Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaihdan sukat ehkä kerran viikossa. Asioita joita teet kodinhoidossa tai henk.koht hygieniassa ns. vähän sinnepäin?

Vierailija
14.03.2019 |

Juttuja joita et ehkä kehtaa myöntää muille ja joista tiedät että pitäisi vähän tsempata muttet kuitenkaan viitsi?

Kommentit (884)

Vierailija
541/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan pesu tarkoittaa mulle nimenomaan vain pöntön sisäpuolen pesemistä, jonka teen silloin kun on tulossa vieraita, tai kun pönttöön jää näkyviä p*skarantuja. Ehkä kerran olen putsannut pöntön myös ulkopuolelta parin vuoden aikana.

Vierailija
542/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukolla on alkanu menee vähän sinnepäin. Yks aamu vessassa luulin et muksut on puhdistamassa hamsterin häkkiä ku haju niin pistävä. No ei ollu ku akan pikkarit siinä pesukoneen päällä. On vissiin unohtunut canesten combit ostamatta. Vielä ihmettelee kun ei seksi kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mutta hiusharjaa en edes osaa pestä. Miten se pestään?

Hiusharjasta ensin irtohiukset pois käsin tai esim. kampaa käyttäen. 

Harjan voi pestä shampoolla ja sitten hyvä huuhtelu ja annetaan kuivua.

Olen pessyt kampoja ja harjoja myös tiskikoneessa (samassa pesussa ei ollut astioita).

Hiusharjan kuivattamiseen menee muuten ikuisuus, jos on sellainen harja, johon pääsee vettä sisään. Siis sellainen, jossa on piikit siinä pehmeässä tyynyssä.

Vierailija
544/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jdfklhö kirjoitti:

Kermis kirjoitti:

joo ketään ei kiinnosta, mutta se taas ei kii nosta minua ja siksi kerron: ihmiset, jotka eivät vaihda lakanoitaan edes kuukauden välein ovat kuvottavia. Hyi helvetti miten vastenmielisiä olette. Te HAISETTE ja tiedän asuntomme haisee - ette vaan raukat tajua sitä itse.

Huomannut saman. Yllättävän monilla ihmisillä makuuhuoneet haisee todella tunkkaiselle ja pahalle.

Miksi siellä on käytävä haistelemassa.  Tuuletan aina herättyäni ,petaan vasta sitten.

Voin käyttää samoja lakanoita kuukauden, ei tunkkaista.

En mä omasta aloitteestani käy ikinä kylässä makuuhuoneissa, vaan isäntäväki haluaa esitellä asuntoaan, näyttää jotain makuuhuoneesta tms. ja kyllä vaan usein ottaa sellainen kostea tunkkaisuus nokkaan. Luulen, että sitä "omaa" tunkkaisuushajuaan ei itse haista, miksi muuten kukaan toisi vieraita makuuhuoneeseen. 

Vierailija
545/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakanat tulee vaihdettua ehkä kerran kuussa.

Tuolla logiikalla mun ei tarvis koskaan vaihtaa lakanoita, kun en ole koskaan käynyt kuussa.

Vierailija
546/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kämppis joka pesee kaiken 30c ohjelmalla. On niin nopee eikä jaksa odotella kun kone valmistuu. Sinne menee kalsarit, pyyhkeet, topit, neuleet, sukat ja lakanat iloiseen 30c tunnin pikaohjelmaan.

En ymmärrä miten hän ei haise pahalle.

Mä pesen pyykit yleensä 30 asteen 30 minuutin ohjelmalla. Puhdasta tulee.

Normaali ihminen ei koskaan ehdi käyttää vaatteitaan niin kauan, etteikö 30 asteessa vaatteet puhdistuisi. Mutta tietenkin nämä, jotka vaihtavat sukkiaan joka toinen viikko ja lakanoitaan pari kertaa vuodessa, joutuvat pesemään pyykkinsä lähestulkoon kiehuvalla vedellä.

Varmaan ne pahimmat kissanpissalta haisijat ovat juuri näitä 30 pesijöitä, tai kuivaustilat ovat liian kosteat. Vaatteet haisevat järkyttävältä heti, kun vähän hikoaa.

30:ssä pesu ei mitenkään aiheuta hajuja vaatteisiin. Sen sijaan huono kuivaus kyllä. Olin itsekin ennen pyykkinatsi kunnes tajusin että lähes kaiken pyykin voi pestä samassa koneessa lyhyellä ohjelmalla. Ei ole mitään syytä pyörittää kuumassa monta tuntia. Enkä siis todellakaan haise pahalta koska osaan kyllä peseytyä ja kuivattaa pyykkini nopeasti.

Vierailija
547/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju sai mut vaihtamaan lakanat. :D

Vierailija
548/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan tämä ketju antoi taas uuden perspektiivin julkisilla paikoilla liikkumiseen ja esim, kaupoissa asioimiseen. Miettikää, sama jengi joka täällä kertoo ettei pese käsiään, hampaitaan, käyttää monta päivää samoja alkkareita tai peseytyy vain kerran viikossa, on niitä jotka työskentelee tuolla kaupoissa, kouluissa, päiväkodeissa, kahviloissa jne.

Vierailija
549/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kesyjäjuttu juttuja täällä, liiuulen ettei edesa anona uskalletaker kertoa todellista tilaa.

Pesen hampaat 2-3 kertaa päivässä, käyn suihkussa joka päivä ja varon orjallisesti, etten vahingossa syö mitään pilaantunutta, mutta...

Vaihdan lakanat pari kertaa vuodessa

En imuroi, kihvilällä otan pölyt

En silitä

Käytän välillä kertakäyttölautasia, jos en jaksa tiskata

En ole sinkkuaikoinani pessyt koskaan ikkunoita (n.10v., eri asuntoja)

Kokkaan vain lähinnä uuniruokaa, jonka voin tyrkätä kypsymään ja itse voin tehdä muuta

Ja jos kiinnostaa, niin ei ole akneja ja flunssakin tulee kerran vuodessa.

Luulette varmaan, että oon mies, mutta olen nainen.

Vierailija
550/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kesyjäjuttu juttuja täällä, liiuulen ettei edesa anona uskalletaker kertoa todellista tilaa.

Pesen hampaat 2-3 kertaa päivässä, käyn suihkussa joka päivä ja varon orjallisesti, etten vahingossa syö mitään pilaantunutta, mutta...

Vaihdan lakanat pari kertaa vuodessa

En imuroi, kihvilällä otan pölyt

En silitä

Käytän välillä kertakäyttölautasia, jos en jaksa tiskata

En ole sinkkuaikoinani pessyt koskaan ikkunoita (n.10v., eri asuntoja)

Kokkaan vain lähinnä uuniruokaa, jonka voin tyrkätä kypsymään ja itse voin tehdä muuta

Ja jos kiinnostaa, niin ei ole akneja ja flunssakin tulee kerran vuodessa.

Luulette varmaan, että oon mies, mutta olen nainen.

Pahoittelut, taisin kirjoittaa viestin alkuosankin vähän sinne päin. : D

Vierailija
551/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eukolla on alkanu menee vähän sinnepäin. Yks aamu vessassa luulin et muksut on puhdistamassa hamsterin häkkiä ku haju niin pistävä. No ei ollu ku akan pikkarit siinä pesukoneen päällä. On vissiin unohtunut canesten combit ostamatta. Vielä ihmettelee kun ei seksi kelpaa.

Lähdin kerran erään muijan mukaan baarista. Makkarissa kun oli riisuttu ja muija levitti jalkansa niin löyhähti niin pistävä pissanhajun sekainen katku että piti hengittää hetki suun kautta🤧

Vierailija
552/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan näistä pesemättömistä tullut vastaamaan kysymykseen suutelemisesta ja muusta intiimistä kanssakäymisestä... 

Sinänsä surettaa, ja toisaalta ymmärtää miksi toisille ei suuseksi tai muu vähän kokeilevampi maistu.

Vierailija
553/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös pesen hampaita miten sattuu. Kävin juuri 6 vuoden tauon jälkeen hammaslääkärissä, ei reikiä, ei hammaskiveä.

Kyllä sulla hammaskiveä oli. Itsellä venähti väli 5 vuoteen ei ollut reikiä mutta hammaskiven poisto oli kiperä paikka kun sitä oli tolkuttomasti.

Kaikilla ei tule hammaskiveä! Olen yli 40 eikä minulla sitä ole ikinä tarvinnut putsata, en edes tiedä miltä se näyttää. En ole mikään hampaiden himopesijä, joten siihenkään ei liity.

Vierailija
554/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alapäätä tarvitse pestä kuin aniharvoin, lämpimällä vedellä.

Ainakin naisen alapää puhdistaa itse itsensä toimiessaan normaalisti, jos sitä rupeaisi jollain keinotekoisella tuotteella pesemään niin ph-tasapaino häiriintyy ja tuloksena on lähes varmasti tulehdus.

Terve alapää ei myöskään "haise", kalanhaju on merkki tulehduksesta.

Oletko kuullut että virtsa tulee alapäästä? Kyllä varmana haisee jossei pese! Alapää ei itse omia virtsaajan pese!

Vierailija
555/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että töissä moni pitää työkengissä samoja sukkia koko viikon. Iljettää katsoakin kun itse vaihdan niin työsukat kuin kotona pidettävöt sukatkin joka päivä.

Ootko varma? Itselläni monta paria samanlaisia sukkia, vaihdan päivittäin, mutta samaltahan se näyttää...

Vierailija
556/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hlökohtaisesta hygieniasta oon tarkka, mutta saatan himmata koko päivän ilman alusvaatteita. Mulla on ongelmaa ihon kanssa, ja vaikka kaikki on luomupuuvillaa ja mahdollisimman pehmeitä ja mukavia niin ku nahka niin päättää nii kaikki sattuu 🤷‍♀️ esim. Tänään olin koko päivän ilman tissiliivejä ja alushousuja, vaan tavalliset collarit ja huppari päällä. Kävi vieraitakin 🙄 mies kyllä tykkää 😅😁 ja lakanoita vaihdan liian harvoin, varsinkin kun nukun alasti. Ja rintsikoita pesen liian harvoin.

Luutunnu oon viimeksi joulun alla..? Imuroinu kyllä, mutta luutuamisessa niin saamarin kova homma.. Mukamas 🙄

Vierailija
557/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju sai mut vaihtamaan lakanat. :D

Mun piti käydä suihkussa ja pestä tukka. Vaikka eilen illalla saunassa ja tänään vapaa. Alkoi vain ahdistaa tää alapäänpesujuttu... kyllä nivuset pitää pestä suihkusaippualla, toosaa ei varsinaisesti.

Vierailija
558/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just putsattiin lattiakaivot ehkä kolmannen kerran sen kymmenen vuoden aikana jota ollaan asuttu täällä.

Miten se tehdään? En ole kyllä huomannut mitään tukkoisuutta.

T: 8 vuotta putsaamatta

Oon asunut tässä kämpässä kohta 10 vuotta, enkä oo koskaan putsannut lattiakaivoa!

En edes tiedä miten se tehdään

Vierailija
559/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin koiran omistajana pitäisi varmaan imuroida useemmin kun kerran kahessa viikossa. Mutkun ei vaan kiinnosta.

Sänkyä en petaa koskaan (paitsi jos on vieraita tulossa). Lakanat kyllä vaihdan viikottain

Vierailija
560/884 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että töissä moni pitää työkengissä samoja sukkia koko viikon. Iljettää katsoakin kun itse vaihdan niin työsukat kuin kotona pidettävöt sukatkin joka päivä.

Ootko varma? Itselläni monta paria samanlaisia sukkia, vaihdan päivittäin, mutta samaltahan se näyttää...

Mullakin on kymmeniä pareja samanlaisia sukkia. En ole nähnyt näillä samoissa paskaisissa sukissa viikon olevilla mitään pyykkipussia eikä niitä käsilaukkuunkaan laiteta. Ei siinä tarvitse stalkata kun pukukaapit ovat vieri vieressä niin et voi olla näkemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän