Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mies, joka pihtaa? Kerro miksi pihtaat?

Vierailija
24.03.2013 |

Ahdistaa, itkettää, masentaa tämä miehen pihtaaminen. 

Itse olen aina ollut hyvinkin seksuaalinen ja mielelläni harrastaisin seksiä usemman kerran viikossa, mutta ei. Mies tuntuu unohtaneen seksin kokonaan. 

Välillä saattaa mennä viikkoja, muutama kuukausikin, ettei tapahdu mitään. Läheisyyttä on, suukkoja, haleja, mutta ei seksiä. Tuntuu, että kuihdun, menen hukkaan ja koko naiseus katoaa ja hiipuu. 

Miehellä oli jossain vaiheessa ongelmia erektion kanssa ja liian nopean siemensyöksyn ja kai sitten kehitteli niistä itselleen jotain paineita. Miehen puolelta seksi on oikeastaan aina ollut hyvin itsekästä, omien tarpeiden tyydyttämistä. Joskus olen ajatellut, että onko mies pohjimmiltaan oikeasti homo? Se olisi ehkä jopa helpottava tieto, koska oma itsetunto alkaa tässä samalla rapistua, kun en saa omalta mieheltäni sellaista huomiota ja seksiä, mitä haluaisin ja kaipaan.

Tiedän, että olen monien muiden miesten silmissä kiinnostava ja silmää miellyttävä, mutta kotona on niin hiljaista makuuhuoneessa, etten enää tiedä mitä teen. Tuntuisi niin väärältä edes harkita avioeroa pelkän seksin puutteen  tai lähinnä miehen pihtaamisen vuoksi.

Kommentit (265)

Vierailija
101/265 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen_pelle kirjoitti:

Lyhyesti, yli kymmenen vuotta olin aktiivinen ja toteutin vaimoni toiveet ja enemmän. Laajensin hänen kokemuspiiriään ja täräytin aivot sellaiseen extaasiin ettei valittamista löytynyt. Mutta, koko samaisen ajan olen pyytänyt aktiivisuutta myös hänen puoleltaan, että tuntisin itseni halutuksi.

Yleinen vastaus on, ettei hän koskaan kerkeä, koska olen niin aktiivinen.

No viime syksynä mitta tuli täyteen ja lopetin tämän "yliaktiivisuuden". Mitäpä luulette sen muuttaneen. Kyllä, ainoa muutos oli seksin määrän väheneminen. Hän oli myös huomannut sen ja oli ihmeissään. Kerroin jättäneeni hänelle tilaa aktivoitua ja osoittaa kiinostuksensa minua kohtaan. Suuttui...

Koska mikään ei muuttunut ja tunnen vaimoni olevan itsekäs selällään makaaja lopetin seksin kokonaan vuoden vaiheteessa.

En jaksa enää tätä pelleilyä.

Ymmärtäisi lähteä kiusaamaan jotain muuta miestä...tai naista.

Hyvää kesän alkua kaikille.

Teit oikein!!

Vierailija
102/265 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pelle jatkaa...

Sairasta, mutta nautin kun vaimoni kiemurtelee panetuksesta ja antaa pieniä vinkkejä ... seksiä tänään.

Tarkoituksellisesti katson täysin hölmistynyt ilme kasvoilla.

On myös yrittänyt sängyssä huokailla...

Luuleko tosiaan että minä teen sen fyysisen aloitteen. Runkkaan mielummin joka päivä, vaikka kahdesti.

Vaimoni on noin 45 ja kiima ilmeisesti melko exponentaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/265 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen_pelle kirjoitti:

Lyhyesti, yli kymmenen vuotta olin aktiivinen ja toteutin vaimoni toiveet ja enemmän. Laajensin hänen kokemuspiiriään ja täräytin aivot sellaiseen extaasiin ettei valittamista löytynyt. Mutta, koko samaisen ajan olen pyytänyt aktiivisuutta myös hänen puoleltaan, että tuntisin itseni halutuksi.

Yleinen vastaus on, ettei hän koskaan kerkeä, koska olen niin aktiivinen.

No viime syksynä mitta tuli täyteen ja lopetin tämän "yliaktiivisuuden". Mitäpä luulette sen muuttaneen. Kyllä, ainoa muutos oli seksin määrän väheneminen. Hän oli myös huomannut sen ja oli ihmeissään. Kerroin jättäneeni hänelle tilaa aktivoitua ja osoittaa kiinostuksensa minua kohtaan. Suuttui...

Koska mikään ei muuttunut ja tunnen vaimoni olevan itsekäs selällään makaaja lopetin seksin kokonaan vuoden vaiheteessa.

En jaksa enää tätä pelleilyä.

Ymmärtäisi lähteä kiusaamaan jotain muuta miestä...tai naista.

Hyvää kesän alkua kaikille.

Teit oikein!!

Kiitos.

Vierailija
104/265 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen pelle jatkaa...

Sairasta, mutta nautin kun vaimoni kiemurtelee panetuksesta ja antaa pieniä vinkkejä ... seksiä tänään.

Luuleko tosiaan että minä teen sen fyysisen aloitteen. Runkkaan mielummin joka päivä, vaikka kahdesti.

Anna hänen kärsiä..itse aiheuttanut tilanteen. Runkkaa ja pysy lujana! Itsellä vastaava kokemus ja vaimo saa kärsiä..en saa lahnan panemisesta mitään.

Vierailija
105/265 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn "kovana" :-)

Vierailija
106/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen pelle jatkaa...

Anna hänen kärsiä..itse aiheuttanut tilanteen. Runkkaa ja pysy lujana! Itsellä vastaava kokemus ja vaimo saa kärsiä..en saa lahnan panemisesta mitään.

Palstan miestaso!!!

Vierailija
107/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen pelle jatkaa...

Palstan miestaso!!!

Mitä yrität sanoa? Voisitko muodostaa lauseen, josta käy selville mitä tarkoitat?

Suomenkieli kunniaan, kiitos!

Vierailija
108/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen pelle jatkaa...

Palstan miestaso!!!

Mitä yrität sanoa? Voisitko muodostaa lauseen, josta käy selville mitä tarkoitat?

Suomenkieli kunniaan, kiitos!

Lähes mahdoton vaatimus joillekin naispuolisille selkeän lauseen muodostaminen... kuten usein omalle vaimollenikin.

Vierailija
109/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama meno jatkuu..miehet haukkuu naisia eikä välitetä naisen nautinnosta mitään!! Sitten ihmetellään miksi nainen ei halua seksiä!!!!

Vierailija
110/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ihmetellä. Paljon löytyy onneksi naisia, joille seksi maistuu, minä ainakin olen sen verran itsenäinen mies, että otan hommat omiin hoiteisiini, kun vaimoa ei kiinnosta ....kotioloissa sitä vaan tuntuu naisten mielenkiinto seksiä kohtaan muuttuvan 'pakkopullaksi' vaikka miten koittaa helliä ja hoivata. Sitten mökötellään aika rajustikin, kun vähän käy nauttimassa halukkaan ihmisen kanssa - vaikka itse olisikin aina 'jotenkin nyt väsynyt tai ku sä et koskaan tai ku sä et silloinkaan tai ku aina...ta ku jotain' 

Mitä hittoa? Jos ei itseä kiehdo seksi, niin minkä ihmeen takia sitten toisen puolison pitäisi siihen alistua? Ei oo pakko jos ei haluu....mutta myös pitää jotenkin suhteuttaa se oma itsekkyys myös toisinpäin: Ei ole oikein olettaa edes, että kaikki sitten myöntyy. Naiset ovat kummallisia seksin suhteen - jos eivät halua niin sitten pyörittelevät harmistuneena silmiään jos mies haluaa kuitenkin. weird! En minäkään ole kiinnostunut vaikka kukkavirityksistä kesäpatiolle, mutta hänen ilokseen niitä kuitenkin virittelen....enkä edes mökötä jos niitä pyytää noutamaan.

Vierailija
111/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ihmetellä. Paljon löytyy onneksi naisia, joille seksi maistuu, minä ainakin olen sen verran itsenäinen mies, että otan hommat omiin hoiteisiini, kun vaimoa ei kiinnosta ....kotioloissa sitä vaan tuntuu naisten mielenkiinto seksiä kohtaan muuttuvan 'pakkopullaksi' vaikka miten koittaa helliä ja hoivata. Sitten mökötellään aika rajustikin, kun vähän käy nauttimassa halukkaan ihmisen kanssa - vaikka itse olisikin aina 'jotenkin nyt väsynyt tai ku sä et koskaan tai ku sä et silloinkaan tai ku aina...ta ku jotain' 

Mitä hittoa? Jos ei itseä kiehdo seksi, niin minkä ihmeen takia sitten toisen puolison pitäisi siihen alistua? Ei oo pakko jos ei haluu....mutta myös pitää jotenkin suhteuttaa se oma itsekkyys myös toisinpäin: Ei ole oikein olettaa edes, että kaikki sitten myöntyy. Naiset ovat kummallisia seksin suhteen - jos eivät halua niin sitten pyörittelevät harmistuneena silmiään jos mies haluaa kuitenkin. weird! En minäkään ole kiinnostunut vaikka kukkavirityksistä kesäpatiolle, mutta hänen ilokseen niitä kuitenkin virittelen....enkä edes mökötä jos niitä pyytää noutamaan.

Tuttua..

Vierailija
112/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti tee mieli ihmistä, joka näkee vain muissa huonoja puolia.

Nalkutus perheelle tappaa halut.

Ja kyllä teen osani kotitöistä, ainakin kaksinkertaisesti häneen verrattuna. Aina on silti väärin sammutettu.

Vierailija
113/265 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua, kertooko tämä keskustelu totuuden?

Vierailija
114/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette menneet naimisiin, oisittehan voineet vetää kätöseenne sen sijaan, niin ei tarvitsis pihtailla. Aivan älytöntä kiusaamista. Saakos se vaimokin sitten mennä muualle seksinsä saamaan, kuten te itse näköjään teette.

Vierailija
115/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette menneet naimisiin, oisittehan voineet vetää kätöseenne sen sijaan, niin ei tarvitsis pihtailla. Aivan älytöntä kiusaamista. Saakos se vaimokin sitten mennä muualle seksinsä saamaan, kuten te itse näköjään teette.

Ei ne vaimot nuorena niin pahoja ole nalkuttamaan, se tulee vasta 40 vuoden kiepeillä.

Vierailija
116/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne vaimot nuorena niin pahoja ole nalkuttamaan, se tulee vasta 40 vuoden kiepeillä.

Sanoisin jo 30 vuoden maissa. Kun on lapset tehty sitten se alkaa.

Vierailija
117/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisköhän se syyllinen sieltä peilistä..ette ole ehkä vuosien saatossa antaneet naisellenne sellaista huomiota mitä he kaipaisivat..edes joskus..

Vierailija
118/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisköhän se syyllinen sieltä peilistä..ette ole ehkä vuosien saatossa antaneet naisellenne sellaista huomiota mitä he kaipaisivat..edes joskus..

Älä aloita taas tätä samaa.

Vierailija
119/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen merkkipäivä olen muistanut, ostanut kukkia extempore, vienyt ulkomaille, hieronut kipeitä hartioita, vaan mikään ei riitä. Aina teen kaikki väärin ja saan v1ttuilu4. Ja saman mäkätyksen saa lapset. Hemmetin negatiivinen otus tuo nainen ikääntyessään.

Onko ihme, jos ei seksi hänen kanssaan kiinnosta!

Vierailija
120/265 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mies? Eikö hänkin tarvisi huomiota naiseltaan??? Joillekin naisille ei riitä mikään, sama mitä tekee niin aina naama väärällään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan