Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mies, joka pihtaa? Kerro miksi pihtaat?

Vierailija
24.03.2013 |

Ahdistaa, itkettää, masentaa tämä miehen pihtaaminen. 

Itse olen aina ollut hyvinkin seksuaalinen ja mielelläni harrastaisin seksiä usemman kerran viikossa, mutta ei. Mies tuntuu unohtaneen seksin kokonaan. 

Välillä saattaa mennä viikkoja, muutama kuukausikin, ettei tapahdu mitään. Läheisyyttä on, suukkoja, haleja, mutta ei seksiä. Tuntuu, että kuihdun, menen hukkaan ja koko naiseus katoaa ja hiipuu. 

Miehellä oli jossain vaiheessa ongelmia erektion kanssa ja liian nopean siemensyöksyn ja kai sitten kehitteli niistä itselleen jotain paineita. Miehen puolelta seksi on oikeastaan aina ollut hyvin itsekästä, omien tarpeiden tyydyttämistä. Joskus olen ajatellut, että onko mies pohjimmiltaan oikeasti homo? Se olisi ehkä jopa helpottava tieto, koska oma itsetunto alkaa tässä samalla rapistua, kun en saa omalta mieheltäni sellaista huomiota ja seksiä, mitä haluaisin ja kaipaan.

Tiedän, että olen monien muiden miesten silmissä kiinnostava ja silmää miellyttävä, mutta kotona on niin hiljaista makuuhuoneessa, etten enää tiedä mitä teen. Tuntuisi niin väärältä edes harkita avioeroa pelkän seksin puutteen  tai lähinnä miehen pihtaamisen vuoksi.

Kommentit (265)

Vierailija
141/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin niin kovasti, että vaimo olisi seksuaalisesti aktiivinen ja kokeilunhaluinen. Tekisipä edes jotain, siis edes jotain ollakseen edes vähänkin naisellinen. Haluja minulla olisi, mutta en vaan halua koskea pitkällä tikullakaan vaimooni. Lasten takia tässä....

Oletko varma että olet tarpeeksi miehekäs vaimollesi? Eihän sinulla ole iso raskausmaha ja miestissit? Ne kun eivät mitenkään vetoa naisiin ja kyllä ne haittaavat vaikka te miehet raivokkaasti yritätte muuta itsellenne vakuuttaa.,

Ethän ole perässä vedettävä ohjattava mieslapsi vaan omatoimisesti rivalka tekijä niin kuin vaimosikin?

Vierailija
142/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoista nähdä, millaista passiivis-aggressiivista naisvihaa monella miehellä on pihtaamisen taustalla.

Oma mieheni on ryhtynyt pihtaamaan ja reaktioni alkaa ajan kuluessa olla, että harkitsen eroamista tai sivusuhdetta. Kunhan koronan saisi loppumaan niin, että pääsisi tapaamaan ihmisiä taas normaalisti, niin johonkin ryhdyn.

Seksi on ollut ainoa syy, miksi olen ollut suhteessa mieheen. Rahat ovat kaikki minun ja teen myös ylivoimaisesti suurimman osan kotitöistä. Ehkä miehellä on samanlaiset suunnitelmat, että odottaa nyt vaan passiivisena kämpiksenä, kunnes tulee aika erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoista nähdä, millaista passiivis-aggressiivista naisvihaa monella miehellä on pihtaamisen taustalla.

Oma mieheni on ryhtynyt pihtaamaan ja reaktioni alkaa ajan kuluessa olla, että harkitsen eroamista tai sivusuhdetta. Kunhan koronan saisi loppumaan niin, että pääsisi tapaamaan ihmisiä taas normaalisti, niin johonkin ryhdyn.

Seksi on ollut ainoa syy, miksi olen ollut suhteessa mieheen. Rahat ovat kaikki minun ja teen myös ylivoimaisesti suurimman osan kotitöistä. Ehkä miehellä on samanlaiset suunnitelmat, että odottaa nyt vaan passiivisena kämpiksenä, kunnes tulee aika erota.

Niinpä. Naisen halut sammuttaa epätasa-arvoinen eli epäreilu työnjako yhteisessä kodissa, se väsymys katkonaisista yöunista, taukoamattomasta tekemisestä, miehen kyvyttömyyydestä olla 100% elämämkumppani. Mies taas näköjään kantaa loputonta naisvihaa omaa rakastaan!!!! kohtaan

Vierailija
144/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei herätä mitään seksuaalista tuntemusta, ei kiimaa ei mitään. Painaa 80 kiloa, läskiä, sellua, höllyvää velttoa roikkuu siellä täällä. Minä rakastelen mielummin yksin katsoen kauniita kimmoisia naisia koneelta. Eikö tämä ole selvää kaikille, että mies rakastelee silmillään.

Entös se sun kaljamaha ja lörppämulkku? Hah, ei ihme että joudut vetään köteen🤮

Vierailija
145/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oihdannut jo 9 kk. Kiertoon löhtee,niin että oksat pois. Läskimaha, kaljan kittaaja, valehteleva, salaileva nettipor… runkkari!

Vierailija
146/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tulee olemaan äijälle yllätys.

Vierailija
147/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa teillä huonoja parisuhteita, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
148/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin, kun vaimo lähtee kävelemään. Menot ja työmäärä putoaa puolella.

Ei tarvitse siivota vaimon sotkuja ja tiskejä.

Vierailija
149/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin, kun vaimo lähtee kävelemään. Menot ja työmäärä putoaa puolella.

Ei tarvitse siivota vaimon sotkuja ja tiskejä.

Luultavasti vaimosi ajattelee samoin ja odottaa sitä päivää kuin kuuta nousevaa.

Vierailija
150/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pihtasi ensin 10 vuotta max kerta kuussa tahdilla. Nyt kun häntä on ruvennu jostain syystä enempi kiinnostaa on niin suuri nautinto antaa takasin samalla mitalla tuplana.

Vierailija
151/265 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo pihtasi ensin 10 vuotta max kerta kuussa tahdilla. Nyt kun häntä on ruvennu jostain syystä enempi kiinnostaa on niin suuri nautinto antaa takasin samalla mitalla tuplana.

Oikein! Meillä rouva pihtasi 20 vuotta ja nyt neljänkympin tienoilla on seksi alkanut kiinnostamaan, nyt saa rouva kärsiä ja minä olen ulkoistanut seksin. Sitä saa mitä tilaa!!

Vierailija
152/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on biologinen juttu että testosteronin taso nousee kun kumppani vaihtuu. Niinpä aluksi on seksiä ja sitten sen vähenee. Kavereiden kanssa on puhuttu, että sama homma heillä. Mekin miehen kanssa joskus erottiin ja kun palattiin yhteen niin johan alkoi seksiä tippumaan. Sitten taas vuosien varrella väheni. Nyt saan pari kertaa kuussa ja tyydyn siihen.

Miehen testosteronitaso laskee miehen rakastuessa ja se tekee miehestä epäitsekkään. Ottakaa nyt edes selvää biologiasta ennenkuin kirjoitatte puuta heinää.

Eli taisin sitten olla rakastunut, kun nainen täytti ajatukseni ja halusin miellyttää, mutta silti ei meinannut ottaa eteen. Jutun kaaduttua tuohon seksin toimimattomuuteen kävin mittauttamassa tasoni ja ne olivat normaalit.

Vierailija
153/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näköjään miehet tekevät kaikkensa tuhotakseen omat liittonsa, ja samalla lastensa elämän. Itsekkyys on in.

Vierailija
154/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näköjään miehet tekevät kaikkensa tuhotakseen omat liittonsa, ja samalla lastensa elämän. Itsekkyys on in.

Niin, kun emme alistu naisen temppuiluihin.. naisellako ei ole mitään osuutta asiaan??

Vierailija
155/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD

Vierailija
156/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sullahan huono tilanne on..ensin 10 vuotta nuin vähän seksiä ja nyt oman pihtaamisen takia vielä harvemmin..nyt olis kannattanut miettiä vähän pitemmälle

Vierailija
157/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sullahan huono tilanne on..ensin 10 vuotta nuin vähän seksiä ja nyt oman pihtaamisen takia vielä harvemmin..nyt olis kannattanut miettiä vähän pitemmälle

Kosto on suloista..

Vierailija
158/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis nainen tehnyt lapset ja kunnellut rättiväsyneen itkut , hoitanut kodin, ja sitten ei jaksa seksiä..tai sittenollut se hormonikierukka, joka vienyt halut. Useinjuuri näin.

Ja mies "maksaa" takaisin pihtaamalla ja hakemalla seksin vieraista. On taas luomakunnan kruunut asialla. Helppoa miehille.

159/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa viereistäketjua TOP 5 miten mies saa...ja hävetkää.

Vierailija
160/265 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhui aiemmin naisen hormoneista ja siitä että tajusi vasta jälkeenpäin että vaimo OLI OIKEASTI AIKA VÄSYNYT pikkulapsiaikaan, mutta oviksen aikaan jaksoi seksiä. se on hyvä vinkki. opetelkaa tuntemaan naisenne kierto ja käyttäkää sitä hyväksenne, kummankin etu :)

Huom. oikeasti aika väsynyt. itse en edes muista erityisesti pihdanneeni koska kaikki energia meni siihen että sai ne päivät jotenkin läpi. Vitsi olikin seksi miehen kanssa, että voidaan kyllä sekstailla jos saan samalla nukkua ... :( itkettäis jos ei naurattais. Nyt 40 + olen kuin ruususen unesta herännyt ja voisin paneskella joka päivä. Luojan kiitos mies oli pitkänäköinen eikä ottanut itseensä pikkulapsivuosia.