Miksi te amatöörit pompitte koko ajan lentokoneessa kaivelemaan niitä laukkujanne?
Ettekö todellakaan pysty olemaan muutaman tunnun lentoa ilman sataa eri tavaraa?
Ja tarvitseeko siellä vessassa ravata koko ajan?
Amatöörit!
Kommentit (269)
Oletko kuullut koskaan tulehduksillisista suolisto sairauksista? Jos et ole! Ole HILJAA!!!
Ei haluta veritulppia eikä peräpukamia. Sinunkin kannattaisi hoidattaa omasi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan tulehduksillisista suolisto sairauksista? Jos et ole! Ole HILJAA!!!
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Siksi minulla on aina reppu joka on edellisen istuimen alla. Tarvitsen sieltä lennon pituudesta riippuen villasukkia, lukemista, eväitä, karkkia, käsirasvaa, rahaa... Saan ne sieltä helposti häiritsemättä muita.
Tää on just tätä! Eikö kotona voi rasvata kädet? Pitääkö sitä karkkia aina mussuttaa?
Suomalaiset ovat niin tavara, järjestely ja mukavuusriippuvaisia et jos Suomi aavikoituisi niin suomalaiset kuolisivat hetkessä pois.
Mulla ei ole edes matkatavara kun matkustan. Hammashoitovälineet, passi, housut, paita, takki ja meikki.
Mitä helv.. siis mikä tää jatkuva veden juominen oikein on?? Ei siihen kuole jos ei juo tai syö 2 tunniksi.
Tsiiizuzz!
Minulla on vaikean uniapnean takia
Hengityskone käsimatkatavaroissa,jota ei sää laittaa ruumaan.Minun on otettava sen verran iso laukkukoneelle.En usko,että kaikilla on hengityslaitteita tai posliinia laukussa.Järki siis käteen,että vai
n todella tärkeät tavarat koneeseen mukaan.
Laukkukaivuri on hyvä termi