Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloitte rupsahtamaan? Ja miten?

Vierailija
14.03.2019 |

Täytän tänä vuonna 30. En ole huomannut vielä vakavia merkkejä.. Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi. Toki kropassa näkyy eri tavalla syömiset kuin nuorempana jolloin pystyi syömään mitä vain ja juomaankin vkloppuisin eikä näkynyt missään. Kasvoissa ei näy vanhenemisen merkkejä..

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa alkoi näkymään ensimmäiset ikääntymisen merkit ehkä siinä 47v. iässä. eli laukaperät alkoivat roikkumaan hieman. Vartalo on ollut aina kunnossa, aktiivisen liikuntaharrastuksen takia. Painoa on tullut muutama kilo lisää viidessä vuodessa. Ehkä painon pitäminen ennallaan on jnkv. vaikeutunut. Tosin käyn salilla nykyään enemmän ihan lihasvoiman ja -massan lisäämiseksi. Ikää nyt 52v.

Vierailija
102/105 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on aika pientä vielä, mutta olen 26 ja vasta äskettäin _pelästyin_ silmänalusiani, kun kävin noutamassa uudet silmälasini, ja tarkastelin niitä suurentavan pikkupeilin avulla. Miten ihmeessä en ollut nähnyt niitä vessan peilistä??! :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/105 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v ja toisella puolella naamaa niin hirveä hamsteripussi että etsin näitä keskusteluita. Monella 70 v on parempi leukalinja. Ihan tuntee tyhjän kun tuo posken alaosa roikkuu. Ihan siirtynyt posken luonnollinen täyte eteenpäin siihen pussin yläosaan ja laihtunut se posken takaosa.

Vierailija
104/105 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on muuten kiinteä, mutta käsivarret ja kainaloiden seudulta olen rupsahtanut..todella epäsuhdassa hyvin säilyneeseen kroppaani nähden..tämäkin tapahtunut todella nopeassa ajassa. Suupieleni ovat myös alkaneet roikkua, mutta muuten kasvoissa tai otsassa ei ole ryppyjä..Mainitsemani asiat näkyvät ihan selvästi ja pelästyinkin, että mitä ihmettä minun pitää tehdä ja pelko siitä, etten kelpaa kohta miehelleni..nyyh. täytän helmikuussa 50. Siis apua! Olen yrittänyt elää terveellisesti ja yhtäkkiä peilissä näkyy mummokäsivarret...

Vierailija
105/105 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä ihan nuorekas 42-vuotias, mutta tuossa noin 46-vuotiaina tapahtuu sellainen äkkirupsahdus meidän suvussa 😳