miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)
ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.
Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.
Kommentit (206)
Alottajalle ja kaikille muille naisille myös, joilla on vähän kovat luulot omasta ulkonäöstään.
Täytyy olla 1 % luokkaa naisissa, että joku pitkä hemmetin komea menestyny alfa oikeesti kiinnostuu seurustelumieles. Koska heillä on kysyntää ja niitä oikeesti komeita on suomessa kyl vähän.
Siinä ei mikään pikkunätti riitä. Vaikka luonne ois ” tosi mukava.”
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei ole pettäjä eikä mulkku
se todellinen luonne voi tulla esiin kun erotaan.
Olen yllättynyt. Roger Moore on naisten miesihanne? Eikö muita ole. Kotimaassakin soinia ja pekkarista jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt. Roger Moore on naisten miesihanne? Eikö muita ole. Kotimaassakin soinia ja pekkarista jne.
Eikun John Wayne :P tunnen kyllä yhden naisen jonka miesihanne on Danny Devito, joten poikkeuksiakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyis komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas mies, mutta pituutta ei ole +185cm, vaan 171 cm. En ole lukenut aiempia viestejä mut tuskin on AP:n makuun :D
Ootko Tom Cruise?
Olisinkin, ihan noin statuksen kannalta. Eri piirteet löytyy kuitenkin kun Tompalla, ainoa mikä yhdistää on tummuus. Jos nyt johonkin leffatähteen pitää verrata, niin vähän on samaa ulkonäössäni kuin nuoressa Marlon Brandossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta ap peili. Katso siihen pintaa syvemmälle. Sieltä löytyy se syy, miksi sinua aina kusetetaan. Pinnallinen ääliö on se todennäköisesti helpoimmin petetty.
Tässä ketjussa se mulkku taidat olla sinä. En minä ainakaan vietä aikaani täällä haukkumassa toisia.
Ei se ole mikään synti haluta miestä joka vastaa omaa tasoani.
- Ap
Sitten kannattaa myös hakea omantasoistaan, eikä haaveilla adoniksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse timmissä kuosissa? Vähintään 170 cm?
Käyn lenkillä 3 kertaa viikossa. 162cm.
- Ap
Eli olet persjalkainen 🙈
Mikä tässä nyt on ongelma. kaikki saa haluta ketä tai mitä haluaa. Itselläkin pituutta vain 180cm
mies50v
Todella pinnalliset kriteerit. Akateeminen koulutus on ykkösasia miehessä. Lisäksi on oltava huippulahjakas jollain muulla alalla. Pituus on itsestäänselvyys, samoin perusurheilullisuus. Mutta ap puhuu kuin kuka tahansa pitkä ja harteikas kelpaisi, vaikka olisi tatuoitu amis.
Ja mitähän sinä ap tarjoat miehelle? Luettelepa niin katsokaan onko vaatimuksesi realistiset.
Eikö sua yhtään kiinnosta miehen kasvonpiirteet...Mikä vaan lapionaama pottunenä viiruhuuli saa olla kunhan vain on hankittuja lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän sinä ap tarjoat miehelle? Luettelepa niin katsokaan onko vaatimuksesi realistiset.
Älä nyt pilaa tätä ketjua ikävillä uteluilla.
Onko tosiaan yli 185cm miehet noin harvinaisuus? 5,5%? Tuntuu uskomattomalta kun miettii, että mun kaikki miehet on ollut aivan reilusti yli 185cm ja itse näytän siltä kuin juna olisi ajanut yli. Ehkä mulla on ollut vaan onnea pelissä. Nämä miehet on kaikki ollut täys 10, itse olen täys 3.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tuon nyt pieraisit? Hatusta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan yli 185cm miehet noin harvinaisuus? 5,5%? Tuntuu uskomattomalta kun miettii, että mun kaikki miehet on ollut aivan reilusti yli 185cm ja itse näytän siltä kuin juna olisi ajanut yli. Ehkä mulla on ollut vaan onnea pelissä. Nämä miehet on kaikki ollut täys 10, itse olen täys 3.
No jos ulkonäkö ei ole parasta a-ryhmää, niin sullahan täytyy olla sitten muita avuja. Tuskin pelkästä tuurista on kyse :). Ja kyllähän pidempiä miehiä näkee, varsinkin nuoremmat tuntuu olevan selvästi pidempiä kuin vanhemmat.
Hyvälle miehelle ei ole muita kriteerejä kuin ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yli 185 cm miehiä on reilusti alle puolet kaikista miehistä.
Puhumattakaan noista muista kriteereistä. Ei ne tarinat siitä että naiset haluu vaan sen top 1% miehistä mitään tuulesta temmattuja ole. Takuulla jos mies täyttää kaikki nuo kriteerit on se on luokkaa 1%.
Naiset haluu. Perustat mielipiteesi yhteen viestiin. Hieman liioittelua. ohis
Vierailija kirjoitti:
Bond-näyttelijät ovatkin olleet yllättävän pitkiä miehiä. Connery, Moore, Brosnan ja Dalton ovat googlen mukaan 185+, Craig "vain" 178 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bond-näyttelijät ovatkin olleet yllättävän pitkiä miehiä. Connery, Moore, Brosnan ja Dalton ovat googlen mukaan 185+, Craig "vain" 178 cm.
Ja yhden leffan Bondit Lazenby 188 cm ja Niven 183 cm.
Ootko Tom Cruise?