Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle toinen nainen.

Vierailija
17.03.2019 |

Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.

Kommentit (322)

Vierailija
301/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toinen nainen, kun ihastuit ensirakkauteeni ja minusta pittaamatta lähennyit hänen kanssaan, kun aloititte samassa korkeakoulussa. Sain mahdollisuuden löytää minulle sopivamman miehen, joka haluaa keskustella vakavista asioista, ei väheksy, valehtele minusta kavereille tai käytä alkoholia holtittomasti. Kun eksäni alkaa väsyä sinuun, niin lykkyä tykö. 

Vierailija
302/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen turhauttava ketju, kun sitä vain jankutetaan, että se toinen nainen automaattisesti haluaisi sen miehen ja sitä ei uskota, kun toiset naiset sanovat, että ei, ei halua.

Haluamme vain hyvää seksiä.

Kumpa olisikin noin.

Jostain syystä jäätte kuitenkin yleensä roikkumaan ja selitätte sitä "rakastumisella". Ja kun mies oikeastikin halusi vain sitä seksiä, niin siitä teille tulee paha mieli ja käytetty olo. Ei siis oikein vakuuta tuo juttusi. 

T. Mies42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli yksi ns. läheltä piti-tilanne työtoverin kanssa (olen varma tästä selityksestä, olen nähnyt kaikki sen naisen viestit miehelleni, pidemmälle eli seksiin ei oltu oikeasti menty). Mies itse kertoi asiasta mulle heti tapahtuneen jälkeen. 

Mut se nainen rakastui ja vonkasi mun miestä kauan tuon jälkeen. Mies näytti mulle kaikki ne viestit, käänsi mun puhelimeen sitä mukaa kun niitä tuli. Ja meillä kyllä alkoi tuosta jutusta todellinen kuherruskuukausi. En olis voinut arvata, kuinka kiihottavalta tuntuu että joku toinen nainen riutuu rakkaudesta mun mieheen! Katselen häntä itsekin nyt ihan uusin silmin. Tuo mieheeni rakastunut nainen ikään kuin lainasi silmänsä mulle.

Eli kyllä näillä keisseillä voi tällaisiakin vaikutuksia olla. Kaikkien kannattaa siis puhua vain omasta kokemuksestaan eikä yrittää määritellä sitä, mitä joku toinen on kokenut tai mitä ei.

Niin että vanha hiekkalapio kelpaa taas leikkiin kun huomasit että joku muu haluaisi sen? Surkeaa.

Vierailija
304/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli yksi ns. läheltä piti-tilanne työtoverin kanssa (olen varma tästä selityksestä, olen nähnyt kaikki sen naisen viestit miehelleni, pidemmälle eli seksiin ei oltu oikeasti menty). Mies itse kertoi asiasta mulle heti tapahtuneen jälkeen. 

Mut se nainen rakastui ja vonkasi mun miestä kauan tuon jälkeen. Mies näytti mulle kaikki ne viestit, käänsi mun puhelimeen sitä mukaa kun niitä tuli. Ja meillä kyllä alkoi tuosta jutusta todellinen kuherruskuukausi. En olis voinut arvata, kuinka kiihottavalta tuntuu että joku toinen nainen riutuu rakkaudesta mun mieheen! Katselen häntä itsekin nyt ihan uusin silmin. Tuo mieheeni rakastunut nainen ikään kuin lainasi silmänsä mulle.

Eli kyllä näillä keisseillä voi tällaisiakin vaikutuksia olla. Kaikkien kannattaa siis puhua vain omasta kokemuksestaan eikä yrittää määritellä sitä, mitä joku toinen on kokenut tai mitä ei.

Niin että vanha hiekkalapio kelpaa taas leikkiin kun huomasit että joku muu haluaisi sen? Surkeaa.

Ikävä juttu, jos sulla on surkeaa. Olen pahoillani siitä.

Mut tuosta meidän jutusta, en ole miettinyt mitään hiekkalapioita enkä muita, en ylipäätään mitään. Jotain noissa tapahtumissa ja sen naisen viesteissä oli sellaista, että ne ne vaan veti mut valtavaan tunteen pyörteeseen ja intohimoon miestäni kohtaan. Voisin vaan suudella ja rakastella hänen kanssa koko ajan. Enkä mä tätä aiokaan enempää miettiä, nautin vaan. Ei tällaista kuitenkaan liikaa ole elämässä.

Se nainen on jo rauhoittunut, mutta ihan toivoisin, että se taas viestittelis jotain ikäväänsä ja miten vaan yksin itkusilmässä miettii mun miestä ja haluis olla sen kanssa, koska tiedän, että se olis bensaa meidän liekkeihin.

Vierailija
305/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että oli läheltä piti tilanne? :D

Mies pääsi kuin koira veräjästä, hyvin junailtu!

Vierailija
306/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, kun mies kertoi. Ja käy se ilmi niistä sen naisen viesteistäkin. Hän muistelee niissä yhtä lyhyttä hetkeä, kun sai olla mieheni lähellä. Ja kuvailee, mitä muuta olisi halunnut. Ja millaista se heillä olisi.

Vierailija
307/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, kun mies kertoi. Ja käy se ilmi niistä sen naisen viesteistäkin. Hän muistelee niissä yhtä lyhyttä hetkeä, kun sai olla mieheni lähellä. Ja kuvailee, mitä muuta olisi halunnut. Ja millaista se heillä olisi.

Ja se vahingoniloko on sitten niin ihanaa? Taidat olla kiva tyyppi.

Vierailija
308/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se vahingoniloko on sitten niin ihanaa? Taidat olla kiva tyyppi.

En mä kutsuisi sitä edes vahingoniloksi. Joku tuossa jutussa vaan saa mut ihan villiksi. En edes osaa tarkemmin selittää. Mieskin vähän ihmettelee.

Vierailija
309/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen tiedät :D

Jos sä valitset huonoja panoja se on tasan sun ongelmasi.

Vierailija
310/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet on parhaita, kiihkeitä sängyssä kun eivät kotona saa ja lähtevät yöksi kotiinsa. Työkaverini käy "teellä" viikoittain ja vie välillä ravintolaan ja leffaan. Toista näen harvemmin, mutta sen kanssa käydään aina mielenkiintoiset keskustelut seksin jälkeen ja tuo mahtavia tuliaisia mukanaan. Molemmat todella komeita herrasmiehiä. Hyvin sopii mulle tää järjestely, en oo aikoihin jaksanu oikeita suhteita. Vie liikaa aikaa.

Vierailija
311/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet on parhaita, kiihkeitä sängyssä kun eivät kotona saa ja lähtevät yöksi kotiinsa. Työkaverini käy "teellä" viikoittain ja vie välillä ravintolaan ja leffaan. Toista näen harvemmin, mutta sen kanssa käydään aina mielenkiintoiset keskustelut seksin jälkeen ja tuo mahtavia tuliaisia mukanaan. Molemmat todella komeita herrasmiehiä. Hyvin sopii mulle tää järjestely, en oo aikoihin jaksanu oikeita suhteita. Vie liikaa aikaa.

Juu juu, näinhän se on sulla... Lentääkö muuten lehmätkin teillä päin :D

Vierailija
312/322 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, näinhän se on sulla... Lentääkö muuten lehmätkin teillä päin :D

Hauskaa, ettet usko :D Oih! Joku noin kadehtii elämääni. Olen aika imarreltu! Onhan tää ihan parasta, mitä sitä kieltämään ;)

Vierailija
313/322 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen turhauttava ketju, kun sitä vain jankutetaan, että se toinen nainen automaattisesti haluaisi sen miehen ja sitä ei uskota, kun toiset naiset sanovat, että ei, ei halua.

Haluamme vain hyvää seksiä.

Kumpa olisikin noin.

Jostain syystä jäätte kuitenkin yleensä roikkumaan ja selitätte sitä "rakastumisella". Ja kun mies oikeastikin halusi vain sitä seksiä, niin siitä teille tulee paha mieli ja käytetty olo. Ei siis oikein vakuuta tuo juttusi. 

T. Mies42

Paitsi että te miehet ihan itse tuon aiheutatte. Mulle ainakin se miehet aina alkaa niistä tunteistaan jauhamaan, vaikka se paskaa tietty onkin.

Itse en kaipaa sitä rakastumista enkä niistä tunteista jauhamista, mutta haluaisin kuitenkin, että mies kunnioittaa minua ja osoittaa, että minussa on muutakin kuin pelkkä pillu.

Hyvä paha mieli ja hyväksikäytetty olo ainakin omalla kohdalla tulee siitä, että mies seksin jälkeen kokoaa kimpsunsa ja häipyy ja tossa tilanteessa se "mä rakastan sua" ei asiaa auta. Itse haluan hellyyttä seksin jälkeen, käpertyä kainaloon ja suukotella, edes hetkeksi. Ja ei, tuo ei vaadi mitään "rakastan sua" paskanjauhantaa, vaan siinä voi jutella ihan mistä tahansa.

Vierailija
314/322 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
315/322 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on niin feikki. Haluaisin kuulla aloittajan miehen "Kiitos kirjoituksen".

Eräs tuttava pariskunta oli sellainen, että kaikki tapahtumat kuultuna vaimon suusta oli ihanaa ja mahtavaa ja elämä täydellistä. Miehen kertomana samat asiat olivat realistisia ja rehellisen brutaaleja. Voisin kuvitella juuri tämän naisen kirjoittaneen tämän aloituksen.

Vaimo pisti miehensä kärsimään oikein kunnolla, kun miehen salasuhde paljastui. Mies kertoi lyömisestä, uhkailusta ja avioliiton olevan helvettiä. Nainen puolestaan hehkutti, kuinka pettäminen avasi silmät ja pysäytti ruuhkavuosien keskellä.

Siinä voi miettiä itse kukin, onko kummallakaan oikeasti hyvä olla pettämisen jälkeen.

Vierailija
316/322 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut se, jonka miehellä oli toinen nainen. Lähdin suhteesta ja pian tuo toinenkin suhde kuulema loppui.

Nyt olen itse ollut ” toinen” nainen jo vuosia. Vaikeaa tietysti sanoa kumpi on ykkönen vaimo vai minä ja kumpi on toinen.

Kun asia paljastui minulle ajattelin ensin, että tämä loppui tähän, mutta yrityksistä huolimatta emme päässeet miehen kanssa toisistamme eroon.

Olen oikein tyytyväinen suhteeseemme ja nyt kun vauvamme pian syntyy, en voisi enemmästä edes haaveilla.

Vierailija
317/322 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upupupup

Vierailija
318/322 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on niin feikki. Haluaisin kuulla aloittajan miehen "Kiitos kirjoituksen".

Eräs tuttava pariskunta oli sellainen, että kaikki tapahtumat kuultuna vaimon suusta oli ihanaa ja mahtavaa ja elämä täydellistä. Miehen kertomana samat asiat olivat realistisia ja rehellisen brutaaleja. Voisin kuvitella juuri tämän naisen kirjoittaneen tämän aloituksen.

Vaimo pisti miehensä kärsimään oikein kunnolla, kun miehen salasuhde paljastui. Mies kertoi lyömisestä, uhkailusta ja avioliiton olevan helvettiä. Nainen puolestaan hehkutti, kuinka pettäminen avasi silmät ja pysäytti ruuhkavuosien keskellä.

Siinä voi miettiä itse kukin, onko kummallakaan oikeasti hyvä olla pettämisen jälkeen.

Illuusion luomiseen tarvitaan molemmat puolisot mukaan. Jos vain nainen pitää kulissia yllä, ne kaatuvat lopulta totuuden paljastuttua.

Aloittajan tekstistä paistaa läpi juuri tämä, että heidän täytyy taistella.

Vierailija
319/322 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa juttu päättyi toisin, toisesta naisesta tulikin se ensimmäinen. 

Lähetän vielä katkeralle ex-vaimolle kiitos-kortin <3 

Vierailija
320/322 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle vaimo, kun olit pihdannut niin kauan, niin sain villiä, intohimoista seksiä mieheltäsi sielun täydeltä.

Sitä iloa kesti vuodesta toiseen.

En lankea enää valheisiin. " Eroan pian", "en tunne mitään vaimoa kohtaan", " minulla ei edes seiso vaimolle", "olet elämäni rakkaus".