Olen m45 ja aion etsiä itselleni 20-25 vuotiaan naisen kumppanikseni.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Minä en edes vilkaise noin vanhoihin setämiehiin.
N22
Et olekaan kohderyhmää. Sanoinhan että mukava luonne on tärkeää..
Lycka Till. Ei kuitenkaan kannata pidättää hengitystä ihmettä odotellessa. LOL
Vierailija kirjoitti:
Lycka Till. Ei kuitenkaan kannata pidättää hengitystä ihmettä odotellessa. LOL
Älä sinäkään pidättele henkeäsi. Ulkonäköä löytyy ja rahaakin. Tosin rahan paljastan vasta kun suhde jo toimii.
Täällä ois 25 vee nainen paitsi täytän kohta 26 . Mutta mulla on valinnanvaraa 20-29 v miehistä ja vielä komeista että mitä sulla on tarjota mulle?
Taas? Kauanko tästä on jo jauhettu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois 25 vee nainen paitsi täytän kohta 26 . Mutta mulla on valinnanvaraa 20-29 v miehistä ja vielä komeista että mitä sulla on tarjota mulle?
Kysymyksen asettelusi, jos et trolli, jos kertoo paljon sinusta. Tarjoan ensisijaisesti itseni. Seurani ja tukeni jos henkilöstä pidän. Koskee myös miespuolisia, vaikka hetero olenkin. Ketään en lähde koskaan esim ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelusi, jos et trolli, jos kertoo paljon sinusta. Tarjoan ensisijaisesti itseni. Seurani ja tukeni jos henkilöstä pidän. Koskee myös miespuolisia, vaikka hetero olenkin. Ketään en lähde koskaan esim ostamaan.
Naisesta et kuitenkaan halua häntä itseään vaan pelkän kimmoisan ulkokuoren? Kuulostatpa ihanalta mieheltä.
Miksi pitää olla noin nuori? Eikö esim 26-35 vuotias kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä täällä sitten teet? Täällä tuskin on paljon tuon ikähaarukan naisia ja jos on niin täällä käyvillä naisilla ei yleensä ole kovin korkea taso. Samoin ku yliksellä käyvillä miehilläkään ei ole.
Sinähän se veijari olet kun pystyt toteamaan ihmisiä näkemättä näiden tason mikä sekin lienee. Etenkin kun täällä on puoli Suomea ja hyvin erilaisia ihmisiä. Ja mistä tiedät minkä ikäistä väkeä täällä on?
Kannataa pitää kiirettä ennenkun 50 rajapyykki ylittyy.
Kyllä niitä aina vähän aikaa sietää. Semmonen epävarma isin enkeli. Yhden siitin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ikä sinänsä ihan ehdoton ole. Ap
Aha. Piditkö ennen vanhemmista kun vasta nyt näin päätit? Vai oletko jo kauankin yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ikä sinänsä ihan ehdoton ole. Ap
No alaraja on jo tiukille vedetty. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Piditkö ennen vanhemmista kun vasta nyt näin päätit? Vai oletko jo kauankin yrittänyt?
Toki joskus nuorena pidin hauskanpitona. Ja en ole kauaa yrittänyt. Ja on ollut myös suhteita reilusti nuorempiin. Ei natsannut kuitenkaan omasta mielestäni. Tottakai ymmärrän, ettei ole ihan helppoa löytää sopivaa vastinparia.
Vierailija kirjoitti:
Ni miks etit noin nuorta?
No en pelkän seksin takia ainakaan. Jotain siinä on muuta. En osaa sanoa ihan tarkasti. En koe olevani mitenkään jämähtänyt henkisesti nuoruuteen, ehkä mukavasti naivi ja rento ote elämään on miellyttävää. Vaikea kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea yritkyseen. Mahdollisuutesi lienevät lähes yhtä suuret, kuin minulla lottovoittoon tänään.
En ole lotonnut.Kannattaisi lotota. Mä olen 55+ ja naisystävä 22. Ei siinä järkeä ole, mutta tunnetta senkin edestä. Molemmilla. Tiedän, et halua uskoa, ja mun kaverit sanoo samaa - kateellisina.
Onnea sinullekin. En ole kateellinen kummallekaan, mutten jaksaisi aina keskustella naisen kanssa, joka ei olisi kuullutkaan asioista, joista 50-luvulla syntynyt saattaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
N22
Riippuu setämiehestä. Minua ainakin vilkuilette kovinkin
mies50v
N22