Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te amatöörit pompitte koko ajan lentokoneessa kaivelemaan niitä laukkujanne?

Vierailija
17.03.2019 |

Ettekö todellakaan pysty olemaan muutaman tunnun lentoa ilman sataa eri tavaraa?

Ja tarvitseeko siellä vessassa ravata koko ajan?

Amatöörit!

Kommentit (269)

Vierailija
1/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Helvetinmoinen ramppaaminen vessassa kolmen tunnin lennolla. Todellakaan itse en koskaan halua käydä lentokoneen vessassa, enkä ole joutunut käymään, vaikka usein lennänkin.

Vierailija
2/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Helvetinmoinen ramppaaminen vessassa kolmen tunnin lennolla. Todellakaan itse en koskaan halua käydä lentokoneen vessassa, enkä ole joutunut käymään, vaikka usein lennänkin.

Busineksessä ilmainen shampanja voi kuusettaa... Mutta meillä onkin isommat vessat siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Busineksessä ilmainen shampanja voi kuusettaa... Mutta meillä onkin isommat vessat siellä.

Jäit kiinni. Et ole koskaan ollut busineksessa. Hahaaaa!

Vierailija
4/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minulla on aina reppu joka on edellisen istuimen alla. Tarvitsen sieltä lennon pituudesta riippuen villasukkia, lukemista, eväitä, karkkia, käsirasvaa, rahaa... Saan ne sieltä helposti häiritsemättä muita.

Vierailija
5/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jumalattoman kokoiset käsimatkatavarat! Mitä te niissä oikein raahaatte, kun niitä saa väkipakolla yrittää tunkea hyllyille?!

Vierailija
6/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nämä on näitä häärääjiä, joilla on aina jotain järjestettävää busseissa, lentokoneissa, junissa ja ihan joka paikassa. Pompitaan ylös ja taas istumaan, vatkataan edessä istuvan selkänojaa mennen tullen.

Vierailija
7/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei pelkästään lentokoneessa vaan ihan missä tahansa. Ei istuta hetkeäkään, kaivetaan monesta eri laukusta sitä sun tätä, kysellään muilta että ”Erkki, minne sä pakkasit sen kynän?”. En voi ymmärtää. Eikö oikeasti voi suunnitella, että mitä todennäköisemmin tarvitsee matkalla/tilaisuudessa ja pakata ne yhteen pieneen laukkuun ja pitää sen lähettyvillä, kuin että ripottelee ne sinne sun tänne ja pahimmassa tapauksessa ei edes tiedä onko kyseistä tavaraa mukana.

Vierailija
8/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsirasvan hierojat ovat ärsyttävää porukkaa.

Vierailija
9/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa mulla on pieni läppärilaukku ja siinä se läppäri + kaikki mitä tarvitsen lennon aikana. Vessassa käyn ennen koneeseen menoa ja hyvin selviää reissun. (Tavallisesti nukun ainakin puolet ajasta. Käytän korvatulppia ja ilmeisesti ne unettaa :)

Vierailija
10/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän ärsyttää ne ylähyllyjen penkojat. Mitä sieltä haetaan monta kertaa muutaman tunnin lennolla ? Toisaalta onhan se hyvä, että jaloittelee. Kaikilla on myös erilainen rakko ja juomatavat.

Vierailija
11/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun käymään lentokoneen vessassa, koska joudun juomaan paljon vettä lennon aikana, ettei minulle iske nestevajeesta aiheutuva päänsärky. Jos en juo tarpeeksi, päänsärky on niin voimakas, että alan oksentaa. Haluaisiko ap oksentavan matkustajan viereensä?

Vierailija
12/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne jumalattoman kokoiset käsimatkatavarat! Mitä te niissä oikein raahaatte, kun niitä saa väkipakolla yrittää tunkea hyllyille?!

Viikon tavarat mitä tarviin lomalla, mahtuu käsimatkatavaroihin. En maksa turhaa ruumaan menevästä laukusta. Mutta en kesken lennon kaiva sieltä mitään, tarvittava on käsilaukussa/ repussa. Mutta kyllä jaloitella kannattaa kerran tai pari lennon aikana.

Vierailija
13/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sieltä sattuu tarviimaan tavaraa. Siksivarten. Myös vessassa on kiva käydä, jos on hätä. Mut voin lohduttaa, että nuudelikuppia en sentään tilaa.

Vierailija
14/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon tavarat mitä tarviin lomalla, mahtuu käsimatkatavaroihin. En maksa turhaa ruumaan menevästä laukusta. Mutta en kesken lennon kaiva sieltä mitään, tarvittava on käsilaukussa/ repussa. Mutta kyllä jaloitella kannattaa kerran tai pari lennon aikana.

Millä vinku-airwaysillä oikein lennät jos matkatavaroista joutuu maksamaan?

Uskomatonta miten köyhiä jotkut ovat.

Vierailija
15/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä varauloskäyntipaikka ja menen koneeseen ensimmäisten joukossa kultakorttini ansiosta. Laitan käsimatkatavarani hyllylle ja istun paikoilleni enkä jää käytävän tukkeeksi ottamaan esille lennolla tarvitsemiani tavaroita.

Kun jono on mennyt ohitse, nousen ottamaan sen, mitä tarvitsen ja istun uudelleen alas. Kun turvavyön merkkivalo syttyy ennen laskeutumista nousen pakkaamaan tavarani takaisin ylähyllylle. As simple as that.

4 h lennon aikana minun on pakko käväistä vessassa.

Vierailija
16/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun käymään lentokoneen vessassa, koska joudun juomaan paljon vettä lennon aikana, ettei minulle iske nestevajeesta aiheutuva päänsärky. Jos en juo tarpeeksi, päänsärky on niin voimakas, että alan oksentaa. Haluaisiko ap oksentavan matkustajan viereensä?

Miten täältä aina löytyykin näitä extreme-tapauksia? :D :D Av-palsta ei koskaan petä!

Vierailija
17/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla esim. erilaisia vaivoja, jotka selittävät tiheät wc-käynnit. Todella lapsellista marista niistä.

Vierailija
18/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täältä aina löytyykin näitä extreme-tapauksia? :D :D Av-palsta ei koskaan petä!

Mitä extremeä tuossa on? Idiootti.

ohis

Vierailija
19/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloittelu on hyvästä pitkillä lennoilla, vaikka sitten laukkua penkoen. En minä ainakaan ärsyynny noin pienistä asioista.

Vierailija
20/269 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä extremeä tuossa on? Idiootti.

ohis

Nimittely on epäkypsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan