"Sporttista" naista etsivät miehet
Olisi tosi hyvä juttu, jos tekisitte itsellenne ja samalla muille selväksi sen, mitä oikeasti etsitte ja haluatte. Etsittekö oikeasti elämäntapaliikkujaa vai vain hyväkroppaista naista. Parhaimman kropan saa nimittäin yleensä vartaloa muokkaavalla salitreenillä, mutta salilla viihtyvät naiset eivät välttämättä ole mitään elämäntapaliikkujia.
Olkaa rehellisiä itsellenne ja naisille. Kiitos.
Kommentit (37)
Miehille sporttinen nainen = litteä vatsa, isot tissit ja pyöreä perse.
Silmääni miellyttää sopusuhtainen, timmi nainen. Samanlainen kuin itsekin miehenä olen. Ei tarvitse olla himoliikkuja. En minäkään ole.
Itse harrastan kuntoilua, mutta ymmärrän jättää välin nämä "sporttista" naista etsivät, itsekin "nuorekkaat ja sporttiset" miehet.
Hyväkroppainen nainen yleensä harrastaa liikuntaa juuri sopivasti.
Sitten kun liikunta menee yli tai jää vajaaksi niin se erottuu.
Avauksessa on hyvä pointti. Hyväkroppainen ei todellakaan ole välttämättä sporttinen ja elämäntavat sporttisen kumppanin kanssa eivät sovi lainkaan yhteen. Hommasta ei tule mitään jos toinen vaan veetuilee sohvalta että "taasko sä meet?" tai "relaa älä aina jännitä". Eipä silloin hyvä kroppa lämmitä. Yleensähän se menee juuri niin että elämäntavoista aukoo päätään se liikkumatomampi, jota oma saamattomuus kai ärsyttää että on pakko nälviä. Liikkuva kyllä tajuaa olla edes yrittämättä vetää toista puolipakolla samaan muottiin perässäraahattavaksi, negatiivisen asenteen tunnistaa todella nopeasti.
Ai että pitäisi olla rehellinen?
Jos mä kirjoitan rehellisesti, että haluan hyvännäköisen pillunkantotelineen niin arvaa montako vastausta tulee? Ja se on sama kaikilla miehillä.
Itse asiassa paljon kodin ulkopuolella harrastavalle paljon harratava puoliso voi olla väärä valinta, jos haluaa lapsia. Lasten myötä jonkun on oltava vuosikausia aina kotona. Oma harrastaminen onnistuu helpommin, jos puoliso on muutenkin mielellään kotona.
Olen itse paljon liikkuva nainen, ja moni ystäväni halusi ehdottomasti urheilevan miehen. Näillä oli pikkulapsivaiheessa useimmilla ongelmia, moni jopa erosi, kun mies vaan luuhasi salilla tai koriksessa ja vaimo jäi kodin vangiksi.
Oma mieheni on luonnonlaiha sohvaperuna. Häntä ei ollenkaan haitannut olla lasten kanssa, kun minä lähdin lenkille. Päin vastoin, hän suhteutui siihen tosi kannustavasti. Usein kun palaan liikkumasta, on kotona siivottu keittiö ja pesty pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi olla rehellinen?
Jos mä kirjoitan rehellisesti, että haluan hyvännäköisen pillunkantotelineen niin arvaa montako vastausta tulee? Ja se on sama kaikilla miehillä.
Kyllä se k*sipää luonteesi kuitenkin paljastuu, joten lienee aivan sama mitä kirjoitat.
Itse olen semi hyväkroppainen hyvän ruokavalion takia ja geenien takia, mutta en miellä itseäni sporttiseksi koska en liiku kotijumpan lisäksi yhtään. En varmaan sitten kelpaa sporttista mimmiä hakeville?
Urheilija ei ole sama asia kuin urheilullinen. Esim. monet naisten pääsarjaurheilijat ovat enemmän baarissa kuin kentällä kun taas urheilullinen pitää huolta myös kropastaan eikä vain tuloksista.
Sellainen fitnesstypy, joka syö terveellisesti, ei juo eikä polta. Sellainen on sporttinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa paljon kodin ulkopuolella harrastavalle paljon harratava puoliso voi olla väärä valinta, jos haluaa lapsia. Lasten myötä jonkun on oltava vuosikausia aina kotona. Oma harrastaminen onnistuu helpommin, jos puoliso on muutenkin mielellään kotona.
Olen itse paljon liikkuva nainen, ja moni ystäväni halusi ehdottomasti urheilevan miehen. Näillä oli pikkulapsivaiheessa useimmilla ongelmia, moni jopa erosi, kun mies vaan luuhasi salilla tai koriksessa ja vaimo jäi kodin vangiksi.
Oma mieheni on luonnonlaiha sohvaperuna. Häntä ei ollenkaan haitannut olla lasten kanssa, kun minä lähdin lenkille. Päin vastoin, hän suhteutui siihen tosi kannustavasti. Usein kun palaan liikkumasta, on kotona siivottu keittiö ja pesty pyykit.
Hehe... "Teepä nyt tuossa joutessasi, kun olet kuitenkin kotona..."
Onhan se aina itselle helpompi, kun voi jättää sen toisen "kodin vangiksi". Suhteenne kestää todennäköisesti juuri niin kauan kuin miehesi jaksaa tuota katsella. Ajattele nyt oikeasti toisinpäin, jos mies luuhaa siellä salilla tai koriksessa ja vaimo on kotona... "No sähän tykkäät ihan luonnostaan olla hoitamassa kotia...!"
Juu ollaan rehellisiä. Omani olen jo löytänyt.
Kunhan se saa mulla seisomaan.
T. Normaali mies
Vierailija kirjoitti:
Useimmille liikkumattomille tulee aidosti yllätyksenä se työn määrä, mikä siihen kumppanin sporttiseen kroppaan tarvitaan. Tulokset kyllä tottakai kelpaa ja kriisihän siitä sitten helposti pukkaa päälle, kun nämä kaksi asiaa ei kohtaakaan odotetulla tavalla.
Siksi siis sporttisena etsin liikkuvaa kumppania. Sohvaperunat nauttikoon sipsinsä ja netflixinsä jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiirilläsi ei vaan ole elämänhallintaa.
Minä tunnen montakin pariskuntaa joissa sekä isä että äiti urheilevat kilpaa, lapset myös ja yleensä jompi kumpi vanhemmista tekee väitöskirjaa tai toista korkeakoulututkintoa työn ohessa jne.
Aikaa riittää ihmeesti kun jättää telkkarin katsomisen ja nettailun pois.
Itse asiassa ajan puutteesta valittaa vain ne pariskunnat jotka EI urheile.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fitnesstypy, joka syö terveellisesti, ei juo eikä polta. Sellainen on sporttinen nainen.
Meinaat että jos harrastaa suunistusta, ultrajuoksua, melontaa tai vaikkapa tennistä ei ole sporttinen? Tai vaikkapa voimannostaja? Painija? Vain jos treenaa salilla fitness-tarkoituksesa tekokynnet ja -ripset tanassa, on sporttinen?
Minusta olisi järkevää tosiaankin mainita, minkä lajin harrastajista on noin yleensä kiinnostunut. Se kun kertoo todella paljon arvomaailmastakin yleensä.
Sporttisuus ja hyvä kroppa ei todellakaan ole sama asia. Oma mieheni mielletään aina sporttiseksi, koska on hoikka ja silti löytyy lihaksiakin eikä ole mikään ruikuli. Liikuntaa hän harrastaa kerran 2-3viikossa ja ruokavalio on lähinnä rasvaa ja vaaleaa höttöviljaa, karkkia päivittäin, voileivätkin kuorruttaa majoneesilla ja meetvurstilla. Hymyilyttää vähän aina kun joku mainitsee hänen "sporttisuudestaan".
Teen kyllä. Ykkösenä on tuo elämäntapa, sillä muuten nainen ei todennäköisesti kestä elämäntapaliikkuja-miehen seuraa. Hyvä kroppa seuraa hyvänä kakkosena.