Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kännykän/älypuhelimen omistatte?

Vierailija
21.03.2013 |

Haluaisin myös kuulla kokemuksia, että tykkäättekö, onko ollut jotain ongelmia tms. Itselläni on Iphone 5 ja tykkään kyllä ja ei ole mitään ongelmiakaan ainakaan vielä ollut. Jos jollakin on jotain huonoa sanottavaa Iphone 5:sta niin haluaisin siitäkin mielelläni kuulla. :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanha iPhone 3s. Kovasti olen tykännyt. Puhelin on helppokäyttöinen ja ajaa asiansa. Nyt kyllä on hiukan alkanut näyttämään hyytymisen merkkejä:(

Vierailija
42/43 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:10"]

olen apple käyttäjä, ainakin vielä, osittain. olen tosin luopunut iphonesta, ja ihan siksi että se on auttamattomasti huonompi kun samanhintaiset samsung puhelimet. omistan myös ipadin, en tosin käytä sitä, ostin asus transformer tabletin näppiksellä ja trackpadillä perustuu nvidian tegra tekniikkaan, se on kevyt ja tehokas ja selvästi edullisempi kuin applen vastaava. Läppäri on applen 17" macbook pro, mielestäni aivan ylivertainen mihinkään windows tuotteeseen verrattuna, kone on niin stabiili ja ongelmavapaa, loistava käyttis tämä osx. mielestäni apple on nyt siinä tilanteessa missä nokia oli 2007, jos ei kohta ala tapahtua mobiilipuolella niin peli on pelattu applen osalta, jotenka iphone 6 on sitten applen tärkein lanseeraus pitkään aikaan.

[/quote]

Joo. Tuosta ainakin selviää kaksi asiaa. Applea ei ole lähtökohtaisesti tehty sinun teknotarpeita varten, vaan siinä on panostettu helppokäyttöisyyteen, jota kuvaa, ettei iphonessa tai ipadissa saa kaksi sovellusta toimia samanaikaisesti, jotteivät jumitu. Toinen joka tuosta on luettavissa: olet mies. 

lisäksi en usko, että tulet olemaan tyytyväinen iphone 6:een. Ei apple tee siitä Transformeria, vaan helppokäyttöisen ja selkeys parantunee entisestään, kuten tähän saakka applella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 07:12"]

juu juu, on se sun kenkäpuhelin maailman paras

[/quote]

En kyllä tota väittäis, se sopii mun tarpeisiin niin hyvin että 10 vuotta tulee täyteen ja sillä tekee temppuja johon uusimmistakin vasta osa pystyy, perusteknologioissa ei oo paljon muutosta tapahtunut.  Loppuun itsekehut; minä tiedän mitä puhelimellani teen ja silloin ei tarvitse markkinointijoukkojen hypetykselle juurikaan antaa arvoa

[/quote]

Ihan mielenkinnosta kysyn, mikä olis sellanen temppu mihin vasta osa uusista pystyy mutta minkä vanha Nokia tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi