Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sly Cooper tuttu?

Vierailija
19.05.2006 |

Minkäikäiset sillä pelaa?



Mies oli asumuseron aikana hankkinu pleikan pojille ja 5v on ihan intona cooperiin. Peli on Sly3, ilmeisesti niitä on sitten aiempiakin. Ikäraja on 3, mutta huomasin, että siinä ' kuoletetaan..yms

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani on pelannut Sly Coopereita 6-7-vuotiaasta (sai silloin ekan),

aikamoista räiskimistä se on. Nuorempi nyt 3 v. on myös kiinnostunut pelistä, mutta taidot ohjaimen käyttöön eivät vielä noin nuorelle riitä.

Itse en henkilökohtaisesti pidä niistä peleistä räiskimisen takia, mutta lapsiin se tuntuu vetoavan.

Luultavasti tulee tietyissä kohdissa tarvitsemaan sinun apuasi.

Vierailija
2/2 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tarvitsevat vielä hekin apua vaikeissa kohdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi