Mies teki pizzanyyttäreihin saunailtaan pepperonipizzan sijaan meetvurstipizzaa
Ja vielä meetvurstia, missä on hevosen lihaa. Tästä ei maininnut kenellekään illan aikana, kaverit vetelivät pepperonipizzana. Minulla hävetti koko illan, enkä saanut suutani auki, vaikka minulta kyseltiin miksi olen niin apea. Nyt mietin, että pitäiskö minulla kertoa heille, että söivät hevosenlihaa. Kaveripiirimme on vähän parempaa porukkaa kuin me, koulutetumpaa, mutta taloudellisesti suunnilleen samaa tasoa. Minua nolottaa usein, koska mieheni on se juntein ja näkyi myös eilen. Kertoisitteko te, että pepperonipizza oli meetvurstipizzaa?
Kommentit (19)
Paremmissa piireisssä osataan arvostaa hevosenlihaa.
Minusta tuo ei ole ongelma, ellei hevosenliha ole heille kiellettyä esim. terveydellisistä syistä.
Paremman väen edustajana arvostan hevosmetvurstin rottapepperonin yläpuolelle.
Oliko Porvoon kerma paikalla saunaillassa?
Voi vee mikä munaus. Mitään muuta puutu kuin että syömärit olisivat olleet die hard heppatyttöjä, jotka saisivat elinikäisen trauman kuultuaan syöneensä hevosenlihaa.
Näin tekniikan tohtorina pidän itseäni aika korkealle koulutettuna, mutta en todellakaan tiedä, mikä ero on pepperonilla ja meetwurstilla.
MIESMIESMIES! Miehet ovat tyhmiä, rumia ja pahoja.
Onhan niissä selkeä makuero, että makuaistittomia kavereitahan teillä on.
Meidän mies taas teki meidän koirista meetvurstia ja sitten teki siitä meetvurstista pitzaa meidän pizza nyyttärikesteille. Oli vähän apeana ja kaikki kyseli mikä on, mutta en saanut kerrottua.
Mä tein meetwurstia nahkasaappaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein meetwurstia nahkasaappaista.
Keinonahkasaappaista?
Siis mikä ero? Pääasia kai että maistui, ellei kaverit ole jotenkin eettisesti heppoja vastaan.
Surullista, että häpeät miestäsi vaikka kaverit ilmeisesti tykkää eikä välitä hevon####ua luokkaeroistanne.
Olisiko pepperonin pitänyt olla vegaanista? Paremmissa piireissä pystyi ennen osoittamaan olevansa trendien huipulla laittamalla kaiken vegaaniseksi, mutta nyt kun rahvas on löytänyt vegejutut, taitaa olla taas korrektimpaa tarjoilla aitoa pepperonia suoraan Italiasta lennätettynä. Vai paljastanko sittenkin moukkamaisuuteni sillä, että seuraan trendejä? Aidosti yläluokkainen tekisi vain meetvurstipitsaa, koska tykkää siitä eikä välitä trendeistä.
Tyhmiä vierauta, jos ei erottaneet meetwurstia pepperonista. Ite en ois ainakaan syönyt.