Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset, minkä mallisia paitoja käytätte?

Vierailija
15.03.2019 |

Olen normaalipainoinen, kokoa 38. Vyötärö on suora. Ongelmana on löytää paitoja (muita kuin stretchmateriaalista tehtyjä t-paitoja/toppeja) jotka näyttäisi kivalta näiden ryntäiden kanssa. Paitapuseroita en ole vuosiin edes viitsinyt kokeilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen nettikaupassa naisten paitamallina on yksi todellasuuririntainen nainen, huh, ei siis ainakaan trikoisia poolopaitoja.

Vierailija
2/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut periksi ja ryhtynyt käyttämään hyvin väljiä, kauniisti laskeutuvia paitoja ja istuvahkon topin ja väljän, ohuen neuletakin tai paitajakun yhdistelmiä. Näytän niissä 70-luvun kaariteltalta, mutta vaihtoehto eli tyköistuvammat vaatteet, olisi hyvin silmiinpistävä, kun vyötärön- ja rinnanympäryksen ero on melkein puoli metriä.

Jossakin englantilaisessa verkkokaupassa myytiin aiemmin kauluspaitoja, joissa oli 4-5 eri leikkausta rinnanympäryksen mukaan. Suurin koko oli DD, joten minulle ei niistä ollut mitään apua. Kivalta ne kyllä näyttivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisen nettikaupassa naisten paitamallina on yksi todellasuuririntainen nainen, huh, ei siis ainakaan trikoisia poolopaitoja.

No juu, poolopaidat ei ole isotissisen paras vaihtoehto. Ap

Vierailija
4/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tyköistuvia paksusta kankaasta tehtyjä yläosia ja mekkoja. Paksu musta laadukas trikoo esim toimii töissäkin. En nyt tarkoita mitään H&M trikoita. Muuten näyttää teltalta. En näe mitään syytä pukeutua kaapuun. 

Myös kietaisupaidat toimivat hyvin isojen rintojen kanssa. Poolomalleja välttäisin. 

Vierailija
5/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tällaisia paitoja. Eivät ole ainakaan miehet valittaneet

Vierailija
6/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut periksi ja ryhtynyt käyttämään hyvin väljiä, kauniisti laskeutuvia paitoja ja istuvahkon topin ja väljän, ohuen neuletakin tai paitajakun yhdistelmiä. Näytän niissä 70-luvun kaariteltalta, mutta vaihtoehto eli tyköistuvammat vaatteet, olisi hyvin silmiinpistävä, kun vyötärön- ja rinnanympäryksen ero on melkein puoli metriä.

Jossakin englantilaisessa verkkokaupassa myytiin aiemmin kauluspaitoja, joissa oli 4-5 eri leikkausta rinnanympäryksen mukaan. Suurin koko oli DD, joten minulle ei niistä ollut mitään apua. Kivalta ne kyllä näyttivät.

Bravissimoako tarkoitat? Kyllä niillä ainakin nykyään on myös oikeasti isoille rinnoille leikattuja vaatteita. https://www.bravissimo.com/clothing-size-guide/

Lisäksi löytyy ainakin puolalaiset merkit urkye ja biubiu. Googlella löydät.

Vierailija
7/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikauppa jossa paitoja suuririntaisille, muutama viikko sitten oli samanlainen keskustelu.. en muista minkä niminen kauppa, Britanniassa.

Vierailija
8/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bravissimoako tarkoitat? Kyllä niillä ainakin nykyään on myös oikeasti isoille rinnoille leikattuja vaatteita. https://www.bravissimo.com/clothing-size-guide/

Lisäksi löytyy ainakin puolalaiset merkit urkye ja biubiu. Googlella löydät.

Juuri tuo se oli. Super curvyn suurimpaan kokoon tarvittaisiin vielä melkein kymmenen senttiä lisää, jotta minä mahtuisin siihen sisälle. No, en tuollaista itselleni hankkisikaan, koska en halua vetää huomiota muotoihini. Tässä tapauksessa on parempi antaa aavistaa kuin näyttää liian tarkasti.

Vierailija
9/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysähköjä, tummia paitoja. Joko t-paita + villatakki, tai ylisuuri mutta ohuesta kankaasta tehty poolo/pitkähihainen/college. Joo tiedän että näytän lihavalta mutta se on parempi kuin olla povipommi (ja mm. joutua teinien kuvaamaksi, on tapahtunut useamman kerran, vaikka ihoa ko. alueelta ei näy senttiäkään).

Vierailija
10/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt tämän tyyppisiin kauluspaitoihin, joissa ei ole ihan ylös asti nappeja.

https://www.esprit.fi/naistenvaatteet/vaatteet/puserot/doubleface-tyyli…

Vierailija
11/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuvia v-aukollisia paitoja

Vierailija
12/12 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikauppa jossa paitoja suuririntaisille, muutama viikko sitten oli samanlainen keskustelu.. en muista minkä niminen kauppa, Britanniassa.

Varokaa tätä, jos ette ole satavarmoja koostanne! Vaihtojen ja palautusten postikulut maksaa asiakas, eikä niitä hyvitetä UK:n ulkopuolella.

Kyseessä siis Bravissimo.