Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaihdan sukat ehkä kerran viikossa. Asioita joita teet kodinhoidossa tai henk.koht hygieniassa ns. vähän sinnepäin?

Vierailija
14.03.2019 |

Juttuja joita et ehkä kehtaa myöntää muille ja joista tiedät että pitäisi vähän tsempata muttet kuitenkaan viitsi?

Kommentit (884)

Vierailija
501/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

507: Puhtaat lakanat on parasta, vaihdan joka lauantai :).

Samoin täällä vaihtuu viikottain, perjantaisin. Ihana päästä raskaan työviikon päätteeksi puhtaisiin lakanoihin unille. :)

Vierailija
502/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käännän aina alushousut ja käytän ne likaiseksi toiseltakin puolelta, ennen kuin otan uudet.

Ja kun kääntää vielä etupuolen taakse, niin yksillä alkkareilla pärjää neljä viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen tiskit astianpesukoneessa ilman konetiskiainetta :D Tätä teen noin pari-kolme kertaa kuukaudessa. Asun yksin, eikä käyttämäni astiat ole rasvaisia ja pinttyneitä. 

Vierailija
504/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pessyt lattioita joulun jälkeen, imuroinut vaan. En vaan ole jaksanut! Pyykit on kuivumassa niin kauan kun tulee uusi pyykkisatsi ja puhtaat pyykit on korissa melkein niin kauan, että se pino hipoo kattoa. Liinavaatteiden vaihtovälissä on ongelmia, mutta suihkussa käyn lähes joka päivä. Kaapit on ihan karseessa kunnossa ja ikkunoista ei nää kohta läpi... Onhan noita, mutta olen vanha ja teen raskasta vuorotyötä niin EN VAAN JAKSA!!

Vierailija
505/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese lattioita juuri koskaan. Imuroin ehkä kerran viikossa mutta nyt on jäänyt väliin pidemmäksi aikaa. Lattioilla pyörii tekonurmimuovipalleroita, pölyä, hiekkaa.. ollut ihan kreisi viikko. Ehkä tänään imuroin!

Hammasharjaa vaihdan ehkä kerran per 6kk...  Suihkussa käyn päivittäin ja hampaat pesen 2 x päivässä. Laiskottelu liittyy siivoamiseen ja lakanoiden vaihtoon. Muuten pidän huolta. 

Vierailija
506/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ketään ei kiinnosta, mutta se taas ei kii nosta minua ja siksi kerron: ihmiset, jotka eivät vaihda lakanoitaan edes kuukauden välein ovat kuvottavia. Hyi helvetti miten vastenmielisiä olette. Te HAISETTE ja tiedän asuntomme haisee - ette vaan raukat tajua sitä itse.

Vierailija
507/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

507: Puhtaat lakanat on parasta, vaihdan joka lauantai :).

Samoin täällä vaihtuu viikottain, perjantaisin. Ihana päästä raskaan työviikon päätteeksi puhtaisiin lakanoihin unille. :)

Minä kuulun niihin, joiden mielestä puhtaat lakanat tuntuvat inhottavilta ja vasta käytön jälkeen mukavilta.

Vierailija
508/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermis kirjoitti:

joo ketään ei kiinnosta, mutta se taas ei kii nosta minua ja siksi kerron: ihmiset, jotka eivät vaihda lakanoitaan edes kuukauden välein ovat kuvottavia. Hyi helvetti miten vastenmielisiä olette. Te HAISETTE ja tiedän asuntomme haisee - ette vaan raukat tajua sitä itse.

Sitähän sinä et voi tietää, kun ihmisten hajustumiset eivät ole identtisiä. Sitä paitsi jos käy suihkussa, niin siinä kyllä mahdolliset lakanahajutkin lähtevät.

Vierailija
509/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuroin ennen n. 3 viikon välein. Nykyään saa väh. kerran viikossa koska kissa.

Lakanat vaihtuu 4 kertaa vuodessa.

Käytän samaa pyyhettä pari viikkoa ennen kuin heitän pyykkiin.

Pesen vartalon sienellä joka toinen viikko.

Siis onko toi vartalon sienipesu joku yleinen tapa joka pitäisi tehdä useinkin? Mulla ei edes ole mitään pesusientä olemassakaan...

Mun on ainakin pakko vähintään kerran viikossa pestä koko vartalo läpi sellaisella karhealla pesusienellä. Iholle kerääntyy kuitenkin aina sen verran kuona-aineita jotka ei harjaamatta lähde, ja muutenkin tuntuu ihanalta rapsuttaa kutiava iho läpikotaisin sellaisella sienellä. 🤗

Vierailija
510/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo perjantai, kävin viimeksi pesulla tiistaina. Töissä olen ollut joka päivä tiistain jälkeen. Ripsarit olen vain huuhdellut pois ja seuraavana päivänä uudet naamaan. Dödöä vanhan päälle. Sukat heitin tänään pyykkiin. Muut vaatteet on samat. En jaksa tänäänkään käydä, käyn aamulla suihkussa ennen töitä, nyt on jo ihan pakko. Nyt on likainen olo.

Vierailija
511/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermis kirjoitti:

Huomannut saman. Yllättävän monilla ihmisillä makuuhuoneet haisee todella tunkkaiselle ja pahalle.

Vierailija
512/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa turhista nipottaa - esimerkiksi kalsut vaihtoon parin viikon välein - onhan niissä toisinaan vähän jarrujälkiä, mutta sou what - ei se mua haittaa ;-)

Vierailija
513/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esarin pesu tahtoo väliin vähän unohtua, kerran sitten ihmettelin että mikä ihmeen möykky on hepin päässä.

No suihkussa piti katsoa ihan toisenkin kerran kun sieltä löytyi melkosen iso hevosmuurahainen..

Ilmankos eukko huusi hoosiannaa edellisiltana.

Vierailija
514/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että 99% ihmisistä vaihtaa sukat ja alushousut joka päivä sekä käy päivittäin suihkussa. Hyi, miten likaisia ihmisiä täällä on.

Vierailija
515/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran leffateatterin aulassa naisen joka oli ottanut tennarit pois kai tuulettaakseen jalkojaan. Ei tossa nyt mitään mainitsemisen arvoista ole mutta tuon naisen nilkkasukat olivat aivan mustat liasta että valkoinen väri ei paljoa erottunut. Ei varmasti ollut vaihdettu sukkia joka päivä eikä edes joka kolmas päivä. Kuvottaa ajatellakin miten likaiset tuon naisen kengät ovat sisältä.

Vierailija
516/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan rintsikat liian harvoin, inhoan myös lakanoiden vaihtamista.

Vierailija
517/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhtausfriikki, joten yritän käydä vähintäin kerran kuukaudessa peseytymässä.

Vierailija
518/884 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi vartalon sienipesu joku yleinen tapa joka pitäisi tehdä useinkin? Mulla ei edes ole mitään pesusientä olemassakaan...[/quote]

Mun on ainakin pakko vähintään kerran viikossa pestä koko vartalo läpi sellaisella karhealla pesusienellä. Iholle kerääntyy kuitenkin aina sen verran kuona-aineita jotka ei harjaamatta lähde, ja muutenkin tuntuu ihanalta rapsuttaa kutiava iho läpikotaisin sellaisella sienellä. 🤗[/quote]

Minä pesen vain kainalot saippualla, muun kropan huuhtelen vedellä. Luulin, että pesusienet ovat jäänne 70-luvulta. 

Vierailija
519/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi vartalon sienipesu joku yleinen tapa joka pitäisi tehdä useinkin? Mulla ei edes ole mitään pesusientä olemassakaan...

Mun on ainakin pakko vähintään kerran viikossa pestä koko vartalo läpi sellaisella karhealla pesusienellä. Iholle kerääntyy kuitenkin aina sen verran kuona-aineita jotka ei harjaamatta lähde, ja muutenkin tuntuu ihanalta rapsuttaa kutiava iho läpikotaisin sellaisella sienellä. 🤗

Minä pesen vain kainalot saippualla, muun kropan huuhtelen vedellä. Luulin, että pesusienet ovat jäänne 70-luvulta. 

Minäkin pesen vartalon pelkällä vedellä ja vain kainalot saippualla. Enkä rasvaa vartaloa suihkun jälkeen.

Vierailija
520/884 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä myös sellaisia sivousfanaatikkoja että nyt en enää epäile tekosyyksi tai valheeksi sitä kun kaverilla on usein lauantaina esteitä siivouksen, ikkunanpesun tai pyykinpesukone takia. No, kukin tyylillään. Meillä ei tampata mattoja ikinä. Imurointi ja pesu kyllä kuuluvat ohjelmaan mutta ei tamppaus. Eikä meillä pestä (lauta) lattioita ellei niissä ole tahroja tms. Kertaakaan ei olla pesty niitä kokonaan. Kylpärin, saunan ja vessan lattiat pestään kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi