Minkä kännykän/älypuhelimen omistatte?
Haluaisin myös kuulla kokemuksia, että tykkäättekö, onko ollut jotain ongelmia tms. Itselläni on Iphone 5 ja tykkään kyllä ja ei ole mitään ongelmiakaan ainakaan vielä ollut. Jos jollakin on jotain huonoa sanottavaa Iphone 5:sta niin haluaisin siitäkin mielelläni kuulla. :)
Kommentit (43)
N900, hyvin soittaa ja viestitkin kulkee.
Minulla oli aiemmin myös Iphone 4 ja tykkäsin siitäkin mutta sitten parin vuoden jälkeen alkoi esiintyä joitain ongelmia, esim. kotinäppäimen lagaamista, kosketusnäyttö ei välillä reagoinut kosketukseen ja muita pieniä ohi meneviä vikoja.
ap
Samsung Galaxy Note 1, tykkään kovasti sen suuresta ja hyvästä näytöstä, aikaisemmin oli iphone mikä sitten hajosi, se oli aikanaan ok mutta mielestäni nykyään aivan jälkeenjäännyt Samsungin puhelimille.
En muista nykyisen kosketusnäyttöni merkkiä, Nokia kuitenkin mutta seuraava on Lumia 820.
Nokia 9500i, noin 10 vuotta vanha ja silti pieksee uudemmat. Omenavehkeet ei kelpaa meidän firmassa koska ovat hallitsematon tietoturvariski. yksityisesti saa liekkiä millä lystää
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:18"]
Nokia 9500i, noin 10 vuotta vanha ja silti pieksee uudemmat. Omenavehkeet ei kelpaa meidän firmassa koska ovat hallitsematon tietoturvariski. yksityisesti saa liekkiä millä lystää
[/quote]
Minkä takia ovat tietoturvariski? :o
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:15"]
En muista nykyisen kosketusnäyttöni merkkiä, Nokia kuitenkin mutta seuraava on Lumia 820.
[/quote]
etmuista merkkiä vaikka onkin nokia, selvä. mones moottori ?
Mulla Samsung Galaxy 3, ei oo ollu koskaan mitään ongelima.
Tykkään kovasti puhelimesta ;)
Suositteleen kyllä kaikille Samsung merkkiä :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:18"]
[/quote]
aamen, terveisiä sinne -80 luvulle, onko Sampoa näkyny
Minulla itselläni on samusng galaxy s2 joka on aivan loistava puhelin !!!!!!! Ennen omistin iphone 4s mutta en tykännyt siitä. ajattelin pian hommatan samsung galaxy s4.
Samsung Galaxy S II.
Ollut tosi kiva puhelin, ei tahmaa, hyydy. Tykkään siitä, että saan muokata ulkonäön ja valikot oman näköisiksi, ja siitä, että appseja on paljon (esimerkiksi uutiset, kirjaston sivut, reittioppaat yms toimii paljon kivemmin omalla appsilla kuin selaimella, koska ruutu on kuitenkin aika pieni). Käytän puhelinta jo nykyään enemmän kuin tietokonetta, katson mm. Netflixiä, valokuvaan, puhelin on ainoa navigaattorini yms.
Pysyn varmaan jatkossakin Samsungissa, on ollut tosi hyvä kokemus Nokian jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:21"]
Minkä takia ovat tietoturvariski? :o
[/quote]
Varmaa on se että valmistajan taholta on olemassa takaovi(a), puhumattakaan suljetusta iOS'stä, löytyneet aukot tukitaan todella hitaasti, jos ollenkaan. Viimeisin Eurooppalainen tutkimus ns. random älypuheliotannsta paljasti seuraavaa: iPhonet 51% saastuneita, Android 17%, Symbian 5%, laiskuuttani en jaksa alkaa tonkimaan linkkiä, silmäilin jutun läpi ja totesin ettei mitään uutta minulle. Mutta kerran vielä, yksityiskäyttöön voi ostaa ihan mitä lystää, työkäyttöön vaatimukset ovat erilaiset, monella eri tavalla
[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 21:41"]
Minulla itselläni on samusng galaxy s2 joka on aivan loistava puhelin !!!!!!! Ennen omistin iphone 4s mutta en tykännyt siitä. ajattelin pian hommatan samsung galaxy s4.
[/quote]
Mulla sama puhelin ja tykkään myös. Seuraavaksi hommaan galaxy S4:n. Mutta vielä en raaski, kun edellinen on melkein kuin uusi puhelin vaikka onkin jo reilusti vuoden vanha. Mieli kyllä tekis uutta lelua :) Ja vaikka samsungin muovikuoria parjataan, niin kestävää se muovi kyllä on. Mun puhelinta on lapset tiputelleet useamman kerran, mutta hyvin on kestänyt. Samoin myös sisus on kestänyt armottoman pelaamisen, kun kolme mukulaa sillä takoo pelejä.
Samsung Galaxy xcover. Toimii säässä kuin säässä ja gps toimii. Ihan ok, mutta jos haluaa uusimman ja nopeimman, ei kannata. Itselleni nuo kaksi em. toimintoa riittävät.
Mun Samsungissa on sellainen irtokuori. Toki lisää kokoa, mutta on tosi hyvä, koira kerran järsi ihan tosissaan puhelinta, ja vain kuori meni vaihtoon. Ja saa vähän blingblingiä ;-)
Oisko kellään kokemusta Lumia 920:sta? Entä se 820, onko ollut hyvä?
Nokia Lumia 800. Suosittelen, ei mitään ongelmia, helppokäyttöinen ja kestävä.
Sama kuin edellinen :)