Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mies, joka pihtaa? Kerro miksi pihtaat?

Vierailija
24.03.2013 |

Ahdistaa, itkettää, masentaa tämä miehen pihtaaminen. 

Itse olen aina ollut hyvinkin seksuaalinen ja mielelläni harrastaisin seksiä usemman kerran viikossa, mutta ei. Mies tuntuu unohtaneen seksin kokonaan. 

Välillä saattaa mennä viikkoja, muutama kuukausikin, ettei tapahdu mitään. Läheisyyttä on, suukkoja, haleja, mutta ei seksiä. Tuntuu, että kuihdun, menen hukkaan ja koko naiseus katoaa ja hiipuu. 

Miehellä oli jossain vaiheessa ongelmia erektion kanssa ja liian nopean siemensyöksyn ja kai sitten kehitteli niistä itselleen jotain paineita. Miehen puolelta seksi on oikeastaan aina ollut hyvin itsekästä, omien tarpeiden tyydyttämistä. Joskus olen ajatellut, että onko mies pohjimmiltaan oikeasti homo? Se olisi ehkä jopa helpottava tieto, koska oma itsetunto alkaa tässä samalla rapistua, kun en saa omalta mieheltäni sellaista huomiota ja seksiä, mitä haluaisin ja kaipaan.

Tiedän, että olen monien muiden miesten silmissä kiinnostava ja silmää miellyttävä, mutta kotona on niin hiljaista makuuhuoneessa, etten enää tiedä mitä teen. Tuntuisi niin väärältä edes harkita avioeroa pelkän seksin puutteen  tai lähinnä miehen pihtaamisen vuoksi.

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti täälä olevat naisten kommentit ovat samaa tasoa kuin kotona. Ilmoitetaan uhmakkaasti, että ei ole ihme kun naiset ei anna, koska...(jäätävä lista syitä).

Sitten kun mies kyllästyy tähän ja pistää hanat kiinni, niin prinsessat kokevat saman tilanteen, mutta toisinpäin. Jo alkaa poru ja kiukuttelu. Miksi?

Tässäkin keskustelussa on ollut useamoi kommentti kuinka miehet ovat pitäneet naisia kuin kukkaa kämmenellä ja toteuttaneet kaiken pyydetyn ja enemmänkin kymmenien vuosien ajan. Se sisältö onnistuneesti naisten puolelta sivuutetaan, ja annetaan vastineeksi joku napakka kommentti "miksi menit naimisiin...yms". Aivan kuten kotona, ei oikeasti haluta pureutua aiheeseen ja mahdolliseti myöntää, että saattaa sitä vikaa ja ongelmaa olla muualla kuin siinä miesoletetussa.

En hyväksy pettämistä, mutta ymmärrän niitä jotka ajautuvat siihen esim. kymmenen kylmän vuoden jälkeen. On aivan luonnollista tuntea mielihyvää siitä, että joku osoittaa lämpöä ja on kiinnostunut sinusta seksuaalisesti.

Suosittelen kaikille pareille avointa keskustelua ja itsetutkiskelua, vaikka olen itse siinä vaimoni kanssa epäonnistunut ja avioehtoa.

Pihtaamiseni syö hänen itsetuntoaan, mutta niin minä myös olen sen kokenut viimeisen 20 vuoden ajan.

Vierailija
122/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillisesti täälä olevat naisten kommentit ovat samaa tasoa kuin kotona. Ilmoitetaan uhmakkaasti, että ei ole ihme kun naiset ei anna, koska...(jäätävä lista syitä).

Sitten kun mies kyllästyy tähän ja pistää hanat kiinni, niin prinsessat kokevat saman tilanteen, mutta toisinpäin. Jo alkaa poru ja kiukuttelu. Miksi?

Tässäkin keskustelussa on ollut useamoi kommentti kuinka miehet ovat pitäneet naisia kuin kukkaa kämmenellä ja toteuttaneet kaiken pyydetyn ja enemmänkin kymmenien vuosien ajan. Se sisältö onnistuneesti naisten puolelta sivuutetaan, ja annetaan vastineeksi joku napakka kommentti "miksi menit naimisiin...yms". Aivan kuten kotona, ei oikeasti haluta pureutua aiheeseen ja mahdolliseti myöntää, että saattaa sitä vikaa ja ongelmaa olla muualla kuin siinä miesoletetussa.

En hyväksy pettämistä, mutta ymmärrän niitä jotka ajautuvat siihen esim. kymmenen kylmän vuoden jälkeen. On aivan luonnollista tuntea mielihyvää siitä, että joku osoittaa lämpöä ja on kiinnostunut sinusta seksuaalisesti.

Suosittelen kaikille pareille avointa keskustelua ja itsetutkiskelua, vaikka olen itse siinä vaimoni kanssa epäonnistunut ja avioehtoa.

Pihtaamiseni syö hänen itsetuntoaan, mutta niin minä myös olen sen kokenut viimeisen 20 vuoden ajan.

Ei kenenkään tarvitse tuollaista sietää. Se on sitten voi voi..jos mies päätyy vieraaseen, lämpimään petiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette menneet naimisiin, oisittehan voineet vetää kätöseenne sen sijaan, niin ei tarvitsis pihtailla. Aivan älytöntä kiusaamista. Saakos se vaimokin sitten mennä muualle seksinsä saamaan, kuten te itse näköjään teette.

Ei ne vaimot nuorena niin pahoja ole nalkuttamaan, se tulee vasta 40 vuoden kiepeillä.

Sanoisin jo 30 vuoden maissa. Kun on lapset tehty sitten se alkaa.

Löytyisköhän se syyllinen sieltä peilistä..ette ole ehkä vuosien saatossa antaneet naisellenne sellaista huomiota mitä he kaipaisivat..edes joskus..

Joka ikinen merkkipäivä olen muistanut, ostanut kukkia extempore, vienyt ulkomaille, hieronut kipeitä hartioita, vaan mikään ei riitä. Aina teen kaikki väärin ja saan v1ttuilu4. Ja saman mäkätyksen saa lapset. Hemmetin negatiivinen otus tuo nainen ikääntyessään.

Onko ihme, jos ei seksi hänen kanssaan kiinnosta!

Suora ote omasta elämästä. Meitä on siis melko paljon.

Tähän tullee joku lyhytsanainen ärsyyntynyt kommentti naiselta, joka ei lue tai ymmärrä lukemaansa sisältöä. Tai tarkoituksellisesti sivuuttaa miesten kuvaukset omasta elämästään.

Vierailija
124/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette menneet naimisiin, oisittehan voineet vetää kätöseenne sen sijaan, niin ei tarvitsis pihtailla. Aivan älytöntä kiusaamista. Saakos se vaimokin sitten mennä muualle seksinsä saamaan, kuten te itse näköjään teette.

Ei ne vaimot nuorena niin pahoja ole nalkuttamaan, se tulee vasta 40 vuoden kiepeillä.

Löytyisköhän se syyllinen sieltä peilistä..ette ole ehkä vuosien saatossa antaneet naisellenne sellaista huomiota mitä he kaipaisivat..edes joskus..

Joka ikinen merkkipäivä olen muistanut, ostanut kukkia extempore, vienyt ulkomaille, hieronut kipeitä hartioita, vaan mikään ei riitä. Aina teen kaikki väärin ja saan v1ttuilu4. Ja saman mäkätyksen saa lapset. Hemmetin negatiivinen otus tuo nainen ikääntyessään.

Tähän tullee joku lyhytsanainen ärsyyntynyt kommentti naiselta, joka ei lue tai ymmärrä lukemaansa sisältöä. Tai tarkoituksellisesti sivuuttaa miesten kuvaukset omasta elämästään.

Meitä on todella paljon. Miesten kesken poristu ja usealla sama tilanne kotona.

Vierailija
125/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö syyllinen peiliin katsomalla?

Vierailija
126/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Erittäin vaikea innostua ihmisestä joka sylkee mustaa pahaa oloa ympärilleen.

Vierailija
127/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö syyllinen peiliin katsomalla?

Pelle, näin helppoa se oli.

Vierailija
128/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noentäs ne miehet, jotka vaan sohvalla kiskovat kaljaa, ja sitten vaativat vaan naiselta seksiä senverran että mälli lentää, sitten röyhtäsy pieraisu ja unta möhömahaan. Nainen pyydellyt jotain muutakin seksiä jo vuoskaudet.

Onko tämä mukamas valetta? Siis ihan totta mone  monen miehen kohdalla.

Me ollaan olu kimpassa 40 vuotta, ja kumpikaann ei pihtaa, sillä kumpikin saa nautintoa ja rakkautta. Joten yleistää ei pidä ei miehen eikä naisensuuntaan. It takes 2 to tango!

Vierailija
129/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksinkertaisesti tee mieli ihmistä, joka näkee vain muissa huonoja puolia.

Nalkutus perheelle tappaa halut.

Ja kyllä teen osani kotitöistä, ainakin kaksinkertaisesti häneen verrattuna. Aina on silti väärin sammutettu.

Tuota et usko itsekään.

Olen nainen ja tiedän mistä ne äkäiset naiset on tehty. Ne on tehty kumppanuuden puutteesta, naisen huomiotta jättämisestä, koko perhearjen ja kodinhoidon kaatumisesta naisen tehtäväksi ja seksistä jossa mies ottaa mutta jättää naisen ilman tyydytystä. Ja se päälle liimattu seksin osto pyykit kuivumaan laittamalla tms. Voiko loukkaavampaa olla?

Kun nainen tuntee olevansa kuin roska nurkassa niin onko ihme että on huonolla päällä?

Vierailija
130/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä teen osani kotitöistä, ainakin kaksinkertaisesti häneen verrattuna. Aina on silti väärin sammutettu.

Tuota et usko itsekään.

Olen nainen ja tiedän mistä ne äkäiset naiset on tehty. Ne on tehty kumppanuuden puutteesta, naisen huomiotta jättämisestä, koko perhearjen ja kodinhoidon kaatumisesta naisen tehtäväksi ja seksistä jossa mies ottaa mutta jättää naisen ilman tyydytystä. Ja se päälle liimattu seksin osto pyykit kuivumaan laittamalla tms. Voiko loukkaavampaa olla?

Kun nainen tuntee olevansa kuin roska nurkassa niin onko ihme että on huonolla päällä?

Kuulostat aivan vaimoltani eikä tuollaista ihmistä tee mieli. Piste.

Vierailija
131/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, olipa katkeran suloinen purkaus naiselta.

Mutta tiedoksi tälle naiselle, kyllä niitä naisia on ja paljon, jotka eivät mihinkään ole tyytyväisiä. Olen nähnyt tämän todella läheltä, mutta pahin tapaus onneksi asuu meidän seinien ulkopuolella. En käsitä miten se mies sietää sitä naista.

Tuhlaa kaikki rahansa omiin tarpeisiinsa, jonka seurauksena joutuu ottamaan lyhennysvapaata velkaansa. Mies maksaa kaikki lomat, lasten kulut, jne jne.

Mies siivoaa, pesee kaikkien pyykit, harrastaa lasten kanssa eikä sano vastaan. Siis täydellinen mies, mutta mitä luulette onko vällyjen välissä vipinää.

Buaaaaaahhhhhh, EI OLE, kun rvaa ei kiinnosta.

Vierailija
132/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota et usko itsekään.

Kuulostat aivan vaimoltani eikä tuollaista ihmistä tee mieli. Piste.

Niin omista virheistähän on aina hyvä syyttää vaimoa kun onhan se nyt raskasta muuttaa itseään paremmaksi ihmiseksi ja puolisoksi.

Ja mikä ihme siinä on että kun miehellä on kerran aivan totaalipska vaimo niin miksi mies ei lähde kun kerran ei ole onnellinen? Ai niin syynä on kaikki nuo edellisessä viestissä luetellut asiat. Mutta älå huoli, kyllä se vaimo sen eronkin hoitaa.

Työkaverin mies halusi eron ja mökötti sitä että tuleva ex-vaimo ei hoitanut sitä(kin).

Vierailija
133/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota et usko itsekään.

Ei ole uskon asia, kun tieto.

Vaimo katsoo Netflixiä, mussuttaa suklaata ja somettaa. Valittaa välissä miten on pyykit väärin kuivumassa tai astiat väärin pesukoneessa.

Vierailija
134/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, olipa katkeran suloinen purkaus naiselta.

Mutta tiedoksi tälle naiselle, kyllä niitä naisia on ja paljon, jotka eivät mihinkään ole tyytyväisiä. Olen nähnyt tämän todella läheltä, mutta pahin tapaus onneksi asuu meidän seinien ulkopuolella. En käsitä miten se mies sietää sitä naista.

Tuhlaa kaikki rahansa omiin tarpeisiinsa, jonka seurauksena joutuu ottamaan lyhennysvapaata velkaansa. Mies maksaa kaikki lomat, lasten kulut, jne jne.

Mies siivoaa, pesee kaikkien pyykit, harrastaa lasten kanssa eikä sano vastaan. Siis täydellinen mies, mutta mitä luulette onko vällyjen välissä vipinää.

Buaaaaaahhhhhh, EI OLE, kun rvaa ei kiinnosta.

Kuvailit juuri sen millainen kultakimpale suurimmalla osalla miehistä on eli se vaimo. Mutta saako vaimo arvostusta yms? Ei vaan kuten täällä miehet haukkuu että semmoista väsynyttä, pettynyttä ja sen vuoksi vihaista kaiken tekevää vaimoako haluaisi????

Vierailija
135/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osuu nyt jollekkin naiselle arkaan paikkaan. Ai että on nautnnollista seurata.

Toivottavasti puolisona on kunnon pihtari, joka kostaa menneet vuodet, vuosikymmenet.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Hih...

Vierailija
136/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kostopihtaaminen on kyllä aika hölmöä. Itsekin olen siihen syyllistynyt ja nyt tiedän miten sen olisi voinut vältää.

Meidän pitkässä suhteessa oli vaihe jolloin vaimo oli aina väsynyt eikä hän ikinä tuntunut innostuvan ehdotteluistani. Silti 1-2 krt/kk hänen olisi pitänyt heti kun itse pyytää. Siinä tuli jossain vaiheessa fiilis että kun ei koskaan haluta silloin kuin minua, niin miksi minun pitäisi olla valmiudessa kun rouvaa sattuu panettamaan.

Nyt ymmärrän että se liittyi väsymykseen ja hormoneihin. Hän oli yksinkertaisesti liian väsynyt innostumaan seksistä muulloin kuin ovulaation aikana sekä päivää ennen kuukautisia jolloin häntä panetti niin paljon että se voitti väsymyksenkin.

Tuon jos olisi ymmärtänyt, niin olisin itse voinut varautua siihen kun olisin tiennyt etukäteen tarkat päivät jolloin vaimoa panettaa. Miehenä ei vaan käyny edes mielessä että jotain voisi panettaa kalenterin mukaan kellon tarkasti. Toisaalta eipä vaimokaan sitä koskaan selittänyt.

Vierailija
137/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse tuollaista sietää. Se on sitten voi voi..jos mies päätyy vieraaseen, lämpimään petiin.

Niin, uuden naisen passattavaksi. Naisparka.

Ne asiat ei muutu naista vaihtamalla vaan katsomalla peiliin.

Vierailija
138/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osuu nyt jollekkin naiselle arkaan paikkaan. Ai että on nautnnollista seurata.

Toivottavasti puolisona on kunnon pihtari, joka kostaa menneet vuodet, vuosikymmenet.

Hih...

Nyt meni kyllå aivan metsään.

Olen tuo joka on aiemmin kirjoittanut. Olen pitkässä avioliitossa ja vaikka olemme ns vanha pari niin seksistä ei ole puutetta kummallakaan.

Mieheni oli aikanaan nuorempana itsekäs mkku mutta sen verran aikuinen että pystyi kuitenkin sen verran nöyrtymään että tajusi että minä en ole kuten äitinsä eli nainen joka oli tehmyt kaiken yksin kotona ja muut vaan vetäneet lonkkaa. Parisuhde ja perhe on yhteinen yritys. Ei töissäkään voi teettää omia hommia toisilla ja sitten vielä vttuilla kun sanotaan että tee omat työsi että meillå muilla on likaa hommaa ja kiirettå kun sinä et tee omiasi.

Mutta pantatkaa vaan sitä kaunaa vaimojanne eli itse valitsemaanne rakasta kohtaan älkääkä ikinä koskaan katsoko peiliin. Kyllä se vaimo sitten teistä aikanaan eron ottaa.

Vierailija
139/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih...

Olen tuo joka on aiemmin kirjoittanut. Olen pitkässä avioliitossa ja vaikka olemme ns vanha pari niin seksistä ei ole puutetta kummallakaan.

Mieheni oli aikanaan nuorempana itsekäs mkku mutta sen verran aikuinen että pystyi kuitenkin sen verran nöyrtymään että tajusi että minä en ole kuten äitinsä eli nainen joka oli tehmyt kaiken yksin kotona ja muut vaan vetäneet lonkkaa. Parisuhde ja perhe on yhteinen yritys. Ei töissäkään voi teettää omia hommia toisilla ja sitten vielä vttuilla kun sanotaan että tee omat työsi että meillå muilla on likaa hommaa ja kiirettå kun sinä et tee omiasi.

Mutta pantatkaa vaan sitä kaunaa vaimojanne eli itse valitsemaanne rakasta kohtaan älkääkä ikinä koskaan katsoko peiliin. Kyllä se vaimo sitten teistä aikanaan eron ottaa.

Minä olen se pihtari. Peiliin on tullut katsottua ja monesti ja syitäkin olen sieltä löytänyt ja niihin puuttunut.

Mutta onko se tosiaan nyt niin, ettei vaimoissa voi olla mitään vikaa, vaan he ovat niin ahkeria ja hyviä jok' ikinen.

Lue noita miesten aikaisempia kirjoituksia ja mieti miten osa naisista käyttäytyy.

Mutta jos olet todella sitä mieltä, ettei vika voi olla naisessa, on syytä lopettaa tämä keskustelu tähän.

Jatkan pihtaamista ja jos ero tulee niin se tulee. Niin paljon paskaa olen niskaani saanut, ettei ero ole pahin vaihtoehto. Vaikkakin et tietenkään voi uskoa naisen pahuuteen, itsekkyyteen ja välinpitämättömyyteen.

Vierailija
140/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih...

Minä olen se pihtari. Peiliin on tullut katsottua ja monesti ja syitäkin olen sieltä löytänyt ja niihin puuttunut.

Mutta onko se tosiaan nyt niin, ettei vaimoissa voi olla mitään vikaa, vaan he ovat niin ahkeria ja hyviä jok' ikinen.

Lue noita miesten aikaisempia kirjoituksia ja mieti miten osa naisista käyttäytyy.

Mutta jos olet todella sitä mieltä, ettei vika voi olla naisessa, on syytä lopettaa tämä keskustelu tähän.

Jatkan pihtaamista ja jos ero tulee niin se tulee. Niin paljon paskaa olen niskaani saanut, ettei ero ole pahin vaihtoehto. Vaikkakin et tietenkään voi uskoa naisen pahuuteen, itsekkyyteen ja välinpitämättömyyteen.

No nyt alat päästä hiukan hajulle. Tutkistele vielä hiukan sisintäsi, eiköhän ne vajaavuudet sieltä kirkastu.

Kysymys vielä: mikä ihme pitää vapaassa maassa miehen kuvauksesi mukaan sietämättömässä vankilassa jossa ei edes pllua lohkea sitä tahtia kuin mies itse haluaa?