Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)

Vierailija
14.03.2019 |

ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.

Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Minä olen 192 cm mies ja en kyllä 162-senttistä naista edes huomaa. 175 cm tai pidempi, hoikka ja pitkäraajainen kaunotar herättää kiinnostuksen. Täällä Turussa on ihan hyvä valikoima pitkien daamien suhteen.

Tsemppiä ap, toivottavasti jostain löytyy lyhyistä naisista innostuva pitkähkö mies.

Vierailija
82/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt. Roger Moore on naisten miesihanne? Eikö muita ole. Kotimaassakin soinia ja pekkarista jne.

Bond-näyttelijät ovatkin olleet yllättävän pitkiä miehiä. Connery, Moore, Brosnan ja Dalton ovat googlen mukaan 185+, Craig "vain" 178 cm.

Oikeastaan yllättävää, kun tunnetuista näyttelijöistä monet ovat melkoisia hukkapätkiä. Vaikkapa tuosta listauksia.

https://m.imdb.com/list/ls006831111/

https://www.themodestman.com/famous-short-men-part-1-actors/

Ja monet actiontähdetkin ovat alle 180 cm. Stallone, Van Damme, Norris, jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt. Roger Moore on naisten miesihanne? Eikö muita ole. Kotimaassakin soinia ja pekkarista jne.

Bond-näyttelijät ovatkin olleet yllättävän pitkiä miehiä. Connery, Moore, Brosnan ja Dalton ovat googlen mukaan 185+, Craig "vain" 178 cm.

Oikeastaan yllättävää, kun tunnetuista näyttelijöistä monet ovat melkoisia hukkapätkiä. Vaikkapa tuosta listauksia.

https://bodyheightweight.com/famous-tall-actors-171-180-cm/

Vierailija
84/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun John Wayne :P tunnen kyllä yhden naisen jonka miesihanne on Danny Devito, joten poikkeuksiakin löytyy.

Antonio Banderas 174 cm

Johnny Depp 178 cm

George Clooney 180 cm

Vierailija
85/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:llä viihtyy lyhyitä miehiä. Eihän sille voi mitään, jos ei lyhyt mies vaan sytytä. Lyhyt mies on väkisinkin monen naisen mielestä vähän naisellinen: lyhyet ja pienet kädet, lyhyet jalat, pieni kaikin puolin. Vaikkei pituus mikään kynnyskysymys ole, jos oikein rakastuu. Itse en vaan oikein huomaa alle 180 cm miehiä, kyllä katse hakeutuu automaattisesti niiden pitkien suuntaan. Kaikki poikaystäväni ovat olleet tähän mennessä vähintään 180 cm, osa lähempänä 190 cm. Isäni ja veljeni ovat yli 185 cm pitkiä miehiä. Vähän luuseri olo tulisi, jos veisin kotiin jonkun itseäni lyhyemmän 170 cm pätkän.

Vierailija
86/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yli 185 cm miehiä on reilusti alle puolet kaikista miehistä.

Onhan niitä nyt varmaan 30-40%. 5-10 kpl tulee vastaan päivittäin jotka fyysesti sytyttää. 

- Ap

Itseasiassa vain 5,5% suomalaisista miehistä on yli 185cm. Siihen kaikki muut kriteerit päälle niin kyllä alle reilussa prosentissa liikutaan. Oletko itse kauniimpi kuin 99% naisista?

Iiiiiik! En ole tajunnut ennen että mieheni kuuluu prosenttijengiin. Kuulunko siis itsekin? Ihan sama, onnellisia ollaan kuitenkin.

Vierailija
87/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:llä viihtyy lyhyitä miehiä. Eihän sille voi mitään, jos ei lyhyt mies vaan sytytä. Lyhyt mies on väkisinkin monen naisen mielestä vähän naisellinen: lyhyet ja pienet kädet, lyhyet jalat, pieni kaikin puolin. Vaikkei pituus mikään kynnyskysymys ole, jos oikein rakastuu. Itse en vaan oikein huomaa alle 180 cm miehiä, kyllä katse hakeutuu automaattisesti niiden pitkien suuntaan. Kaikki poikaystäväni ovat olleet tähän mennessä vähintään 180 cm, osa lähempänä 190 cm. Isäni ja veljeni ovat yli 185 cm pitkiä miehiä. Vähän luuseri olo tulisi, jos veisin kotiin jonkun itseäni lyhyemmän 170 cm pätkän.

Ei sillekään voi mitään jos pienet tissit tai ruma naama ei sytytä. Itse en pienitissistä daamia viitsisi viedä kotia näytille kun siskolla ja äidilläkin on kunnon utareet.

Vierailija
88/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sinun pitää itsestäsi muuttaa, jotain sinussa pitää muuttua. Vain sinä tiedät, mitä se voisi olla. Sen jälkeen vastaasi tulee melkein automaattisesti sinulle sopiva mies.

Vierailija
89/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta paras, komein ja älykkäin kaikista on Dolph Lundgren, 196cm. No, ikä on tässäkin tehnyt tuhojaan, mutta nuorena...

Vierailija
90/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillekään voi mitään jos pienet tissit tai ruma naama ei sytytä. Itse en pienitissistä daamia viitsisi viedä kotia näytille kun siskolla ja äidilläkin on kunnon utareet.

Rahalla saa vaikka minkälaiset utareet mutta pituutta ei saa.

Vierailija
91/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6000€/ kk on sellainen vetovoimatekijä että AP on valmis tinkimään pituustoiveesta aika reilusti, niin entä jos tienaan 11k €/ kk?

Kelpaako sitten 170 cm pitkä ja 85 kg mies? (Lihasta on aktiiviurheiluajoilta aika reilusti, mutta silmin nähden myös silavaa).

Mitä saa rahalla anteeksi? 😉

Vierailija
92/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelmasi on, että etsit miestä ulkonäko ykköskriteerinä? Ehkä skippaat hienoja miehiä esim. siksi, että ovat liian lyhyitä/laihoja/kapeaharteisia tms... En sitä väitä, että ulkonäöllä ei ole väliä, tottakai kumppanin on miellytettävä silmää. Mutta monesti ihmisillä on jokin pinttynyt stereotyyppi unelmakumppanista, eikä näe sen ulkopuolelle. Onko se oikeasti niin tärkeää, että mies esim. on pitkä?

Vierailija
93/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 6000€/ kk on sellainen vetovoimatekijä että AP on valmis tinkimään pituustoiveesta aika reilusti, niin entä jos tienaan 11k €/ kk?

Kelpaako sitten 170 cm pitkä ja 85 kg mies? (Lihasta on aktiiviurheiluajoilta aika reilusti, mutta silmin nähden myös silavaa).

Onnenonkijoille olisit good catch, mutta et mulle. Sori.

Vierailija
94/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahan se on, mikä ratkaisee. Millään muulla ei ole väliä. Kun on tarpeeksi pätäkkää hyvännäköiset muijat suorastaan uivat liiveihin. Katsokaa nyt jotain Hjallista. Meinaatteko, että se ulkonäöllään naisia pokaa? Eikä se nyt edes megarikas ole, mutta Suomen mittapuulla ihan hyvin toimeentuleva.. ;-)

Vierailija
95/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sun luonne ei ole este saada isotissistä naista. Ottaako noin koville, jollei joku huoli sua?

Ah tätä miesten johdonmukaisuutta, jossa pitkällä miehellä on varaa vaatia yli 1% joukkoa edustavista kaunottarista mieluisensa, mutta naisella ei oikeutta toivoa edes itsensä pituista miestä. Kuvitteleeko pitkä mies olevansa palkinto, vaiko pätkä rangaistus?

Vierailija
96/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on onnistanut. Aviomies on kuvailemasi ja 186cm, 44v. Poikaystävä 24v on 196cm. Olen itse kaunis 36v.

Vierailija
97/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Voi hyvää päivää sentää :D

Sinunlaiset nyt kuuluuki jäädä yksi, kusi noussu päähä...

Miten niin kusi noussut päähän? En minä ole pinnallinen koska luonne merkkaa tosi paljon.

- Ap

Täällä Porvoossa on paljon kaipaamiasi miehiä.

T. Jykeväleukainen lentäjäkirurgi 190cm.

Täällä Porvoossa tuollaiset jykeväleukaiset kääpiölentäjäkirurgit ovat ihan tusinakamaa.

T. Jykevämpileukainen lentäjäkirurgifinanssipankkiiri 198cm, 100milj EUR

Vierailija
98/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnenonkijoille olisit good catch, mutta et mulle. Sori.

Kestän tämän kuin mies, semminkin kun olen onnellisesti naimisissa. Testasin vain kuinka seteliselkärankainen olet.

Vierailija
99/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Voi hyvää päivää sentää :D

Sinunlaiset nyt kuuluuki jäädä yksi, kusi noussu päähä...

Miten niin kusi noussut päähän? En minä ole pinnallinen koska luonne merkkaa tosi paljon.

- Ap

Täällä Porvoossa on paljon kaipaamiasi miehiä.

T. Jykeväleukainen lentäjäkirurgi 190cm.

Täällä Porvoossa tuollaiset jykeväleukaiset kääpiölentäjäkirurgit ovat ihan tusinakamaa.

T. Jykevämpileukainen lentäjäkirurgifinanssipankkiiri 198cm, 100milj EUR

Uuh-Aah! Tässähän heteromieskin pamahtaa homoksi!

Vierailija
100/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot miehet löytyy landelta, siellä missä työ tehdään ulkona, sieltä.