Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi olla miehen kanssa kaveriliitossa vai yksin?

Vierailija
15.03.2019 |

Jos on vain ne vaihtoehdot. Kaveriliitto on avioliitto ilman seksiä. Yksin kun olisi joutuisi myös olemaan ilman seksiä mutta ei olisi edes juttukaveria. Kumman sinä valitsisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut jo yli10 vuotta kaveriliitto ja tämä toimii.

Vierailija
2/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, koska kyllä sinkut saa seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin yksin. Paljon mukavampi olla ja voin käydä treffeillä halutessani, jos tarvitsen juttuseuraa. Lisäksi tapaan kavereita säännöllisesti. 

Vierailija
4/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin, koska kyllä sinkut saa seksiä

Tiedän ettei tuo pidä kohdallani paikkansa. Olen sen näköinen ja kroppani on niin viallinen että on turha uskotella että kelpaisin jollekin seksiin.

Vierailija
5/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut jo yli10 vuotta kaveriliitto ja tämä toimii.

Tällainen liitto meilläkin on ja kyllä se arjessa toimii. Joskus vain haluaisi muutakin mutta tietää että jos lähtisi niin olisi aivan yksin. Ei ole sukua eikä ystäviä.

Vierailija
6/6 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriliitossa itsekin. Ulkoisesti kaikki ok, mutta olen parisuhteessa täysin yksin, puoliso ei koske eikä halua seksiä. Joka päivä mietin, mitä järkeä tässäkään on, ja olen tullut johtopäätökseen että yksin olisi parempi. Silloin ei tarvitsisi ainakaan olettaa tai odottaa mitään, kun taas avioliitossa ja toisen vierellä ollessa käsitykseni on, että jotain intiimiäkin pitäisi olla erotuksena kämppikseen tai ystäviin.

Välillä tuntuu, että olisi typerää erota liitosta melkein pelkästään fyysisyyden puutteen takia, mutta sitten taas läheisyydentarve iskee välillä niin lujaa että sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä