Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä aloitte rupsahtamaan? Ja miten?

Vierailija
14.03.2019 |

Täytän tänä vuonna 30. En ole huomannut vielä vakavia merkkejä.. Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi. Toki kropassa näkyy eri tavalla syömiset kuin nuorempana jolloin pystyi syömään mitä vain ja juomaankin vkloppuisin eikä näkynyt missään. Kasvoissa ei näy vanhenemisen merkkejä..

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana alkoi tulla silmäpussit ja posket alkoivat roikkumaan. Nopea 10kg laihduttaminen ei tehnyt hyvää kasvonpiirteille, kun on muutenkin todella huonot geenit etenkin kasvojen suhteen.

Nyt 25-vuotiaana minua luullaan joskus 40-vuotiaaksi ainakin tämän palstan mukaan.

Vierailija
82/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytin 30-vuotiaana vielä ihan kaksikymppiseltä...ei se vanheneminen vielä tuossa iässä ala näkyä, jos on suht terveet elämäntavat. 36-vuotiaana aloin huomata, että kasvot ovat alkaneet valahtaa alaspäin ja yleisilme näyttää väsyneeltä. Tummat silmänaluset on tulleet jäädäkseen...kropassa en huomaa mitään kummempia muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 46 enkä ole vielä rupsahtanut. Olen aina pitänyt itsestäni huolta niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Tosin ei ole lapsiakaan joten se varmaan auttanut hieman pysymään kuosissa helpommin ja pitänyt myös stressittömänä :D

Vierailija
84/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi murehtimisen sijaan sopeuttaa ja aikuistaa päänsisäinen maailmasi vanhenemiseen. Se tapahtuu kokonaisvaltaisesti. Se on myös kypsymistä ja omaksi itseksesi tulemista, parhaassa tapauksessa kehittymistä paremmaksi.

Ne jotka jäävät pelkästään suremaan ulkoisen olemuksen vanhenemista happanevat mieleltään. Se ei ole mukava kehitys.

Vaihtoehto vanhenemiselle on tietysti se jos satut kuolemaan nuorena :( Silloin jäät elämään kuvissa ja muistoissa ikinuorena. Silloin et koskaan rupsahda, olet turvassa.

Kannattaa miettiä asioita tältäkin kannalta.

Jos olet tämän aiheen aloitusten tehtailija, kannattaa hankkia apua tuohon ongelmaan, joka ei ole rupsahdus kehossa.

Vierailija
85/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rypyt silmien ympärillä bongasin kirjaston peilistä 28-vuotiaana. Ilokseni nyt 20 vuotta myöhemmin tilanne on miltei sama.  Valohoidossa käydessäni hoitaja kommentoi ihmetellen ikäiseni naisen "kasvojen ihon sileyttä".

Vierailija
86/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vee ja viimeisen vuoden aikana on tapahtunut käänne huonompaan. Syytän todella stressaavaa elämäntilannetta ja sokeriaddiktiota. Ryppyjä ei ole, mutta naama on jotenkin väsynyt ja valahtanut ja silmäluomien iho on aiempaa löysempää ja painavampaa. Silmätkin ovat jatkuvasti väsyneen tuntuiset ja näköiset, kiitos näyttöpäätetyöskentelyn ja huonojen unien.

Vierailija
87/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Pahinta on sellainen läski ja löysä olemus, itsellä vähän sellaista kun liikuntaa ei ole tullut harrastettua vuosiin ja ruokavalio on ollut vituillaan. Aivastin eilen nukkumaanmennessäni ja kusin vahingossa housuuni. Ei ole lapsia, en kyllä haluaisikaan. Elämä on.

N36

Vierailija
88/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana sain kuopukseni ja siitä se sitten lähti. Ensin luulin laihtuneeni kasvoista, kunnes tajusin että naama on vain yksinkertaisesti valahtanut alemmas :D Sellaista se on, elämä kuluttaa. Olen kuitenkin terve ja suht hyväkuntoinen, joten annan ajan tehdä tehtävänsä enkä turhia stressaile.

Vierailija
89/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v, eikä vielä näy rupsahtamisen merkkejä. Kaikki nääs johtuu elämän arvoista.

Vierailija
90/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen väliin ilmestyi pystyryppy jo 24-vuotiaana, koska kurtistan herkästi kulmia kun keskityn johonkin ja olen ehkä usein ärtynyt. Lisäksi olin nuorempana auringon kanssa liian varomaton ja paloin monta kertaa ja siristelin silmiä auringossa. Nyt olen 28 ja sibeliuksen lisäksi silmien alle on tullut selkeitä juonteita. En kuitenkaan ole ihan varma, olenko vielä "rupshtanut" tai oikeasti vanhan näköinen, vaikka muutoksia naamaan onkin tullut. Sen lisäksi, että naamassa alkaa näkyä ikääntymisen merkkejä, kärsin yhä myös finneistä ja muista teinijutuista. :D

Vierailija
91/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 30+. Tuli ryppyjä, ekat harmaat ja maha joka näyttää kuin olisin rv20.

Vierailija
92/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 18-vuotiaana olin plösö pullavaras. Nyt lihaksikas 28v ja silti luullaan maksimissaan 18-vuotiaaksi. What :D

Vierailija
93/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-35.40 jälkeen pysyvästi tummemmat hampaat,silmien väri haalistunut,otsassa tosi syvät rypyt,pysyvästi mustat silmien aluset.Olen hoikka,myös mahasta.Silti vatsan iho ei enää kiinteydy entisellä tavalla.Vartalon ihon kimmoisuus vähenee tosi paljon.Häpyalue on tummunut todella paljon 40 jälkeen.

Vierailija
94/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-kymppisenä,näkö huono,silmäluomet roikkuvat,ryppyjä kulmissa,hampaat kuluneet olemattomiin,iho ohenee ja huononee,puhumattakaan hiuksista jne jne.Kun katsoo itsestään kuvia 35vuotiaana,ei tunnista koko äijää kohta.Elämä kuluttaa ja raskas elämä kuluttaa raskaammin.

Vierailija
95/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24- vuotiaana huomasin meikatessani, että silmien alle oli tullut hienoisia ryppyjä. Ei niitä näkynyt muille mutta kyllä sitä itse noteeraa ne. Kolmenkympin jälkeen vatsanahka oli löysän näköinen bikineissä otetuissa kuvissa vaikka oli siihen asti ollut timmi raskauksista huolimatta. Nelikymppisenä huomasin valokuvista että häh, kaulani näyttää ryppyiseltä vaikka pielistä katsottuna ei näytä. Outoa. Mutta nyt siis nelikymppisenä paino ei meinaa laskea tiukasta ruokavaliosta ja liikunnasta huolimatta, nenänpieliin on muodostunut pienet uurteet.

Mutta on minussa paljon kaunistakin joten en jaksa murehtia, saatan vaikka kuolla huomenna niin mitäpä sitä turhaan. Elämä on luopumista ja tosiasia on, että vanhememisprosessi alkaa jo siinä 25- vuotiaana, silloin häviää kuuluin nuoruuden raikkaus. Se on kaikilla sama juttu. Miksipä murehtia, ulkonäkö on kuitenkin aika toissijainen juttu verrattuna moneen muuhun asiaan.

Vierailija
96/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v jälkeen hienoisia merkkejä kasvoissa. Olen laiha. Nyt 39 v, kroppa yhä hyvä mutta kasvoissa ja kaulassa selkeästi jo matkalla.

Vierailija
97/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 25v ja sain toisen lapsen. En laihtunut enää entisiin mittoihin millään. Lisäksi silmien ympärille alkoi tulla juonteita.

Vierailija
98/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 28. Mitään kovin suuria muutoksia ei vielä tähän mennessä, mutta olen huomannut ihon kaipaavan enemmän kosteutusta kuin ennen. Nuorempana inhosin lapsenpyöreitä kasvojani, mutta nyt kun tuo pyöreys on kadonnut, ottaisin mielihyvin sitä hieman takaisin. Vartaloltani olen ollut suunnilleen samoissa mitoissa 13 -vuotiaasta asti, 172 cm/54 kg. 

Vierailija
99/105 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hlllllllllii kirjoitti:

50-kymppisenä,näkö huono,silmäluomet roikkuvat,ryppyjä kulmissa,hampaat kuluneet olemattomiin,iho ohenee ja huononee,puhumattakaan hiuksista jne jne.Kun katsoo itsestään kuvia 35vuotiaana,ei tunnista koko äijää kohta.Elämä kuluttaa ja raskas elämä kuluttaa raskaammin.

Kadehdittavan pitkään joku säilynyt hyvänä, kun vasta 50-kymppisenä rupsahdus (500-vuotiaana)! :O

Vierailija
100/105 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Varmaankin 43☹️

Silloin nimittäin Alkossa kysytty viimeksi papereita.

Jos mieheltä kysytään papaereita niin se ei ole syy kehuskella, silloin näyttää pojalta eikä mieheltä.