Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nopea ja helppo tapa pilata maksa on syödä Panacodia

Vierailija
23.03.2013 |

Alkoholikin jää tuossa toiseksi

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 02:08"]

Ketään en ole osoittelemassa riippuvaisiksi.

[/quote]

Viestin nro 68 kirjoittaja väitti, siksi olisi mielenkiintoista kuulla ketkä tässä ketjussa ovat hänen mielestään niitä riippuvaisia.

Vierailija
82/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 01:36"]

Samaa minäkin tarkoitin. Eli turhanpäiväistä lääkkeiden syömistä. Varmaan pitää rautalangasta vääntää, että leikkauksen jälkeinen lääkitys on on asia erikseen.

[/quote]

Mä en tietenkään tiedä mitä sä olet tähän ketjuun kirjoittanut, mutta ainakin joku jolle noiden lainausten kanssa toimiminen on yhtä ylivoimaista kuin sinulle, mm. vittuili ihan omasta päästä repäistyjä juttuja kuten että taisit tarvita leikkauksen jälkeenkin reseptin jos vaikka nippaa. Tässä ketjussa on myös tullut vaikutelma, että syöpä on varmaan ainut sairaus johon tätä lääkettä saisi käyttää niin että olisi teidänkin hyväksyntänne. Esim. se että minulle määrättiin niitä nielurisaleikkauksen jälkeen oli selkeästi väärin ja tuli myös vaikutelma että sen johdosta olen nyt kodeiininarkki ja mukavuudenhaluinen luuseri joka tarvitsee jokaiseen nipistykseen kodeiinia.

Ihan älyttömiä heittoja siis tässä ketjussa on tullut vastaan, että turha tässä nyt on esittää että tässä olisi jotenkin tosi fiksusti ja neutraalisti keskusteltu. Mahdollisesti sinä vielä olit se reseptivittuilijakin, viitaten tosiaan tuohon sinnikkääseen taipumukseen kirjoittaa viesti lainauksen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jokaisen oma asia mitä lääkkeitä syö, mitä vittua te vainootte täällä muita ihmisiä, tollaiset ihmiset on niin vittumaisia paskoja, turha täällä esittää jotain hienoa paskaa, pidä huoli vaan omista asioistas

Vierailija
84/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:25"]

se on jokaisen oma asia mitä lääkkeitä syö, mitä vittua te vainootte täällä muita ihmisiä, tollaiset ihmiset on niin vittumaisia paskoja, turha täällä esittää jotain hienoa paskaa, pidä huoli vaan omista asioistas

[/quote]

Näin. Ja vielä jos ensin annetaan ymmärtää että ketjussa on käyttöään puolustelevia addikteja ja että jos sitä on joskus saanut niin pitää reseptijemmaa varalla ja että nielurisaleikkauksen jälkeen sitä ei tulisi syödä (ja jos on syönyt niin on ainakin addikti), ja sen jälkeen tullaan viisastelemaan että "varmaan pitää rautalangasta vääntää, että leikkauksen jälkeinen lääkitys on on asia erikseen" niin ei oikein vakuuta. Joku luulee täällä nyt olevansa vähän fiksumpi kuin onkaan.

Vierailija
85/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkahan joku rehellisesti tunnustaisi, että on kipulääkekoussa? Se on iso ongelma Suomessakin. Muista lääkkeistä puhumattakaan. Tarpeeseen kyllä, mutta aika moni jää koukkuun, niin kipulääkkeisiin, nukahtamis/unilääkkeisiin, rauhoittaviin, mielialalääkkeisiin jne. Käytännössä kaikkien pitäisi olla "hetkellisiä" apuja. Surullista, ettei totuutta katsota silmiin. Nyt en puhu mistään syöpäsairaista tai vaikeista kivuista. Kyllähän rauhoittavia ja sairista saa vaikka marsu kuolisi, siitä voi alkaa surullinen tie...

Suomihan on todella medikalisoitunut maa, ihan "hienosti" kurotaan jenkkejä kiinni:(

Itse työskentelen näiden riippuvaisten kanssa, joten tietoa löytyy. Sitä en toki tiedä mikä on av:n lääkkeiden käyttäjien lääkkeiden käyttötarve ja taso.

Vierailija
86/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samalla tavalla HERKKÄ aihe kuin alkoholi tai liikalihavuus/anoreksia jne. Hysssss.

Vierailija
87/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:05"]

Itse työskentelen näiden riippuvaisten kanssa, joten tietoa löytyy. Sitä en toki tiedä mikä on av:n lääkkeiden käyttäjien lääkkeiden käyttötarve ja taso.

[/quote]

No sehän tässä ketjussa juuri mättää kun annetaan ymmärtää toisten kirjoittelijoiden olevan addikteja ihan vain siksi että ovat joskus leikkauksen jälkeen syöneet panacodeja. En mä usko, että kukaan meistä ketjuun kirjoittaneista kieltää, etteikö kipulääkeaddikteja olisi olemassa. Ongelma on juuri tuo puusilmäinen ja lapsekas henkilökohtaisuuksiin meneminen jota tässä ketjussa on nähty. Mä olen se kurja, jolle määrättiin nielurisaleikkauksen jälkeen panacodeja, ja mulle on mm. vihjattu että varmaan on nyt resepti jemmassa jos vaikka vähän nippaa puolen vuoden päästä. Sitten sen jälkeen yritetään vielä esittää fiksua vaikkei osata edes kirjoittaa viestejä. Tyhmät ihmiset vituttaa. No, ehkä ei sitten kannattaisi viettää aikaa av:lla.

Vierailija
88/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:12"]

[/quote]

No sehän tässä ketjussa juuri mättää kun annetaan ymmärtää toisten kirjoittelijoiden olevan addikteja ihan vain siksi että ovat joskus leikkauksen jälkeen syöneet panacodeja. En mä usko, että kukaan meistä ketjuun kirjoittaneista kieltää, etteikö kipulääkeaddikteja olisi olemassa. Ongelma on juuri tuo puusilmäinen ja lapsekas henkilökohtaisuuksiin meneminen jota tässä ketjussa on nähty. Mä olen se kurja, jolle määrättiin nielurisaleikkauksen jälkeen panacodeja, ja mulle on mm. vihjattu että varmaan on nyt resepti jemmassa jos vaikka vähän nippaa puolen vuoden päästä. Sitten sen jälkeen yritetään vielä esittää fiksua vaikkei osata edes kirjoittaa viestejä. Tyhmät ihmiset vituttaa. No, ehkä ei sitten kannattaisi viettää aikaa av:lla.

[/quote]

Oma vika, kun ottaa palstakirjoitukset henkilökohtaisesti. Kannattaa siirtyä vaikka 2+:saa lukemaan.

Vierailija
89/89 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:12"]

[/quote]

[/quote]

Oma vika, kun ottaa palstakirjoitukset henkilökohtaisesti. Kannattaa siirtyä vaikka 2+:saa lukemaan.

[/quote]

Tyypillinen av-tulkinta yllättäen taas. Se, että kommentoin puusilmäistä henkilökohtaisuuksiin menemistä ei tarkoita, että olisin nyt jotenkin aivan rikki asiasta :D Av:n kovanaamamammat jotenkin aina haluavat kuvitella, että kritiikki tarkoittaa sitä ettei kritiikin esittäjän herkkä mieli kestä tätä kovaa av-maailmaa.

Viittaan henkilökohtaisuuksiin menemisellä siihen, että oletetaan muista keskustelijoista asioita ja kuvitellaan ne todeksi koska ollaan niin idiootteja. Ts. jos mä jostakin olen rikki niin ihmisten tyhmyydestä.