Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto. En jaksa enää näitä virpomisaloituksia!

Vierailija
24.03.2013 |

Kenen elämä voi pyöriä niin pienessä piirissä, että jaksaa miettiä ja vatvoa virpomista? Hirveän tärkeää näyttää olevan joillekin, että minkä ikäisiä ne virpojat ovat, mitä sukupuolta (vain tyttöjä) kuka väkertänyt ne virpomisvitsat, ja miten virpojat käyttäytyivät jne.

HANKKIKAA ELÄMÄ NIIN EI TARVITSE MIETTIÄ MITÄÄN NÄIN TYHJÄNPÄIVÄISTÄ.

Huh, jo helpotti. Ei mulla muuta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt kiva aihe vatvottavaksi! Just Facebookiinkin lisäilin virpomistiedot...

Vierailija
2/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä kyllästy. Ens viikonloppuna otetaan uus kierros, kun e-pohjanmaalla virvotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpominen on kai joillekin yksi vuoden kohokohdista. Meitä on moneen junaan ja jotkut jäävät asemallekin. Mutta älä huoli, se on huomenna ohi ja seuraavaksi kevään edetessä tulevat polttari-hää-häätarjoilu-aloitukset :)

Vierailija
4/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit. Ei niitä huomenna enää kukaan tee, joten koeta kestää ;)

Vierailija
5/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mulla ainakin tuossa keskustelujen etusivulla on montakymmentä muutakin aloitusta. Miksi ihmeessä vetäisisin herneet nenään jostain minua kiinnostamattomasta, koska muitakin löytyy.

Kehottaisin siis sinua ap vain ohittamaan ne virpomisaloitukset avaamatta niitä. Ei niiden silloin pitäisi ärsyttää, tai jos ärsyttävät niin vika saattaisi olla sinussa itsessäsi.

Vierailija
6/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kohta alkaa varmaan taistelu lakkiaiset vs. amisvalmistujaiset ja tietysti lapsettomat vs. lapselliset häät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan