Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloitte rupsahtamaan? Ja miten?

Vierailija
14.03.2019 |

Täytän tänä vuonna 30. En ole huomannut vielä vakavia merkkejä.. Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi. Toki kropassa näkyy eri tavalla syömiset kuin nuorempana jolloin pystyi syömään mitä vain ja juomaankin vkloppuisin eikä näkynyt missään. Kasvoissa ei näy vanhenemisen merkkejä..

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 vee. Kroppa hyvä, mikään ei roiku. Ikääntymistä näkyy, naururypyt ja ehkä kaulasta jo vähän roikkuu. Posket meinaa lommottaa, jos pari kiloa tulis, se helpottaisi sillä. Hiukset alkaneet harmaantua. Pahin ikääntyminen iski stressaavan ajanjakson ja väkivaltaisen parisuhteen aikana. Nyt eronneena näyttää naamakin nuorentuneen. Lapsi ei rupsauttanut kehoa, ei edes rintoja, vaikka imetin vuoden. En pidä ikääntymistä pahana enkä ryppyjä huonona, ne on mun elämäni merkkejä.

Moi, tekstistäsi päätellen sulla ei ole vielä pahoja ikääntymisen merkkejä, joten ymmärrettävää että sanot ettei ikääntyminen haittaa.

Minua haittaa, olen 46vuotias ja ikävä kyllä sen verran ulkonäkökeskeinen että ulkomuodon rapistuminen ja aamulla mummoutunut ulkomuoto joka peilista katsoo ahdistaa koko päivän. Huono fiilis vaikuttaa ihan kaikkeen, mm. työpäivään.

Vaikuttaa siis todella paljon omaan mielialaani tämä ulkonäkö. Itse olen hoikka myös, ja ryppyjä on tullut kolmekymppisestä lähtien, ne eivät juurikaan haitanneet mutta neljänkympin jälkeen iskenyt naaman valahtaminen ottaa päähän toden teolla. Se on se joka oikeasti tekee susta vanhan näköisen kun leukaan ilmestyy hamsteripussit. Ja lean alle pussi, vaikkei ylipainoa olisikaan. Ja niille ei mahda mikään muu mitään paitsi kirurgi veitsineen.

62/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin 43☹️

Silloin nimittäin Alkossa kysytty viimeksi papereita.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, tässä iässä KAIKKI mitä syöt ja juot näkyy seuraavana päivänä naamasta. Jos syön kaninruokaa yms. Koko päivän on ihan ok kasvot seuraavana aamuna mutta auta armias jos syön suklaalevyn ja sipsipussin iltapalaksi. Aamulla peiliin katsoessa näyttää sille että ole viikon ryypännyt :(

Vaatii ihan järjetöntä itsekuria olla hyvännäköinen viiskymppisenä, sen sanon.

Vierailija
64/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukkoa esiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 vee. Kroppa hyvä, mikään ei roiku. Ikääntymistä näkyy, naururypyt ja ehkä kaulasta jo vähän roikkuu. Posket meinaa lommottaa, jos pari kiloa tulis, se helpottaisi sillä. Hiukset alkaneet harmaantua. Pahin ikääntyminen iski stressaavan ajanjakson ja väkivaltaisen parisuhteen aikana. Nyt eronneena näyttää naamakin nuorentuneen. Lapsi ei rupsauttanut kehoa, ei edes rintoja, vaikka imetin vuoden. En pidä ikääntymistä pahana enkä ryppyjä huonona, ne on mun elämäni merkkejä.

Moi, tekstistäsi päätellen sulla ei ole vielä pahoja ikääntymisen merkkejä, joten ymmärrettävää että sanot ettei ikääntyminen haittaa.

Minua haittaa, olen 46vuotias ja ikävä kyllä sen verran ulkonäkökeskeinen että ulkomuodon rapistuminen ja aamulla mummoutunut ulkomuoto joka peilista katsoo ahdistaa koko päivän. Huono fiilis vaikuttaa ihan kaikkeen, mm. työpäivään.

Vaikuttaa siis todella paljon omaan mielialaani tämä ulkonäkö. Itse olen hoikka myös, ja ryppyjä on tullut kolmekymppisestä lähtien, ne eivät juurikaan haitanneet mutta neljänkympin jälkeen iskenyt naaman valahtaminen ottaa päähän toden teolla. Se on se joka oikeasti tekee susta vanhan näköisen kun leukaan ilmestyy hamsteripussit. Ja lean alle pussi, vaikkei ylipainoa olisikaan. Ja niille ei mahda mikään muu mitään paitsi kirurgi veitsineen.

Olen pahoillani huonosta fiiliksestäsi. Mä taas en ikinä ole ollut ulkonäkökeskeinen. Urheilen toki ja syön järkevästi, mutta teen sen oman mielen takia. En siksi, että haluaisin näyttää ikinuorelle. Jos naaman saa valahtamaan peili, silloin kannattaa miettiä mistä se johtuu. Ehkä kannattaa jättä silloin peili sivuun ja nauttia hyvästä urheiluhetkestä, metsäretkestä tai mistä tahansa, mikä saa mielen hyväksi. Naamataulu on synonyymi mielenlaadulle. Itseensä kyllästyneen naama valahtaa vaikka ikä olisi vasta 30.

Vierailija
65/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä, kohta 36 ja silmäkulmissa vähän ryppyjä nauraessa, muuten sileä iho ja kunnossa oleva kroppa. Luullaan aika 24-27-vuotiaaksi.

Vierailija
66/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vee ja rupsahtanut todella nopeasti parin viime vuoden aikana, suurimpina syinä varmasti avioero ja elämä 5 veen erityislapsen äitinä. En myöskään syö hyvin ja juon liikaa kauppojen valmiita jääkahviajuomia/energiajuomia. Ja tupakoin ! Onnistuin lopettamaan raskaaksi tultuani miltei kertalaakista, mutta stressin myötä aloitin viime kesänä uudestaan.

- Leukalinja on alkanut kadota

- Posket ovat valuneet alaspäin ja monissa kuvissa näkyy ns " hamsterinpussien " alut

- Ihoni on edelleen kalpea, mutta samea ja eloton

-Silmäni ovat yhä suuret, mutta luomet alkaneet valua alas ja pelkään menettäväni parhaimman piirteeni

- Nyppimättä kauniin siipimäiset kulmakarvani ovat alkaneet rehottaa

- Otsassa nuoresta asti näkyneet juonteet eivät enää ilmesty rypistämällä otsaa ja katoa rentouttamalla kasvot

- Perse on alkanut valua maata kohti

- Toinen tissi sojottaa oikealle ja toinen vasemmalle

- Selkävaivojen takia liikun jäykästi kuin zombie

Vierailija
67/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahdin ennätyksellisesti jo 2-vuotiaana...

Vierailija
68/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiteen kymppiin meni ihan jep, mutta siitä pari vuotta eteenpäin... 

- kaulan iho ja leukaperät löystyneet; pahinta on roikkuva kukonheltta leuan alla (toisaalta, nykyään tarkkailen ikäisiäni kanssaihmisiä, ja ilahtuneena totean, etten ole ainut)

- silmien ilme on eloton ja harmaan kiilloton, silmät ovat pienentyneet, silmäpussit silmien alla ovat tulleet jäädäkseen

- hiukset ohentuneet, harmaantuneet, ne tekevät hidasta kuolemaa

- takamuksen kaunis kaari muuttui lankkumaiseksi pienessä ajassa

- vatsalihakset löystyneet, lihasmassaa kadonnut

- huomaan käveleväni etukumarassa

- jne. jne.

Kaikesta edellä mainitusta johtuen teen kauppakäyntini pelkästään suuressa marketissa, ja mieluummin lauantaisin, jolloin uppoan joukkoon: kaikki ajattelevat, että tuolla tyypillä on paha krapula, siksi se on tuon näköinen... Näin ainakin toivon. Hah.

Vierailija
69/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta vaihtarien jälkeen alkoi iho kuivua enempi, mutta muuten hyvässä kuosissa vielä.  Pieni pyöristyminen on tehnyt vaan hyvää vanhemmiten, naisistunut. Aloin syödä myös kollageenia ja nyt huomannut että iho taas parempi, kimmoisampi. Ei kolmekymppisenä vielä mitään rupsahda ellei sitten biletä ihan hulluna. Mutta uskoisin, että geenit on suuressa osassa, sen näkee kun katsoo vanhempia sukulaisiaankin.

Vierailija
70/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

49-v se alkoi ja nyt tuli 50 v täyteen. Vuodessa on tullut oikeat näkyvät rypyt silmäkulmiin ja silmien alle, ennen oli vain sellaisia minikokoisia, joita ei nähnyt kuin läheltä. Painoa on tullut vuodessa 3 kg, vaikka liikun enemmän ja syön entistäkin terveellisemmin. Onneksi olin hoikka ennestään, se on vain ikävää, että tuntuu kuin kaikki paino tulisi vyötärölle! Kasvot ovat myös nopeasti hieman veltostuneet ja se on ehkä kaikkein ikävintä, rypyistä en niinkään välitä. Vähitellen tulee varmaan naamalle sellainen tympeä ilme, vaikka olisi ihan hyväntuulinen. Ensimmäiset harmaat hiukset huomasin muutama viikko sitten. En värjää hiuksiani koskaan. 

Tähän asti olen jatkuvasti saanut kuulla, miten edelleen näytän kuin tyttöseltä, olen sellainen babyface ollut aina. Eipä varmaan enää kuulu tuollaisia kommentteja. No, tähänkin kai tottuu. En onneksi ole mitenkään ulkonäkökeskeinen ollut koskaan, elämässä on niin paljon muuta ja paljon mielenkiintoisempaa. Ja siitä olen kaikkein iloisin, että olen täysin terve ja energinen. 

Vierailija
71/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi tehdä kynätestin tissiensä kanssa. Se on lahjomaton rupsahtamistesti.

MInä taas en koskaan ole tykännyt ns.ketunkorva tisuista. Kyllä täyteläiset hieman riippuvat ovat kaikkein kauneimmat, aikuisen naisen rinnat. Mutta kun kasvat isommaksi pojaksi voit olla eri mieltä =)

Vierailija
72/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotiaana huomasin, että silmien ympärillä näkyvät hienoiset juonteet. Rypyiksi niitä ei voi oikein sanoa, mutta kuitenkin niin, ettei iho ollut enää sileä. Aloitin siis Botox hoidot, koska näin saan estettyä ryppyjen syntymisen aika lailla kokonaan. 

Nyt raskaana en ole voinut botoxia laittaa, joten tällä hetkellä olen botox vapaa. Olen kuitenkin perehtynyt kunnolla kasvojenhoitoon ja ostanut oikeat täsmätehoaineet, jolla sain nuo juovat kokonaan pois. Olen ostanut jokaisen tehoaineen ja antioksidantin erikseen, en siis ns. yhdistelmäseerumeita, mitä Diorit ja muut tarjoavat. Näin olen saanut oikeasti hyviä tuloksia. Aion kuitenkin palata botoxiin, sillä se avaa kasvot ja ilmeen aivan eri tavalla kohottamalla kulmia. Näytä sen avulla paremmalta, kun näytin 25-vuotiaana. Suunnitelmissa on myös hyaluronic pistokset.  En ole suunnitellut vanhenevani luonnollisesti, omassa arvomaailmassani se ei ole tärkeää. 

Vierailija
73/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi tehdä kynätestin tissiensä kanssa. Se on lahjomaton rupsahtamistesti.

MInä taas en koskaan ole tykännyt ns.ketunkorva tisuista. Kyllä täyteläiset hieman riippuvat ovat kaikkein kauneimmat, aikuisen naisen rinnat. Mutta kun kasvat isommaksi pojaksi voit olla eri mieltä =)

Etpä taida paljon rintoja tunteja. Rintasi ovat erittäin pyöreät ja erittäin kiinteät, vasta nyt raskauden myötä ovat laskeutuneet hieman ja en enää läpäise kynätestiä. JA minulla on ihan D kupit. On täysin mahdollista omata kiinteät rinnat, joissa on kokoa ja pyöreyttä ja jotka eivät roiku. En edes käyttänyt liivejä ikinä aikaisemmin, kuin tosiaan nyt vasta raskaana. 

Ketään ei kiinnosta mitkään aikuisen naisen rinnat. 

Vierailija
74/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä taida paljon rintoja tunteja. Rintasi ovat erittäin pyöreät ja erittäin kiinteät, vasta nyt raskauden myötä ovat laskeutuneet hieman ja en enää läpäise kynätestiä. JA minulla on ihan D kupit. On täysin mahdollista omata kiinteät rinnat, joissa on kokoa ja pyöreyttä ja jotka eivät roiku. En edes käyttänyt liivejä ikinä aikaisemmin, kuin tosiaan nyt vasta raskaana. 

Ketään ei kiinnosta mitkään aikuisen naisen rinnat. 

NO jos D-kupit niin ymmärrän hyvin huolesi. Nehän roikkuvat pakostikin painolastinsa puolesta. Mutta jos on reilu B niin vaikka vähän roikkuvat ovat minusta aikuisen hyvännäköiset. T. Nainen

Vierailija
75/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v, näytän jo tantalta. Kiloja tullut "huomaamatta" lisää tässä vuoden aikana, vatsa/selkämakkarat tulivat viime kevään aikana. Senttejä tullut pehvaankin 10 lisää. Paino ei tunnu tippuvan. Kampaaja päätti leikata lyhyen mummotukan, joka korostaa tanttamaisuuttani. Silmät ovat todella väsyneen näköiset, en saa niitä enää pirteän näköisiksi. Uskoisin, että luullaan vanhemmaksi. Masennun, kun katson 2 vuoden takaisia kuvia. Myös alapää on kokenut rupsahtamisen. Ei edes ole lapsia.  

Yritän pukeutumisella nuorentaa, mutta minusta tuntuu että näytän vaan enemmän 40veeltä, joka haluaisi olla nuori.

Vierailija
76/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35. Koko ajan yritän uskotella itelleni että näytän nuorelta, iho on kimmoisa, ei ryppyjä. Mutta nopea vilkaisu peiliin kertoo totuuden: näytän tädiltä! En tiedä että mihin tämä perustuu, muutaman kilon ylipainoonko..?

Vierailija
77/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä alkanut rupsahtamaan.

Huomasin kyllä 35-vuotiaana, että ihon pienet arvet ja näpyt eivät parantuneet enää niin vikkelään kuin ennen. Muuta selkeää rapautumista ei ole vielä nähtävissä. Mutta eiköhän se kohta ala?

N43

Vierailija
78/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaana huomasin yhtäkkiä että herranjumala mulla on ryppyjä silmien alla. Takana oli muutama raskas ja iloton vuosi.

Vierailija
79/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukkoa esiin kirjoitti:

Lisään vielä, tässä iässä KAIKKI mitä syöt ja juot näkyy seuraavana päivänä naamasta. Jos syön kaninruokaa yms. Koko päivän on ihan ok kasvot seuraavana aamuna mutta auta armias jos syön suklaalevyn ja sipsipussin iltapalaksi. Aamulla peiliin katsoessa näyttää sille että ole viikon ryypännyt :(

Vaatii ihan järjetöntä itsekuria olla hyvännäköinen viiskymppisenä, sen sanon.

Huonot unet näkyvät myös heti naamasta. Influenssa sai mut näyttämään ihan ruumiilta monta viikkoa.

Vierailija
80/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana huomasin ensimmäiset juonteet silmien alla. Nyt 4 vuotta myöhemmin ne ovat syventyneet ja otsassa on ryppyjä. Mun mies on vuoden nuorempi ja huomasimme viime vuonna hänellä olevan jo ensimmäisiä yksittäisiä harmaita hiuksia.