"Sporttista" naista etsivät miehet
Olisi tosi hyvä juttu, jos tekisitte itsellenne ja samalla muille selväksi sen, mitä oikeasti etsitte ja haluatte. Etsittekö oikeasti elämäntapaliikkujaa vai vain hyväkroppaista naista. Parhaimman kropan saa nimittäin yleensä vartaloa muokkaavalla salitreenillä, mutta salilla viihtyvät naiset eivät välttämättä ole mitään elämäntapaliikkujia.
Olkaa rehellisiä itsellenne ja naisille. Kiitos.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fitnesstypy, joka syö terveellisesti, ei juo eikä polta. Sellainen on sporttinen nainen.
Meinaat että jos harrastaa suunistusta, ultrajuoksua, melontaa tai vaikkapa tennistä ei ole sporttinen? Tai vaikkapa voimannostaja? Painija? Vain jos treenaa salilla fitness-tarkoituksesa tekokynnet ja -ripset tanassa, on sporttinen?
Minusta olisi järkevää tosiaankin mainita, minkä lajin harrastajista on noin yleensä kiinnostunut. Se kun kertoo todella paljon arvomaailmastakin yleensä.
Ei kai sillä lajilla ole väliä, ellei halua harrastaa yhdessä. Kuntosaliharjoittelu tukee mitä tahansa lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille sporttinen nainen = litteä vatsa, isot tissit ja pyöreä perse.
Mitä jos annettaisiin miesten itse kertoa mitä mieltä ovat?
Jeps ja useimmat sporttista naista etsivät taitavat olla enemmän peppumiehiä. Isot tissit ja sportti ei oikein istu samaan muottiin.
Veikkaisin sporttisella tarkoitettavan ennen kaikkea hoikkaa. Varsinaisilla urheilusuorituksilla ei ole niinkään merkitystä. Se on sinänsä jännä, kun seuraa esimerkiksi yhden harrastamani lajin itseäni huomattavasti hoikempia naisia, jotka eivät kykene lihasvoimaa ja kestävyyttä vaativissa suorituksissa samaan kuin minä, pieni ihrapallero. On siinä meillä sporttiset tytöt, mut hei - kunhan vaan ei ole läski!
Vierailija kirjoitti:
Miehille sporttinen nainen = litteä vatsa, isot tissit ja pyöreä perse.
Minulle sporttinen nainen on sellainen, joka osaa elää ilman autoa Helsingissä eikä kitise mun urheiluharrastuksista
M31
Heh heh. Olen sporttinen, treenaan kovahkoa liikuntaa 6 krt viikossa (juoksu, step, attack, pump, sali). Jos sporttisuus ja treeenasminen on miesten seuranhakukriteeri niin täytän sen helposti, olen treenannut kovasti jostain 10vuotiaasta alkaen eli 25 vuotta.
Mutta - ei kannata sokeasti uskoa liikunnan voimaan. Olen kovasta treenistä huolimatta ylipainoinen, 165/76. Nimittäin syön kuin rekkamies! En närpi salaatteja ja laske kaloreita vasn saatan vetäistä jättilautasen pyttipannua, illemmalla pizzan ja pari tuoppia olutta!
Joten ”sporttimimmi” täällä miehiä varten :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen semi hyväkroppainen hyvän ruokavalion takia ja geenien takia, mutta en miellä itseäni sporttiseksi koska en liiku kotijumpan lisäksi yhtään. En varmaan sitten kelpaa sporttista mimmiä hakeville?
Sport : urheilu = sporttinen: urheilullinen. Miellätkö itsesi urheilulliseksi kotijumppailun vuoksi? Jos nyt pilkkua nylkytetään niin urheilullinen urheilee, pyöräilee lenkkeilee, käy salilla, harrastaa ryhmäliikuntaa. Urheiluksi ei kai voi laskea retkeilyä tai eräjormailua, vaikka rankkaa sekin. Mutta jos haetaan sporttisen näköistä, niin ehkä sitten kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin sporttisella tarkoitettavan ennen kaikkea hoikkaa. Varsinaisilla urheilusuorituksilla ei ole niinkään merkitystä. Se on sinänsä jännä, kun seuraa esimerkiksi yhden harrastamani lajin itseäni huomattavasti hoikempia naisia, jotka eivät kykene lihasvoimaa ja kestävyyttä vaativissa suorituksissa samaan kuin minä, pieni ihrapallero. On siinä meillä sporttiset tytöt, mut hei - kunhan vaan ei ole läski!
Sporttinen lienee ainoa termi, jota voi käyttää kun etsii hoikkaa tai normaalipainoista naista? Muistatte varmaan kun esimerkiksi maajussille morsian sarjan Mauno ristiinnaulittiin kaikissa medioissa, kun kehtasi toivoa tulevalta kumppaniltaan NORMAALIA painoa.. On siis täysin selvää, että painosta ei ainakaan kannata edes vihjaista yhtään mitään. Mikäli teillä on joku parempi termi kuin "sportttinen" tiedossa, niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen lienee ainoa termi, jota voi käyttää kun etsii hoikkaa tai normaalipainoista naista? Muistatte varmaan kun esimerkiksi maajussille morsian sarjan Mauno ristiinnaulittiin kaikissa medioissa, kun kehtasi toivoa tulevalta kumppaniltaan NORMAALIA painoa.. On siis täysin selvää, että painosta ei ainakaan kannata edes vihjaista yhtään mitään. Mikäli teillä on joku parempi termi kuin "sportttinen" tiedossa, niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan.
No kun se sporttinen ei takaa hoikkuutta. T. Crossfit harrastaja jonka salilla monia ylipainoisia jotka treeenaa helkutin kovaa ja usein - ja ovat silti ylipainoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se sporttinen ei takaa hoikkuutta. T. Crossfit harrastaja jonka salilla monia ylipainoisia jotka treeenaa helkutin kovaa ja usein - ja ovat silti ylipainoisia
Ei takaakaan, mutta on tästä huolimatta silti paras käytettävissä oleva termi.
Nää ihmiset vois kyllä vähän avata, mitä itse harrastavat ja kuinka tavoitteellisesti. Joillain tosiaan tuo sporttisuus tarkoittaa ihan pelkkää kroppaa ja joillain on luonnostaan pyöreä pylly ja vatsalihasten rajat näkyvissä, vaikkei liikuntaa harrastetakaan. Toisilla taas lihakset eivät välttämättä juuri näy, vaikka liikuntaa harrastetaan päivittäin. Varmasti paljon auttaisi, jos kertoisi mitä itse harrastaa, jos esim. harrastaa kilpailullista joukkueurheilua, voi kuvitella hakevansa enemmän sellaista kumppania, joka ei paheksu toisen urheiluharrastusta ja kitise jokaisesta pelistä tai treeneistä.
Riippuen tiesti vähän treffipalvelusta, ei siihen tekstiin varmaan kovin pitkiä tekstejä laiteta? Jos siellä on mainintana toi eissa sporttinen kumppani, asiasta voi varmaan sit viestein lisää keskustella minkä verran ja minkälaista liikuntaa kukakin harrastaa..
Sporttinen tarkoittaa minulle naista joka ei ole päästänyt vartaloaan 35-40v tienoolla lörähtämään jääkaapin muotoiseksi tasapaksuksi pötköksi.
Mielummin lähestyn asiaa positiivisen "sporttinen" termin kautta, kuin alan luetella rehellisesti kaikkia mahdollisia inhokkiominaisuuksia.
M44 kirjoitti:
Sporttinen tarkoittaa minulle naista joka ei ole päästänyt vartaloaan 35-40v tienoolla lörähtämään jääkaapin muotoiseksi tasapaksuksi pötköksi.
Mielummin lähestyn asiaa positiivisen "sporttinen" termin kautta, kuin alan luetella rehellisesti kaikkia mahdollisia inhokkiominaisuuksia.
Mutta miksi et lähesty asiaa termin "hyväkroppainen" kautta, koska se kuvaisi enemmän sitä, mitä haet?
Tämä juuri oli pointtini. Itse olen hyväkroppainen, mutta en ollenkaan sporttinen. Mua ei kiinnosta pätkääkään lenkkeily, esimerkiksi juoksemista ja hiihtämistä suorastaan vihaan. Kuntosalilla käyn ja ruokapuoli on kondiksessa niin se näkyy kyllä ulospäin. Mutta elämäntapaliikkujaa musta ei saa tekemälläkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Mutta miksi et lähesty asiaa termin "hyväkroppainen" kautta, koska se kuvaisi enemmän sitä, mitä haet?
Tämä juuri oli pointtini. Itse olen hyväkroppainen, mutta en ollenkaan sporttinen. Mua ei kiinnosta pätkääkään lenkkeily, esimerkiksi juoksemista ja hiihtämistä suorastaan vihaan. Kuntosalilla käyn ja ruokapuoli on kondiksessa niin se näkyy kyllä ulospäin. Mutta elämäntapaliikkujaa musta ei saa tekemälläkään.
Ap
Luultavasti siksi, että leimataan heti pinnalliseksi.
Mä luulen et miehet hakee tuolla vaan hoikkaa, lut eivät viiti kirjottaa sitä ku se nostattaa kaikkien naisten mielessä paskamyrskyn, että "jaa, vai että ei normaalipainonen kelpaa!"
Mitä jos annettaisiin miesten itse kertoa mitä mieltä ovat?