Katuuko kukaan muu hiusten leikkausta? :*(
Mulla oli vyötäröpituiset paksut ja laineikkaat hiukset vielä muutama viikko sitten. Kyllästyin niiden painavuuteen ja kuvittelin, että hartioita hipova polkka olisi kiva ja raikas kesällä. PRKL, että kaduttaa. Nyt tukka sojottaa jäykkänä joka suuntaan (aiemmin kihartui suurille korkkiruuveille) ja on muutenkin tylsä. Kaduttaa ihan mielettömästi. Laskeskelin, että kaksi vuotta menee, jotta hiukset kasvavat n. 30cm ja yltävät jälleen vyötärölle :( Tuntuu niin kuin olisin joku muu, kun katson peiliin ja ihan alaston olo ;( Tukka on sinänsä taidokkaasi leikattu, mutta tunnen oloni rumaksi ilan pitkiä suortuvia ;(
Kommentit (8)
Totta! Ja arvaa vaan oliko mulle ees ensimmäinen kerta!!? :O
- ap
Mä olen 3 kk.päästä kasvattanut 2 vuotta, ja aikaa mennyt aivan liikaa mönkään menneen leikkauksen kanssa. En siis olisi halunnut edes lyhentää, vaan kampaaja otti vaan "Kuivat pois".
Ikävää! :( Kerro tarkemmin mikä oli alkutilanne, kuinka paljon leikkasi ja miten paljon olet saanut kasvatettua nyt kahdessa vuodessa?
-ap
Mä henk. koht. en kestä emäntiä jotka vinisee karvojensa perään. Se on tukkaa, se kasvaa takaisin. Nyt kokeilit, tiedät että et tykännyt, et tee sitä enää toiste. Ne karvoja, jumalauta, ne kasvaa takas. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia.
Mä pentuna leikkautin moiset ja vielä kampaaja soitti äidille, että onko varma kanssa, että saa leikata ja hän antoi mennä... Mä olin niin tyytyväinen. Enkä ole katunut silloista päätöstä. Olin lyhyt tukkainen useita vuosia ja sitten pari kymppisenä taas aloin kasvattaa.
sillä tiellä pysynyt ja pysynkin, vaikka kampaajat yrittää ehdottaa reipasta lyhennystä koska ne sopis mulle paremmin. Paskat! Siinä tilanteessa vaihdan kampaajaa, joka tekee sitä mitä MÄ pyydän. He kuitenkin ovat palveluammatissa. PÄÄ KIINNI!
Kaunis on kaunis riippumatta hiusten pituudesta, ruma ei kaunistu vaikka tukka laahais lattiaa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 03:35"]
Kaunis on kaunis riippumatta hiusten pituudesta, ruma ei kaunistu vaikka tukka laahais lattiaa.
[/quote]
No, mulla se hiustenpituus näköjään on se juttu, joka tekee olon naiselliseksi. Ei esim. rinnnat ollenkaan. Jollekin toiselle se voi olla joku muu asia.
-ap
Jokainen nainen käy tuon saman läpi joskus. Toiset useita kertoja elämänsä aikana.