Olen m45 ja aion etsiä itselleni 20-25 vuotiaan naisen kumppanikseni.
Kommentit (59)
Tuliko siis pyytämään täältä lupaa?
Metsästyskohteidesi äideiltä :D
Nyt mammat silmät tarkkana tyttärienne kanssa!
Kävin katsomassa pancakes deittipalstalla oman ikäistä 45-55v tarjontaa ja kyllä täytyy sanoa, että nuorempiin naisiin täytyy panostaa. Naisia oli paljon ja vain yksi kiinnostava, joka katosi vrk aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa pancakes deittipalstalla oman ikäistä 45-55v tarjontaa ja kyllä täytyy sanoa, että nuorempiin naisiin täytyy panostaa. Naisia oli paljon ja vain yksi kiinnostava, joka katosi vrk aikana.
no mikäs niissä oli vikana?
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma jos on rahaa ja komee naama.
Sitten meet vaan maahan jossa naiset eivät ole ikärasisteja. Eli kaikkialla missä eivät ole valkoihoisia.
Ikärasisteja 😂 hakee itse nuorempaa ja kutsuu muita ikärasisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan. Minä en edes vilkaise noin vanhoihin setämiehiin.
N22
Riippuu setämiehestä. Minua ainakin vilkuilette kovinkin
mies50v
Kuvittelet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
mies50v
Kuvittelet vaan.
No en. Kyllä niitä tulee pantua
mies50v
Hyvä. Sit heivaat sen ku spermarätin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
mies50v
Kuvittelet vaan.
No en. Kyllä niitä tulee pantua
mies50v
Markkina-arvo menee.
Kyllä zeksi halukkaan nuoren naisen kanssa on kertakaikkiaan kivaa.
Mikäs siinä. Noilla kriteereillä pitää omien ominaisuuksien myös olla kunnossa. Hyvä ulkonäkö ei todellakaan riitä, pitää olla myös mukava luonne, turvattu taloudellinen asema, arvostettu työ ja muu yhteiskunnallinen asema. Vanha perhe/olemassa olevat lapset voi silti muodostua ongelmaksi. 20 v vanhempaa miestä en fiksuna nuorena naisena tuosta vain huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Noilla kriteereillä pitää omien ominaisuuksien myös olla kunnossa. Hyvä ulkonäkö ei todellakaan riitä, pitää olla myös mukava luonne, turvattu taloudellinen asema, arvostettu työ ja muu yhteiskunnallinen asema. Vanha perhe/olemassa olevat lapset voi silti muodostua ongelmaksi. 20 v vanhempaa miestä en fiksuna nuorena naisena tuosta vain huolisi.
Rahkeet riittää mihin riittää. Itse en pidä esim hyvää ulkonäköä kovin tärkeänä. Ap
Monet nuoret naiset luulevat keksineensä seksin ja kuvittelevat pimpsan tenhon suuremmaksi, kuin se onkaan.
Mä muistan pohdiskelleeni 25-vuotiaana tapaillessani 35-vuotiasta että seisookohan sillä vielä ja jos, kuinka monta vuotta. Oman empiirisen kokemukseni mukaan 5-kymppisillä ei enää seiso (otanta 2kpl, enempää en halua kokeilla).
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan pohdiskelleeni 25-vuotiaana tapaillessani 35-vuotiasta että seisookohan sillä vielä ja jos, kuinka monta vuotta. Oman empiirisen kokemukseni mukaan 5-kymppisillä ei enää seiso (otanta 2kpl, enempää en halua kokeilla).
Sellaiset voimikset siellä tällä kertaa. Nyt voitkin mennä postaamaan lisää tissityrkkykuvia instaan että setämiehet voivat taas validoida itsetuntoasi niin ei tarvi itkeä sitä pahaa oloaan siihen tyynyn nurkkaan.
Varoitan heti 22-vuotiasta, lääkäriksi opiskelevaa, kaunista tytärtäni, kun on tuollainen houkutus näköpiirissä.
Totta kai löydät sellaisen naisen. Ei se vaadi muuta kuin anteliaisuutta.
Siis 18 - 19 on liian nuoria?