Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (144)
Makaa sohvalla ja taitaa potea krapulaa. Käydään kerran vuodessa viihteellä ja se päivä oli eilen.
Istuu nojatolissaan kuulokkeet päässä ja dataa jotain viihdettä.
Kaataa puita moottorisahalla tonttimme takaosasta.
Tekee ruokaa perheelle, taitaa leipoa pitsaa.
Istuu sohvalla ja elää elämäänsä kivenä. Yhtä aktiivinen.
Keittiössä jotain komuaa...tod.näk. ruokaa tulossa.
Mä katselen yhdistetyn mäkihyppyä, relaan vaan..iltavuoro töissä.
Nukkuu, oli illalla ulkona. Se toinen kerta vuodessa pikkujoulujen lisäksi.
Kaupassa hakemassa sapuskaa ja saunakaljoja.
Korjaa hiiabia. Kohta tulee sisälle syömään ja sitten lähdetään tekemään ruokaostokset.
Istuu vieressäni elokuvateatterissa, Mainokset pyörivät ja odotellaan Destroyer-leffan alkua. Sen jälkeen mennään kahville,
Hän lähti tekemään vaalityötä kokoomuksen edustajana. Ammatiltaan on kirurgi.
Eiköhän se ole siellä salaisella naisella, kun raukka ei tajua että tiedän. Maanantaina saan oman uuden kodin ja häivyn sanomatta sanaakaan. EI tollanen tyyppi tarvi tietää yhtään mitään. Toivottavasti tajuaa maksaa vuokran, koska olen vuokranatajalle ilmoittanut, että minä muuta pois, mutta mies jää asumaan. Minun osaltani tämä asunto on taputeltu ja mies saa hoitaa laskunsa ihan itse. En tiedä miten käy, kun raukka on työtön ja sai karenssin kaupan päälle, kun ei osallistunut johonkin kurssiin ja näin hän eli minun palkallani. Nyt se on loppu.
Vetelee soffalla esaria eessun taas.
Lähdössä hakemaan lapsia. Toinen oli kaverilla yökylässä, toinen jossain mökkibileissä. Oltiin ekaa kertaa useampaan vuoteen ilta ja yö ihan kahdestaan... oli niin kivaa, että pitänee ottaa tavaksi :)
Varmaankin nukkuu krapulassa.