Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko kaikista koulukiusaajista menestyjiä ja -kiusatuista luusereita?

Bully
16.03.2019 |

Olen pannut merkille, että kouluaikojeni entiset koulukiusaajat ovat nykyisin johtavilla paikoilla työelämässä ja entiset kiusatut ovat työttömiä / mt-palveluiden käyttäjiä.
Reiluahan tämä ei ole, mutta Suomen tulevaisuus perustuu siihen, että joukossa on menestyjiä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis moni poika esim oli ns "kovis", mutta ne ei todellakaan ollu kiusaajia. :DD päinvastoin, ne aina autto muita ja tykkäs ihmisistä yleisesti vaikka joskus meniki överiks, mut ei ne kiusaajia ollu.

Vierailija
42/45 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kouluni 70-luvulla. Isäni oli kansakoulun opettaja ja siksi minua kiusattiin työläispaikkakunnalla, kun olin ns. "herran pentu", opettajien lellikki.

Lopetin hikipinkoilun koulussa ja menestymisen kokeissa. Menin amikseen vastoin vanhempieni toiveita ja valmistuin levyseppähitsaajaksi hyvin arvosanoin.

Perustin perheen ja rakensin omakotitalon ja toimin aktiivina Metalliliiton SAK-ammattijärjestössä.

Yhtenä päivänä tapasin entisen kiusaajani ruokatunnilla. Vanhat kaunat oli jo unohdettu. Kaveri kertoi menneensä lukioon, yliopistoon ja valmistuneensa maisteriksi. Kysyi sitten: "No, mitäs sulle?"

Vastasin: "Big Mac Meal, isot ranskikset ja iso kokis!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koulukiusaajani oli alkoholisti ja lopulta meni oman käden kautta.

Toisaalta hän myös vastaavasti tuli useasti oman käden kautta.

Vierailija
44/45 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe voittajista ja häviäjistä on turhaa. Kuulostaa kilpailulta, ei ihmisen elämältä. Ei elåmä ole kisa tai peli.

Vierailija
45/45 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli menestynyt suunnitelija, joka on liberaali, ja nykyaikainen hipsteri, joka käy slushissa, ja on naimisissa feministi miehen kanssa, kaupungin cityvihreä...Kiusaajat narkkasivat itsensä kadulle, ja nyt ne samat ihmiset etsivät itseänsä mielisairaalassa...että hieno elämä..heillä on rikosrekisteri ja lapsia, voi luoja mikä yhdistelmä..