Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä siinä Oma aika-lehden mainoksessa sanotaan?

Vierailija
22.03.2013 |

V

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole hyvä sanoa kellekään "turpa kiinni". Tulee mieleen ajat, kun lapsena pelkäsin isän ja äidin riitoja, isä noin huusi kännipäissään. "Haista v-u" on toinen, mitä en halua kuulla, sitä taas ex-puolisoni hoki. Rumaa puhetta.

Vierailija
2/24 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tytär, siis se lapsi, joka äitiä huutaa. Juttu saa hiukan toisen sävyn, jos ulkona huutaa samanikäinen poika! Näitä kun on olemassa vieläkin, erilaisia peräkamarinpoikia.

Eikä Miitta välttämättä vedä rooliaan hyvin. Ei myy lehti tuolla menolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvottavin mainos forewer.

Vierailija
4/24 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea, etten tule yhtä kauheaksi kuin tuo äiti, niin en ainakaan tilaa lehteä...

Vierailija
5/24 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava. Miitta on aina niin hyvä.

Vierailija
6/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin lehden samaisesta mielenkiinnosta ja päädyin tähän. :) Koitan ja joka kerta heristää korvia, kuulenko oikein? Minusta se on hauska mainos :)

Vierailija
7/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on surkean törkeä.

Kuka siihen äidinrooliin parempi kuin muutenkin ylimielinen Miitta Sorvali (meniköhän nimi oikein?).

Olen 48v ja 15- ja 13-vuotiaiden lasten äiti.

Olen iloinen lapsistani. Ei tulisi mieleenkään kohdella heitä kuten huonossa "mikä-lie-lehden-OHO-tai-OMA-mainoksessa.

Mainos on alta kaikkien rimojen. Kontula-mummoilla ei ole varaa ostaa tätä lehteä ja Westendin mummot eivät jaksa provosoitua muusta kuin gloriasta ( en tarkoita saman nimistä lehteä).

Vierailija
8/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun 30v lapseni ruokapöydässä märisisi, että ei voi syödä (ja samalla keskeyttäisi puheeni jonkun toisen kanssa) niin todennänöisesti sanoisi, että nyt turpa kiinni. Aikuiselle lapselle ei tarvitse olla samanlainen vanhempi kuin pienelle lapselle, vaikka aikuinen lapsi taantuisi kakaraksi.

Vierailija
9/24 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miitta on aivan ihana niissä kaikissa mainoksissa.

Vierailija
10/24 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska mainos,tuntuu että nykysukupolville pitääkin puhua noin jotta menee perille.Samallaista kielenkäyttöä kun nuoremmillakin.

Vierailija
11/24 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nauroimme yhdessä teinin kanssa kaikille näille mainoksille.

Miitta oli  muuten ihana äiti Puhtaissa valkeissa:)

Vierailija
12/24 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini sanoi, että on hommansa hoitanut.

Oli ihan ok, sillä totta kai aikuisen lapsen suhde äitiinsä pitääkin muuttua ja lapsi aikuistua. Ei kai nyt aikuisen lapsen äidin tarvitse koko ikäänsä hoitaa ja passata.

Antakaa niille vanhemmillenne omaa aikaa ja yrittäkää päästää se napanuora irti. Äitinne kaipaa jo varmaan hiukan omaakin elämää, vaikka rakastaa teitä ja lapsenlapsiaan.

Kuulin juuri eilen tapauksesta, missä mummo oli hoitamassa vastasyntynyttä lapsenlasta. Esikoinen 1v 10kk oli tietenkin viety kokopäivähoitoon, että  pari selviää uuden vauvan kanssa. Mummo oli sitten lähtenyt pääsiäisenviettoon mökille hiihtelemään. Eilen aamulla oli jo tullut 30v pariskunnalta valittava soitto, että mummo takaisin hoitamaan vauvaa tai ainakin esikoista pyhien ajaksi,koska heitä niin väsyttää.

Nähtävästi tämä kyseinen mummo ei ollut hommaansa hoitanut loppuun, koska oli keskeyttänyt lomansa ja matkusti heti auttamaan "nuorta paria"471

Vierailija
13/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on kammottavan typerä.

Vierailija
14/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia on ilmeisesti useampi, mä oon nähnyt sen, missä perheen äiti ja isä viettävät rauhallista iltaa sohvalla istuen, ja aikuinen lapsi huutaa ulkona "äitii, äitiii" ja äiti menee sitten parvekkeelta katsomaan, ja huutaa että "nyt turpa kiinni siellä, minä oon hommani hoitanut jo ajat sitten!" ja marssii takaisin sisälle.

Ihan loistava! En oo vähään aikaan nauranut niin paljoa kuin tämän mainoksen nähdessäni! :D Nyt juuri, kun omat lapset ovat pieniä ja tämäkin päivä on ollut täynnä  häsläämistä, lasten "palvelua", sotkujensa siivoamista ja kitinöiden kuuntelua, voisin hyvin kuvitella itseni kyseiseen mielentilaan huutamaan (aikuisille) lapsille että "minä olen hommani hoitanut" :D

(yllättävän moni ottaa mainoksen hirveän tosissaan, eikö tällaisesta aiheesta saa vielä heittää vitsiä?)

Vierailija
15/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea, hieman liian totinen toteutus.

Siis jää vähän natku olo, kun se vähän liian aidon raivoisasti huutaa sille aikuislapselle. Mut olenkin liian herkkä :-)

Hassu sattuma, näin ton mainoksen ekan kerran saman tien soi puhelin, Äiti soittaa :-D Pelotti vastata, että huutaako se vaan, että MINÄ OLEN HOMMANI HOITANUT!

Vierailija
16/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nähnyt kuin kerran sen mainoksen, missä Miitta Sorvali istuu pöydässä, mut en kuullut mitä se siinä sanoi. Mitä se siis sanoi? 

Vierailija
17/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne mainokset missään netissä nähtävissä?

Vierailija
18/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että mitenköhän omat vanhempani nuo mainokset näkevät. Heillä ei todellakaan ole ollut aikaa meidän lapsillemme, mutta he eivät ikinä kehtaisi sanoa että ovat osansa tehneet eikä enää kiinnosta - vaikka se onkin todellisuus. Heillä tuntuu olevan itsestään vahva kuva osallistuvina isovanhempina, vaikka lapseni hädintuskin edes tietävät keitä he ovat.

Mahtavatkohan katsella näitä mainoksia innokkaalla "just noin" -mielellä, vai vähän häpeissään?

Vierailija
19/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on äitini sanonut että on hommansa hoitanut eikä aio hoitaa enää ikinä toisten lapsia. Tämä silloin kun odotin esikoistani.

Vierailija
20/24 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on sanonut, etten ole enää hänen lapsensa kun olen jo täysi-ikäinen. Eli ei välttämättä toi mainos kauheasti naurata.