Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siinä Oma aika-lehden mainoksessa sanotaan?

Vierailija
22.03.2013 |

V

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mainos se, jossa tytär huutaa äitiä. :D

Siinä on sanoma nuorille naisille ja miksei miehillekin, että itse olette päätöksenne tehneet,  joten saatte kantaa vastuut niistä ihan itse. Nyt on vanhempien oma aika vihdoin koittanut, kun lapset ovat maailmalle lähteneet. Asiahan on sitten erikseen niillä aikuisilla lapsilla, jotka kyyhöttävät vanhemmiensa luona, eivätkä osaa itsenäistyä. Ehkä siinä on napanuora tiukasti kiinni molemmin puolin.

Siis kerrassaan hyvä oivallus ja esittäjä tuolle mainokselle! Kiitos.

Vierailija
22/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania mainoksia mielestäni. Itselläni lapsia 8-18 v yhteensä 4. Ja kyllä sitä on saanut tehdä ja saa vielä tehdä heidän eteensä töitä. Kannustaa, tukea, kuunnella, ymmärtää ja rakastaa.

Rakastan heitä kaikki. Mutta ymmärrän hyvin mainoksen ajatuksen, että aikansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ja rehellinen mainos, joka ei missään nimessä tarkoita etteikö joku rakastaisi lapsiaan, vaan että LASTEN TULI RAKASTAA VANHEMPIAAN aikuisena, eikä roikkua kaksvitosina äitiltä pummaamassa rahaa ja häiritsemässä. Ne, joilla on ihan normaalit perheolot ymmärtävät tämän mainoksen sanomat. Juuri ne jotka valittavat kaikesta, siitäkin että oman lapsen kynnet "lakattiin SALAA päiväkodissa lupaa kysymättä" voivat sitten paasata aikuisia lapsiaan ja lopettaa rakkaansa sylissä konvehtien syönnin niiden kullannuppujensa takia.

Miitta Sorvali oli tähän ko. Mainokseen täydellinen valinta!

Vierailija
24/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini sanoi aikoinaan samaa. Itse en sitä noteerannut silloin. Hän sitten pahoitellen kysyin, että muistanko sanomisensa? Muistin. Ei kyllä montaa kertaa ole lapsiamme hoitanut, eikä ainakaa tarjoutunut hoitamaan :(