Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle toinen nainen.

Vierailija
17.03.2019 |

Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.

Kommentit (322)

Vierailija
161/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitusviesti on mielestäni melko, noh hölmö, olen silti aika järkyttynyt näistä 'toisten naisten' vastauksista. Oikein ylpeillen kerrotte, kuinka olette nussineet varattuja miehiä jopa pariskunnan omassa kodissa. En ymmärrä miten ihmiset voivat käyttäytyä noin vastenmielisesti. Ainakin paljastatte näissä viesteissänne kakkosnaisten todellisen luonnon. Ei hyvä ihminen voi toimia tuollaisella tavalla.

Juuri näin. Ja tulee niin paha olo kun miettii kuinka miesraukat joutuvat noiden naisten käsittelyyn kerta toisensa jälkeen :) M

Toivottavasti miehet saavat jotain apua kokemustensa jälkeen ettei jää pahoja traumoja :(

Vierailija
162/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitusviesti on mielestäni melko, noh hölmö, olen silti aika järkyttynyt näistä 'toisten naisten' vastauksista. Oikein ylpeillen kerrotte, kuinka olette nussineet varattuja miehiä jopa pariskunnan omassa kodissa. En ymmärrä miten ihmiset voivat käyttäytyä noin vastenmielisesti. Ainakin paljastatte näissä viesteissänne kakkosnaisten todellisen luonnon. Ei hyvä ihminen voi toimia tuollaisella tavalla.

Juuri näin. Ja tulee niin paha olo kun miettii kuinka miesraukat joutuvat noiden naisten käsittelyyn kerta toisensa jälkeen :) M

Toivottavasti miehet saavat jotain apua kokemustensa jälkeen ettei jää pahoja traumoja :(

Se on kyllä yleisesti ottaen ihanaa, kun ympäristö tarjoaa näin paljon pyyteetöntä empatiaa. Pihkura vaan, kun ne ihmiset itse eivät tajua sitä vastaanottaa, eikä kaikki edes tajua, että heillä on ongelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta ne miehetkin ovat inhottavia ihmisiä. Onhan se ihan selvää, että tuolla tavalla toimiva mies on täysin selkärangaton ja moraaliton paskiainen.

Vierailija
164/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli yllätys, miten naimisissa olevat miehet tarjosivat itseään, kun avioliiton päättymisen jälkeen lopulta baareihin uskaltauduin. En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta suksee oli valtava. Baareissa en käynyt kotipaikkakunnallani, joten miehet, jotka tarjoutuivat, eivät tienneet minusta yhtään mtään.

Kotipaikkakunnalla sattui usein sellaista, että olimme isossa seurueessa ravintolassa (pikkujoulut tai muut juhlien jatkot, jolloin minäkin menin baariin, muutoin en), pöytäseurueeseen kuului sekä pariskuntia, että sinkkuja, ne naimisissa olevat miehet iskivät (yrittivät) minua, vaikka omat vaimot olivat samassa pöydässä, parhaat näistä miehistä olivat ihan selvinpäin.

Näin on, tämä oli myös minulle järkytys kun erosin muutamia vuosia sitten. Ja kuinka ne miehet kehtasivatkaan?

Ja sitten vaimot roikkuivat miestensä käsipuolessa ja mulkoilivat minua, aivan kuin vain nappaisin heidän unelmaukona ilman että miehellä voisi olla siihen mitään sanottavaa. Voi kun olisivat tienneet etten heidän ukkojaan olisi ottanut suurin surminkaan vaikka viimeinen mies maailmassa. Mitä tuommoisen mitättömyyden kanssa oikein edes tekisin?

Myöhemminkään en ilman ylenkatsetta voi kohdata näitä ukkoja. Voihan yökkis.

Vierailija
165/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan se toinen nainen on se joka jää suremaan,ei ole

helppoa tuntea itsensä hylätyksi ja olla aina se kakkonen.

Vierailija
166/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ole hyvä. Me kylläkin tavataan vielä, mutta vain seksin merkeissä.

Itsetunto nolla vai alle? Itsekunnioitus nolla vai alle? Paljon mäkin tiedän, mutta en tiedä oikeastaan mitään säälittävämpää kuin varattua paneva kakkonen. 

Sinä olet säälittävämpi.

Vierailija
167/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkosista parisuhdeleikeistä tässä ketjussa on saanut lukea. Huhhuh. Kertokaa minulle, ettei näitä tapahdu oikeassa elämässä.

Vierailija
168/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että edes huolisin ukonreppanastasi muuta kuin sen nälkäisen lemmen, jota hän tarjoaa minulle, kun kodin nuhruinen antiikki*ittu ei enää häntä kiihota?

Minulla on oma elämä, olen varakas, en tarvitse lumenkolaajaa. Eikä tarvitse hänen pyykkejään pestä tai kuorsausta kuunnella ;D

Kun miehesi on kanssani, hän ei sinua muista. Mutta kun hän on sinun kanssasi, hän ikävöi minua koko ajan (ja inhoaa sinua).

Vierailija
169/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli yllätys, miten naimisissa olevat miehet tarjosivat itseään, kun avioliiton päättymisen jälkeen lopulta baareihin uskaltauduin. En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta suksee oli valtava. Baareissa en käynyt kotipaikkakunnallani, joten miehet, jotka tarjoutuivat, eivät tienneet minusta yhtään mtään.

Kotipaikkakunnalla sattui usein sellaista, että olimme isossa seurueessa ravintolassa (pikkujoulut tai muut juhlien jatkot, jolloin minäkin menin baariin, muutoin en), pöytäseurueeseen kuului sekä pariskuntia, että sinkkuja, ne naimisissa olevat miehet iskivät (yrittivät) minua, vaikka omat vaimot olivat samassa pöydässä, parhaat näistä miehistä olivat ihan selvinpäin.

Näin on, tämä oli myös minulle järkytys kun erosin muutamia vuosia sitten. Ja kuinka ne miehet kehtasivatkaan?

Ja sitten vaimot roikkuivat miestensä käsipuolessa ja mulkoilivat minua, aivan kuin vain nappaisin heidän unelmaukona ilman että miehellä voisi olla siihen mitään sanottavaa. Voi kun olisivat tienneet etten heidän ukkojaan olisi ottanut suurin surminkaan vaikka viimeinen mies maailmassa. Mitä tuommoisen mitättömyyden kanssa oikein edes tekisin?

Juttusi itsessään kuulostaa sepitteeltä, mutta se mikä kiinnittää huomion, on että sulla on kyllä paha defenssi. Tuskin sua kuitenkaan ihan noin paljon "oksettaa" toisten naisten puolisot :) Suhteeton ylenkatse ja ylemmyys kun kertoo juuri päinvastaisesta, eli alemmuudesta ja kateudesta.

Olisiko sittenkin vanha kunnon happamia sano kettu-reagointia?

Sekin on hupaisaa, että uskottelet täällä niin kuin kaikkien miehet olisivat sinun otettavissa :) Luulen, että siellä puolen ruutua lauantai-iltaa av:n parissa viettäessäsi tiedät itsekin, että totuus on hieman toinen.

Hyvää lauantai-iltaa sinne kuitenkin!

Vierailija
170/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että edes huolisin ukonreppanastasi muuta kuin sen nälkäisen lemmen, jota hän tarjoaa minulle, kun kodin nuhruinen antiikki*ittu ei enää häntä kiihota?

Minulla on oma elämä, olen varakas, en tarvitse lumenkolaajaa. Eikä tarvitse hänen pyykkejään pestä tai kuorsausta kuunnella ;D

Kun miehesi on kanssani, hän ei sinua muista. Mutta kun hän on sinun kanssasi, hän ikävöi minua koko ajan (ja inhoaa sinua).

Voi ressukkaa :)

Vierailija
171/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kumppaninsa arvo pitäisi pystyä näkemään ihan ilman pettämistäkin.

Vierailija
172/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 hullulla on hullun huvitukset

Vierailija
173/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä hauska ketju. Jotkut selittävät, kuinka miehen pettäminen nosti heidän suhteensa ihan uudelle tasolle. Toiset taas hehkuttavat toisena naisena olemista. Kaikkein uskottavimmat tarinat ovat täällä ne kaksi eronnutta naista, jotka kohtasivat iskuyrityksiä tuttujen parisuhteessa olevien miesten taholta. Elämä on tosiaankin ihmeellistä.

Vierailija
174/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan avata ne sinisilmät. Todellisuus voi päihittää Kauniit ja rohkeat mennen tullen.

Vierailija
175/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä hauska ketju. Jotkut selittävät, kuinka miehen pettäminen nosti heidän suhteensa ihan uudelle tasolle. Toiset taas hehkuttavat toisena naisena olemista. Kaikkein uskottavimmat tarinat ovat täällä ne kaksi eronnutta naista, jotka kohtasivat iskuyrityksiä tuttujen parisuhteessa olevien miesten taholta. Elämä on tosiaankin ihmeellistä.

Uskot siis vaan omat kirjoituksesi :)

Ei siinä mitään, tuollainen maailmankuva pysyy varmaan sillä tavalla paremmin nipussa!

Vierailija
176/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään, tuollainen maailmankuva pysyy varmaan sillä tavalla paremmin nipussa!

Ai niin, ja jotkut ovat lääkityksellä. Mutta sehän nyt on av:lla selviö.

Vierailija
177/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolahti ja älähti! Osuin siis oikeaan  :D :D :D

Vierailija
178/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttusi itsessään kuulostaa sepitteeltä, mutta se mikä kiinnittää huomion, on että sulla on kyllä paha defenssi. Tuskin sua kuitenkaan ihan noin paljon "oksettaa" toisten naisten puolisot :) Suhteeton ylenkatse ja ylemmyys kun kertoo juuri päinvastaisesta, eli alemmuudesta ja kateudesta.

Olisiko sittenkin vanha kunnon happamia sano kettu-reagointia?

Sekin on hupaisaa, että uskottelet täällä niin kuin kaikkien miehet olisivat sinun otettavissa :) Luulen, että siellä puolen ruutua lauantai-iltaa av:n parissa viettäessäsi tiedät itsekin, että totuus on hieman toinen.

Hyvää lauantai-iltaa sinne kuitenkin!

Huutonaurua!!!

Wau! Taisi osua ja uppoa jotenkin kivasti. Ehkä omaan nilkkaan, kenties. Oletko yksi kuvaamastani ukosta vaiko peräti vaimokulta jolla on epäilys ettei ihan kaikki olekkaan niin somasti kuin annat ymmärtää, hm..

No oli miten oli, en yrittänytkään väittää että kaikki miehet olisivat noin käyttäytyneet, uskomattoman moni kuitenkin. Miten noin niinkuin omasta mielestä olisi pitänyt tulkita tilanne jossa selkääni silitetään ja korvaan supatetaan "kyllä sua panisin, mutta kun toi vaimo". Itselle ei jääny mitään epäselvää asiasta ja todellakaan en ollut kiinnostunut a) ukkomiehestä b) ylipään miehistä siinä nimenomaisessa kohdassa elämässäni jossa juuri olin edellisestä päässyt eroon.

No oli miten oli, järkyttävälle ja uskomattomalle se tuntui silloin ja edelleenkin, onneksi itse osaa suhtautua jo varauksella. Silloin sitä naivisti kuvitteli pystyvänsä juttelemaan ihmisten kanssa ihan normaalisti kuten aviossa ollessa. Ja on tilanne parempi, auttanut varmaan pariutuminen vapaan sinkkumiehen kanssa :)

Hyvää lauantaita sinne myös :)

Vierailija
179/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolahtanut. En ollut kumpikaan niistä kirjoittajista. Olen kyllä aikaisemmin kuullut vastaavia huomioita ja hämmästellyt niitä tilanteita, missä eronnut nainen on jokin uhka, jolta oma mies on suojattava, vaikka tilanne on usein juurikin päinvastoin.

Vierailija
180/322 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolahtanut. En ollut kumpikaan niistä kirjoittajista. Olen kyllä aikaisemmin kuullut vastaavia huomioita ja hämmästellyt niitä tilanteita, missä eronnut nainen on jokin uhka, jolta oma mies on suojattava, vaikka tilanne on usein juurikin päinvastoin.[/quote

Samaa olen itse ihmetellyt. Edes päivää ei voi naisen mielestä miehelle sanoa, kun jo aletaan epäillä, että yrittää iskeä.