Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä kannabis-aloitteesta? :o

Vierailija
22.03.2013 |

Ihan käsittämätöntä. En tiiä mitä ajatella.... :PP

En mä sillä, et tää menisi läpi, mut miten voi olla noin paljon noita allekirjoittaneita?? Onko sellaisia pössyttelijöitä tosiaanki niin paljon? :P

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/74

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:44"]

Ei herra mun jee...Tätä palstaa aiemmin lukemattomana, en TODELLEKAAN VOI KÄSITTÄÄ,että tänne kirjoittelevat pienten lasten äidit myötämielisesti tällaisista aiheista, ei jumaliste.. Tajuatteko sunnuntaisuharit, että esimerkiksi minä, vuosia päivittäin ja vähintään viikoittain käyttäneenä, olen EHDOTTOMASTI tällaista hulluutta(ja sitä aiheuttavaa) toimintaa ja aloitetta vastaan ERITTÄIN perustellusti! Ei ole mitään perustelua sille että suomen alkoholisoituneen kansan pitäisi ottaa jokin hulluruoho vielä lisä repertuariin!!! Olen vierestä seurannut lukkuisten läheisten ihmisten ja hiukan etäisempienkin rappeutumista ja lopulta joko kuolemaa tai hullujenhuoneelle joutummista ELINIKÄISTEN vaurioiden kera! Älkää juma....a tulko mulle tai yhdellekään todella näistä asioista tietäville/kokeneille tulko urpot lässyttämään tavuakaan kannabismyönteisyydestä!

[/quote]

Tuhat kertaa tämä. Hulluksi on mennyt.

No, onneksi aviomies otti hyvin vastaan tuon ansoittamisideani. Ollaan ainakin varautuneita sitten.

Vierailija
42/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herra mun jee...Tätä palstaa aiemmin lukemattomana, en TODELLEKAAN VOI KÄSITTÄÄ,että tänne kirjoittelevat pienten lasten äidit myötämielisesti tällaisista aiheista, ei jumaliste.. Tajuatteko sunnuntaisuharit, että esimerkiksi minä, vuosia päivittäin ja vähintään viikoittain käyttäneenä, olen EHDOTTOMASTI tällaista hulluutta(ja sitä aiheuttavaa) toimintaa ja aloitetta vastaan ERITTÄIN perustellusti! Ei ole mitään perustelua sille että suomen alkoholisoituneen kansan pitäisi ottaa jokin hulluruoho vielä lisä repertuariin!!! Olen vierestä seurannut lukkuisten läheisten ihmisten ja hiukan etäisempienkin rappeutumista ja lopulta joko kuolemaa tai hullujenhuoneelle joutummista ELINIKÄISTEN vaurioiden kera! Älkää juma....a tulko mulle tai yhdellekään todella näistä asioista tietäville/kokeneille tulko urpot lässyttämään tavuakaan kannabismyönteisyydestä!

[/quote]Siis ootko tosissasi,olet yllättävän agressiivinen noin niinkuin pilvipääksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

miksi oot vastaan, jos säkin pössyttelet ja on riskinä, et jäät siitä kiinni ja saat h-merkinnän ja lapset otetaan huostaan. Huh. :)

Vierailija
44/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:51"]

[/quote]

miksi oot vastaan, jos säkin pössyttelet ja on riskinä, et jäät siitä kiinni ja saat h-merkinnän ja lapset otetaan huostaan. Huh. :)

[/quote]

Kiinnijäämisen pelko on monelle todella kiihottavaa. :)

Vierailija
45/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä allekirjoitin, koska poikani (21v.) kärähti kokeilusta ja sai h-merkinnän. Tää raastaa mun sydäntä. :( poikani menetti työpaikkansa ja nyt ei ole päässyt mihinkään töihin, vaikka todistus oli hyvä ja ei ole mikän syrjäytynyt nuori.. urhellinen, sosiaalinen ja iloinen nuorukainen. Eikä ole käyttänyt huumeita, eikä myöskään kannabista tämän kokeilun jälkeen., Toivottavasti tuota rangaistavuutta poistetaan, eikä tällainen systeemi enää pääse tuhomaan enempää jo valmiiksi hyvää elämää elävien nuorten elämää heidän hölmöjen päähänpistojen vuoksi. 

Vierailija
46/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikasi ansaitsee tuon, voi voi,

Vierailija
47/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:58"]

Mä allekirjoitin, koska poikani (21v.) kärähti kokeilusta ja sai h-merkinnän. Tää raastaa mun sydäntä. :( poikani menetti työpaikkansa ja nyt ei ole päässyt mihinkään töihin, vaikka todistus oli hyvä ja ei ole mikän syrjäytynyt nuori.. urhellinen, sosiaalinen ja iloinen nuorukainen. Eikä ole käyttänyt huumeita, eikä myöskään kannabista tämän kokeilun jälkeen., Toivottavasti tuota rangaistavuutta poistetaan, eikä tällainen systeemi enää pääse tuhomaan enempää jo valmiiksi hyvää elämää elävien nuorten elämää heidän hölmöjen päähänpistojen vuoksi. 

[/quote]

Tätä tapahtuu. Tän H-merkinnän oli tarkoitus toimia pelokkeena nuorille, mutta ei siitä ole ollut muuta kuin haittaa. Ei monella tee mieli enään yrittää edetä elämässä, kun tämä pieni merkki tahrii ja hankaloittaa sitä huomattavasti.

Vierailija
48/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsittääkseni tuo h-merkintä on myös elinikäinen? Joskus tuo merkintä on se, joka syrjäyttää nuoria.. Valitettavasti. Vaikka kyllä nuo kaikki päihteet kuten alkoholi, huumeet ja tietokonepelit helposti syrjäyttävät nuoria, mutta tästä systeemistä on vain haittaa nuorille, jotka tarvitsevat apua rangaistuksen sijaan...

Vierailija
49/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:14"]

ja käsittääkseni tuo h-merkintä on myös elinikäinen? Joskus tuo merkintä on se, joka syrjäyttää nuoria.. Valitettavasti. Vaikka kyllä nuo kaikki päihteet kuten alkoholi, huumeet ja tietokonepelit helposti syrjäyttävät nuoria, mutta tästä systeemistä on vain haittaa nuorille, jotka tarvitsevat apua rangaistuksen sijaan...

[/quote]

käsittämätöntä. Eikö tälle voi siis tehdä enää mitään?

Vierailija
50/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo merkintä löytyy ja ajokorttia meinaat hakea, sun pitää todistaa ettet ole päihderiippuvainen ja kuljettajana liikenteelle vaaralliseksi. Eli saatat joutua käymään enemmän juttelemassa lääkäreiden kanssa asioista. 

Vierailija
51/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista seurata aloitteen etenemistätässä: http://hamppu.net/index.php?option=content&task=view&id=75&Itemid=37

Vierailija
52/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:43"]

mielenkiintoista seurata aloitteen etenemistätässä: http://hamppu.net/index.php?option=content&task=view&id=75&Itemid=37

[/quote]

Ei ihan yhtä hektistä kuin se tasa-arvo äänestys. :)

Vierailija
53/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:05"]

Kattotaa googlesta "Viisi asiaa, joita media ei halua sinun tietävän kannabiksesta". Mielenkiintoista luettavaa.

[/quote]

niin tosiaankin!! 

Vierailija
54/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:32"]

Vaik mä itse en pössyttele ja kannatan päihteetöntä elämää, mutta toivon todellakin, että kannabiksen käytöstä poistetaan joskus rangaistavuutta, jotta poliisit alkaisivat vihdoin tekemään töitään ja kitkemään kovat huumeet pois suomesta!! Nykyistä tilannetta hyötyvät vain järjestäytyneet rikolliset... Ai niin myös poliisit hyötyvät tästä! jotta huumausrikostilastot näyttävät näteiltä, eikä heidän sitten tartte koskea pitkällä tikullakaan näihin todellisiin, järjestäytyneisiin rikollisiin, jotka myyvät subutexia, amfetamiinia, heroiinia jne., ja joutua näin vaarallisiin tilanteisiin, joissa hengen lähtö on todellisena riskinä..:P hemmetin poliisit! miettisivät uudelleen tärkeysjärjestystään!!

haluaisin todella tavata sellaisen poliisin, joka myöntäisi tämän.

[/quote]

mäkin haluan tavata!!!

Vierailija
55/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tiedä mitä ajatella tästä koko aloitteesta..

Vierailija
56/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:29"]

Jopa EHYT ry (ehkäisevä päihdetyö) ja YAD (Youth Against Drugs Ry) kuulemma ovat kannabiksen dekriminalisaation puolella :P

[/quote]

missä lukee niin??

Vierailija
57/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:29"]

Jopa EHYT ry (ehkäisevä päihdetyö) ja YAD (Youth Against Drugs Ry) kuulemma ovat kannabiksen dekriminalisaation puolella :P

[/quote]

missä lukee niin??

[/quote]

minäkin haluaisin tietää. En usko, että aloitteen allekirjoittamisella olisi yhtään järkeviä perusteita. Joten multa EHDOTON EI -ääni.

Vierailija
58/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen käyttäjille ei anneta armoa. Minäkin taidan linnoittaa taloni, niin ollaan sitten ainakin turvassa psykoottisilta pipopäiltä.

Vierailija
59/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintosta, ku huomasin et jopa EHYT ry (ehkäisevä päihdetyö) ja YAD (Youth Against Drugs Ry) ovat kannabiksen dekriminalisaation puolesta :P

Ja tää on kanssa mielenkiintoista luettavaa: 
http://kannabisuutiset.com/2009/10/02/viisi-asiaa-joita-media-ei-halua-sinun-tietavan-kannabiksesta/
"Viisi asiaa, joita media ei halua sinun tietävän kannabiksesta"

EHYT:n terveyslehti:
http://www.ehyt.fi/easydata/customers/ehyt/files/terveyslehti/terveyslehti_3_12_netti.pdf

Nyt rupeaa tuntumaan siltä, et meiltä on pimitetty koko totuutta kouluissa ja mediassa..käsittämätöntä. Alkoholitkin on vaarallisempia. Salaliittoteoriaa!!!!

Vierailija
60/89 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin sivuhuomiona, ketjua lukematta täytyy todeta että ylläri, että vastuuhenkilöt on Tampereelta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä