neitsytmiehet sitten vikisseet?
Voisi olettaa, kun leijonaa/skorpoaria/vaakaa liikkeellä... Neitsytmiehethän on aika nyssyjä mitä aloitteentekemiseen tulee...
Me tavattiin mieheni kanssa ekan kerran ei ollut puhetta "aletaako olee?" Olimme ihan normaalisti, sitten kuukausi vierähti kysyin mieheltä "mitä haluaa minusta?" Mies vastasi tykkää musta, mutta haluaa edetä rauhallisesti, sitten sanoin mennää vaa rauhallisesti. Kuukausi vierähti taas sitten mies sanoi "noni, nyt olen valmis seurusteluun" piti antaa aikaa toiselle. Mies on neitsyt, eikä ne heti hyppää sänkyy tai rupea seurustelemaan kuin skorpionit... 😂
Mieheni on neitsyt minä en. Suurimmat ongelmat alkoivat lasten synnyttyä. On lapsellinen ja mäköttää, asioiden pitäisi mennä kuten hän haluaa ja pitäisi olla asioista samaa mieltä. Suhteen alussa oli huomaavainen ym. mutta tällä hetkellä ei. Pitää mykkäkoulua ym.
Ihanan rauhoittava kommentti. Oon jousimies, mies neitsyt, ja ollaan tapailtu 2kk ja mies kysyi aletaanko seurustelee 1kk sitten pienen kriisin jälkeen (olin tapaamassa toista miestä kun en tiennyt neitsyen oikeista tunteista vielä). Asian selvittyä hän sai vähän tulta alleen ja kysyi asian selvittelyn jälkeen että aletaanko seurustelemaan.
Mutta tuntuu että asiat ei nyt etene mihinkään ja mies on aika harvasanainen mukavien juttelun ja kehumisen kanssa. Kai hänelle pitää antaa aikaa, itse olisin menossa päätä pahkaa kun jousimies olen. Kärsivällisyys ei ole mun vahvuus!
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän suhteet on saaneet alkunsa? Oletteko vieneet ja neitsytmiehet sitten vikisseet?
Voisi olettaa, kun leijonaa/skorpoaria/vaakaa liikkeellä... Neitsytmiehethän on aika nyssyjä mitä aloitteentekemiseen tulee...
Kyllä minä olin se epäilevämpi ja "neitsytmies" se joka oli koko ajan aloitteellinen. Olisi varmaan koko juttu loppunut alkuunsa jos olisi ollut minusta kiinni. Mutta mies jaksoi olla aktiivinen ja pitää yhteyttä yllä kunnes sitten tajusin miten hyvä tyyppi on kyseessä ja rakastuin. Nyt yli 20 vuotta yhdessä ja ajatuskin puistattaa että suhteemme ei olisi syntynyt. Onneksi en sitä silloin alussa torpannut omalla vastahankaisuudellani.
Mä olen vissiin aika epätavallinen oinas, osaan olla äänessä ja tehokas kun tarvitaan (erityisesti mun työssä välttämätöntä) mutta osaan myös olla se suhteen rauhallisempi osapuoli joka nauttii siitä että huomioidaan ja hellitään.
Meillä mies vei ja minä vikisin, töissä tavattiin:) Kertaheitolla jalat alta ja 30v myöhemmin ihan sama tunne:D