Lue keskustelun säännöt.
Käyttämätön konetiskiaine; onko ongelmajätettä?
20.03.2013 |
Ostin purkin jotain sekunda konetiskiainetta. Astiat jäävät likaisiksi. Pitääkö tuo purkki kiikuttaa ongelmajätekeräykseen, vai voiko heittää roskikseen?
Kommentit (3)
Eikö auta että laitat enemmän sitä koneeseen. Mulla on joskus takertunut se tabletti luukkuun ja astiat oli silti puhtaita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeileppas käyttää se pois esim. Tiskipöydän wc-pöntön ja lattiakaivon pesuaineena.
Eikö auta että laitat enemmän sitä koneeseen. Mulla on joskus takertunut se tabletti luukkuun ja astiat oli silti puhtaita.