Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä suomalaiset varsinkin nuoret ostavat jatkuvasti uusia vaatteita?

Vierailija
16.03.2019 |

Vaateteollisuus, ja etenkin halpavaateteollisuus, saastuttaa enemmän kuin lentäminen yhteensä. Siksi en itse ole ostanut vaatteita enää 90-luvun jälkeen, ja jos on hajonnut niin olen kotjannut ja jatkanut tyytyväisenä käyttöä. Vaatekaupat pitäisi kieltää lailla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä vaatteita itselleni ja kasvaville lapsilleni, mutta olen silti aika pitkälle samaa mieltä kanssasi. Turha huonolaatuisten vaatteiden ostaminen on aivan älytöntä.

Vierailija
2/3 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin suomalaiset? Esim. Espanjassa, josta monet halpisvaatekaupat ovat kotoisin, ihmiset ostavat kahta kauheammin vaatteita ja ne ovat siellä vielä paljon halvempia kuin Suomessa. Siellä ihan oikeasti kärrätään kassalle jäätävät määrät vaatteita ja ne pakataan ties kuinka moneen muovipussiin. En ole nähnyt vastaavaa Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paino jojoilee? Sitten tämä konmari-vilitys käskee heti heivaamaan ne vääränkokoiset vaatteet pois, jolloin on pakko ostaa uusia aina kun vaatekoko muuttuu.

Toinen syy on vaatteiden todella heikko laatu nykyisin. Pienempituloisilla ei ole varaa ostaa mitään laadukasta. Kirppishulluille vinkkinä: ihan kaikenkokoisille ei ole siellä kirpparilla edullista tarjontaa, ellei ole mahdollista kiertää niitä tonkimassa suunnilleen kokopäivätoimisesti.