miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)
ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.
Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 6000€/ kk on sellainen vetovoimatekijä että AP on valmis tinkimään pituustoiveesta aika reilusti, niin entä jos tienaan 11k €/ kk?
Kelpaako sitten 170 cm pitkä ja 85 kg mies? (Lihasta on aktiiviurheiluajoilta aika reilusti, mutta silmin nähden myös silavaa).
Mitä saa rahalla anteeksi? 😉
Onnenonkijoille olisit good catch, mutta et mulle. Sori.
Kestän tämän kuin mies, semminkin kun olen onnellisesti naimisissa. Testasin vain kuinka seteliselkärankainen olet.
Läpäisinkö gold digger-testin? Onnea ja menestystä elämään teille!
Miksi täällä luullaan että aina pitäisi olla 170cm nainen että pitkät miehet huolii? Minulla on aina olleet miehet 185-195cm ja olen 163cm nainen. Kaikki kehuneet että pienillä naisilla kaikki on suloista. Oma aviomies 186cm.
Simba kirjoitti:
Rahahan se on, mikä ratkaisee. Millään muulla ei ole väliä. Kun on tarpeeksi pätäkkää hyvännäköiset muijat suorastaan uivat liiveihin. Katsokaa nyt jotain Hjallista. Meinaatteko, että se ulkonäöllään naisia pokaa? Eikä se nyt edes megarikas ole, mutta Suomen mittapuulla ihan hyvin toimeentuleva.. ;-)
Ei Hjallis ikinä hassumman näköinen kundi ole ollut, varsinkiaan nuoruudessaan. Kaikkihan toki ikääntyy. Siihen päälle ne rahat, sosiaaliset taidot, seikkailijaluonne jne.
https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/img91530-previewImage.jpg
https://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/img91533-previewImage.jpg
Vierailija kirjoitti:
Simba kirjoitti:
Rahahan se on, mikä ratkaisee. Millään muulla ei ole väliä. Kun on tarpeeksi pätäkkää hyvännäköiset muijat suorastaan uivat liiveihin. Katsokaa nyt jotain Hjallista. Meinaatteko, että se ulkonäöllään naisia pokaa? Eikä se nyt edes megarikas ole, mutta Suomen mittapuulla ihan hyvin toimeentuleva.. ;-)
Ei Hjallis ikinä hassumman näköinen kundi ole ollut, varsinkiaan nuoruudessaan. Kaikkihan toki ikääntyy. Siihen päälle ne rahat, sosiaaliset taidot, seikkailijaluonne jne.
Ei sillä kyllä alaleukaa ollut nuorenakaan.
Kriteereiksi laitat siis miehen ulkonäön ja etsit "hyvää" miestä. Onko ihme jos ei löydy "hyvää" miestä keskittymällä ulkonäköön?
Yrität tasosi yläpuolella olevia ja sitten tuomitset heidät, kun et saa pidettyä heitä.
Komein kroppa on yleensä niillä alle 185cm senttisillä (todisteena doping-vapaat bodaus- ja fysiikkakisat) ja liikkuminen on myös parempaa niillä vähemmän pitkillä. Moniko pitkä ihminen pystyy tekemään taitovoimistelutemppuja joutumatta pyörätuoliin? Kömpelyys vaikuttaa myös tanssissa ja naiset tunnetusti pitävät tanssivista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä luullaan että aina pitäisi olla 170cm nainen että pitkät miehet huolii? Minulla on aina olleet miehet 185-195cm ja olen 163cm nainen. Kaikki kehuneet että pienillä naisilla kaikki on suloista. Oma aviomies 186cm.
Mieheni on 198cm ja itse olen 170cm, miehen mukaan olisin voinut olla mielellään 180cm, koska pituusero on nyt huomattava ja siihen kiinnitetään huomiota ja se aiheuttaa tiettyjä käytännön ongelmia. Kaikki miehet eivät innostu pienistä naisista vaikka ”pienet ja suloiset” naiset niin kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simba kirjoitti:
Ei sillä kyllä alaleukaa ollut nuorenakaan.
Alaleuka ei korvaa karismaa, vaikka siitä apua onkin.
Mulle on aina ollut vähän mysteeri tämä kumppanien valitseminen pituuden perusteella. Näin suunnilleen 170 cm lyhyenä miehenä olen seurustellut yhden itseäni hiukan pitemmän daamin kanssa, useiden lyhyempien ja ollut kohta 20 v. naimisissa suunnilleen samanmittaisen kanssa.
Eikä koskaan nuorempana tullut mieleen jättää yrittämättä naista vain sen takia että hän oli mua pitempi - jos muuten oli silmää miellyttävä.
Hyvä ettei siihen aikaan ollut tällaisia palstoja, missä olisin saanut kompleksin pituudestani (tai siis sen puutteesta). ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse timmissä kuosissa? Vähintään 170 cm?
Käyn lenkillä 3 kertaa viikossa. 162cm.
- Ap
Ihanan pikkunen olet. Oletko puoliksi thai? What do you want little elf?
Ihan suomalainen blondi sinisillä silmillä.
Eli suomalainen air head blondi. Käy turkissa panettamassa itseäsi kuten suomalaiset naiset tekee.
Ei oikeastaan yhtään huonompi idea. Turkkilaisissa miehissä on todella paljon todella hyvännäköisiä tyyppejä. Jos en olisi naimisissa, niin suuntaisin kyllä mielelläni katseeni turkkilaisiin. Sänkytaidoista en osaa sanoa, kun en ole koskaan kokeillut, mutta jos ulkonäkö merkkaa, niin 162cm naiselle tarjontaa löytyy.
Taitaa vaan olla turkkilaisissa 170+ cm aika harvinaisuus.
Eikös turkkilaiset ole kuitenkin aika isokokoisia? Kävin lomalla Istanbulissa ja ei ne ihmiset mitään lyhyitä mielestäni olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Eli suomalainen air head blondi. Käy turkissa panettamassa itseäsi kuten suomalaiset naiset tekee.
Ei oikeastaan yhtään huonompi idea. Turkkilaisissa miehissä on todella paljon todella hyvännäköisiä tyyppejä. Jos en olisi naimisissa, niin suuntaisin kyllä mielelläni katseeni turkkilaisiin. Sänkytaidoista en osaa sanoa, kun en ole koskaan kokeillut, mutta jos ulkonäkö merkkaa, niin 162cm naiselle tarjontaa löytyy.
Eikös turkkilaiset ole kuitenkin aika isokokoisia? Kävin lomalla Istanbulissa ja ei ne ihmiset mitään lyhyitä mielestäni olleet.
Keskipituus 173cm eli ei tosiaan mikään harvinaisuus :)
Mä panin tuollaisrn kiertoon v 93.
Kaikkea tuota ja vielä hyvä isäkin mutta arvostusta ja rakkautta ei osannut näyttää.
Hyvä mies = ulkonäkö .... Mitäpä tähän lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 162-senttinen nainen vaatii mieheltä 185+ cm pituutta? Tulee sellainen hupaisa majakka ja perävaunu -efekti.
Naisen kuuluukin olla pieni ja siro eikä mikään kirahvi. Itse suosin alle 160 cm.
Ne on varattuja, mulla on sellainen. Ja hänellä on hyvä luonne, vaikka on hyvännäköinen, ei hän ole ulkonäkökeskeinen. Lihakset tulleet rakkaan harrastuksen myötä. Ja uutinen, en ole missitasoa, vaan mukava, fiksu, naisellinen nainen. Mutta sanoisin, että kauneus/komeus ei takaa hyvää luonnetta
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla ulkonäkövaatimuksilla pitäisi itsekin olla keskivertoa nätimpi kasvoiltaan, hyväkroppainen ja muutenkin massasta edukseen erottuvan näköinen. Pituuttakin olisi hyvä olla sellaiset 170+. Luonne on sitten tärkeä suhteen jatkon kannalta.
Bitchiä ei fiksu mies kauaa katsele.
Hm. Minulla on ap:n miesihanteen mukainen mies, mutta olen 155 cm enkä omasta mielestäni kummoisen näköinen. Mies kehuu välillä kauniiksi, mutta itse en sitä näe. Arvomme ovat hyvin samankaltaiset, ja juuri sen takia mieheni on sanonut olevansa kanssani. Tapailuvaiheessa olin hoikka, mutta mieheni opetti minua käymään salilla ja harrastammekin nykyään liikuntaa yhdessä ja vartaloni on muuttunut lihaksikkaammaksi ja mieheni kehuu enemmän vartaloani kuin kasvojani. Ehkä liikunnallisuus ja luonne painavat enemmän kuin ulkonäkö.
Mun mies on 195cm, tumma ja komeilla kasvonpiirteillä, lihaksikaskin koska käy salilla ja juoksee/pyöräilee. Muttei kiinnitä mitään huomiota pukeutumiseen ja ulkonäköön, ja siitä tajusin että nyt on kultaa käsissä: komea mies joka ei ole ulkonäkökeskeinen eikä tajua olevansa komea. 0,01%. Lisäksi tohtori, ja nykyään palkka yli 6000/kk. 0,000...
Hi. Ja ihana isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Keskipituus 173cm eli ei tosiaan mikään harvinaisuus :)
Kaikki turkkilaiset miehet, joiden kanssa olen jutellut, ovat olleet sellaisia karpaaseja, 190 cm + painijatyyppejä. Turkki on iso maa, voihan olla, että länsi-Turkissa ihmiset ovat pitempiä kuin jossain idässä maaseudulla? Siitä keskipituus.
Vierailija kirjoitti:
ja moni on sanonut minua kauniiksi joten se ei johdu siitä ettei minulla olisi mitään tarjottavaa.
- ap
Pelkkä kauneus ei kyllä kovin kauas kanna. Ehkä olet muuten epämiellyttävä.
Minulta yksi pituisesi nainen joskus kännissä baarissa kysyi, miksi olen yhdessä 155 senttisen vaimoni kanssa, kun tarjolla olisi yi 170 senttisiäkin. Sanoin sille, että varmaan luonteen takia.