Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te amatöörit pompitte koko ajan lentokoneessa kaivelemaan niitä laukkujanne?

Vierailija
17.03.2019 |

Ettekö todellakaan pysty olemaan muutaman tunnun lentoa ilman sataa eri tavaraa?

Ja tarvitseeko siellä vessassa ravata koko ajan?

Amatöörit!

Kommentit (269)

Vierailija
261/269 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukkukaivuri on hyvä termi

Vierailija
262/269 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut koskaan tulehduksillisista suolisto sairauksista? Jos et ole! Ole HILJAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/269 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta veritulppia eikä peräpukamia. Sinunkin kannattaisi hoidattaa omasi, ap.

Vierailija
264/269 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut koskaan tulehduksillisista suolisto sairauksista? Jos et ole! Ole HILJAA!!!

En ole.

Vierailija
265/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan matkalla, pitää koko ajan säätää jotain.

Vierailija
266/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minulla on aina reppu joka on edellisen istuimen alla. Tarvitsen sieltä lennon pituudesta riippuen villasukkia, lukemista, eväitä, karkkia, käsirasvaa, rahaa... Saan ne sieltä helposti häiritsemättä muita.

Tää on just tätä! Eikö kotona voi rasvata kädet? Pitääkö sitä karkkia aina mussuttaa?

Suomalaiset ovat niin tavara, järjestely ja mukavuusriippuvaisia et jos Suomi aavikoituisi niin suomalaiset kuolisivat hetkessä pois.

Mulla ei ole edes matkatavara kun matkustan. Hammashoitovälineet, passi, housut, paita, takki ja meikki.

Vierailija
267/269 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv.. siis mikä tää jatkuva veden juominen oikein on?? Ei siihen kuole jos ei juo tai syö 2 tunniksi.

Tsiiizuzz!

Vierailija
268/269 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikean uniapnean takia 

Hengityskone käsimatkatavaroissa,jota ei sää laittaa ruumaan.Minun on otettava sen verran iso laukkukoneelle.En usko,että kaikilla on hengityslaitteita tai posliinia laukussa.Järki siis käteen,että vai

n todella tärkeät tavarat koneeseen mukaan.

Vierailija
269/269 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi...ako tuo sinulle kuuluu