Milloin tulee päätös veronpalautuksen ulosmittaamisesta?
Veronpalautuksen ulosmittauksesta tulee yleensä ensiksi Päätös ja myöhemmin voi ladata myös Kuitin veronpalautuksen ulosmittauksesta.
Edellisenä vuonna Päätös Veronpalautuksen Ulosmittauksesta saapui 10.07.2023. Tänä vuonna päätöstä ei ole vielä saapunut, vaikka veronpalautuksen päivämääräni on pysynyt samana.
Kuinka paljon ennen teillä on yleensä kestänyt päätöksen saapumiseen, ennen veronpalautuksen päivämäärää? Ja oletteko tänä vuonna jo kyseistä ilmoitusta saaneet?
Kommentit (16)
Ei niistä tule erillistä päätöstä.
T. Viranomainen
Ei tietoa kun en ikinä ole ulosotossa ollut. Maksan laskut ajallaan.
Palautukset menevät suoraan ulosottoon, josta saat sen tapahduttua kuitin.
Kirjaudu ulosoton sivuille. Sieltä pitäisi löytyä. Itselle ei tullut erillistä ilmoitusta edes, mutta sieltä löytyi. Oli päivätty vasta reilu kaksi viikkoa ennen veronpalautusta.
Siitä mitään ilmoitusta tule, persu. Se lähtee automaattisesti.
Mitä sinä sillä kuitilla teet? Jos sulla on velkoja ulosotossa, niin veronpalautukset käytetään siihen. Ja jos uo-velat maksettu, niin saat tilillesi.
Olin aikoinaan ulosotossa, niin vaihdoin kesälomarahatkin vapaaksi. Sain siten kaksiviikkoa vapaata. Muuten olisi mennyt lomarahatkin voutille.
Suunnilleen silloin tuli jo kun oli viety.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudu ulosoton sivuille. Sieltä pitäisi löytyä. Itselle ei tullut erillistä ilmoitusta edes, mutta sieltä löytyi. Oli päivätty vasta reilu kaksi viikkoa ennen veronpalautusta.
Juu, viime vuonna oli veronpalautus samaan aikaan elokuun alussa, ja päätös löytyis sähköisestä asiakaspalvelusta 10.07.2023.
Tällä kertaa ei ole kyseistä ilmoitusta/päätöstä vieläkään kuulunut.
Kyllä ne menee sinne ulosottoon, vaikka päätöstä ei tulisikaan. Ihan turhaan toivot, että saisit itse tuhlata ne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne menee sinne ulosottoon, vaikka päätöstä ei tulisikaan. Ihan turhaan toivot, että saisit itse tuhlata ne.
Kuulostat aika yksinäiseltä. Ehkei internet ole paras paikka sinulle.
Jos kaipaat näin paljon huomiota voisit soittaa vaikka äidillesi. <3
Sama juttu kuitin kanssa. Ei ole kuulunut, vaikka se tulee samana päivänä kuin palautus on kuitattu eli 5.8. Odotellaan siis.
Ei kannata hommata itselleen mitään ulosmittauksia, niin säästyisit hölmöiltä pähkäilyiltäsi.