miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)
ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.
Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.
Kommentit (206)
Ehkä olet itse sen sorttinen, että et ole tuollaisten miesten makuun?
Vierailija kirjoitti:
Minua on onnistanut. Aviomies on kuvailemasi ja 186cm, 44v. Poikaystävä 24v on 196cm. Olen itse kaunis 36v.
Ja olen 163cm kaunotar enkä haluisi olla senttiäkään pidempi.
Aijai. Olisin muuten sopiva mutta pituus on valitettavasti vain 184,5 cm. Aijai.
Hassunhauska trolli :D Vai onko sittenkään hauska, varsin kulunut ainakin.
Siltä varalta et ei ollut niin tiedoksi: Miehen hyvyys ei korreloi pituuteen, eikä päinvastoin.
Anteeksi mutta minusta ihminen ei ole kovin älykäs, jos se "syttyy" yhden ominaisuuden perusteella. Oli se melkein mikä hyvänsä. No jos se mistä syttyy on "hyvyys", niin se nyt menee.
Ihmisellä pitäisi olla sen verran älliä, ettei "syttymiset" ja leimahdukset ohjaa käytöstä kuin Pavlovin koiraa.
Joo voi ihastua johonkin piirteeseen äkkipäätä, mutta ei jäädä siihen, vaan ajatellaan, että a) vaikka ihastuin tuohon ominaisuuteen, se ei ole koko ihminen eikä koko totuus b) vaikka en välittömästi ihatunutkaan toiseen, hän voi silti olla oikeasti mitä ihastuttavin ja minulle sopivin kumppani.
Kasvetaanko vähän tuolta vaatimuslista-tasolta eteenpäin? Haaste jokaiselle.
En tiedä. Eipä noita laadukkaita naisiakaan ole kovin paljoa. Löysinpä sitten ihanan naisen Venäjältä.
Tässä se taas nähdään, naisilla on kovat vaatimukset miesten suhteen, mutta miehillä ei saa olla mitään vaatimuksia naisen suhteen vaan on otettava se nainen minkä satut saamaan.
185cm miesmalli lääkäri kirurgi täällä ilmoittautuu. Haussa olisi 180cm mallivartaloinen kaunotar jakamaan arjen ilot ja murheet.
Olitko ap kuinka pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on onnistanut. Aviomies on kuvailemasi ja 186cm, 44v. Poikaystävä 24v on 196cm. Olen itse kaunis 36v.
Ja olen 163cm kaunotar enkä haluisi olla senttiäkään pidempi.
Kaunis on nimenomaan hyvä sana tuohon ikään ehtineelle. Söpö, seksikäs, hyvännäköinen - nämä ovat mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, naisilla on kovat vaatimukset miesten suhteen, mutta miehillä ei saa olla mitään vaatimuksia naisen suhteen vaan on otettava se nainen minkä satut saamaan.
Saahan itsekenelläkin olla mimmoiset vaatimukset tahansa kumppanin suhteen. Täytyy vaan sitten myös ymmärtää ja hyväksyä, ettei välttämättä saa mitä haluaa ja että se on ihan oma vika tällöin. Toisaalta sitten taas kenenkään ei ole pakko ketään ottaa tai saada. Tämähän on kaikin puolin vapaavalintaista toimintaa.
Miten ketju, jonka jo otsikosta tietää provoksi, saa 11 sivua?😦 Menee usko ihmisiin...
Jännä kuinka eilen joku oli nähnyt ns. ylihyvännäköisen miehen, mutta se ketju on ilmeisesti poistunut. Eli kyllä niitä ap:n tavoittelemia miehiäkin löytyy, mutta sitä ei vain haluta tunnustaa, koska on niin paljon mukavampi vain valittaa?
Eipä tavallisella av-mamma tallukalla ole mahkuja mihinkään todellisiin alfoihin.
Jos pitää itseään tasokkaana, mutta ei löydä itselleen kumppania, niin sitten ei ole tasokas. On vain illuusio siitä. Tasokkaat ihmiset liikkuvat omissa piireissään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Eipä noita laadukkaita naisiakaan ole kovin paljoa. Löysinpä sitten ihanan naisen Venäjältä.
Ootko 185cm+, komea, lihaksikas? Ehkäpä siinä on syy miksei löytynyt. 😂
Haha. Jäät ehkä yksin. YTM (ylemmän tason mies) ei kaltaiseesi tavikseen sitoudu (kertapanoksi saatat kelvata=viemäri). Tosin voit saada jonkun komean työttömän alkoholistin, jolla on kummiskin "hyvät" jutut. Pääasia että on komea ja raamikas plus huumorintajuinen. Mutta älkää lisääntykö, koska tulevaisuudessa ainoastaan fiksut pärjää. Teidän kahden kombo on geenialtaan matalammassa päässä.
Naiset on yleisesti ottaen kuraa kotimaassa. Kannattaa hankkia emäntä muualta. Kaikki naiset haluaa samoja miehiä, joita ehkä 5-10% miestarjonnasta. Toi kymmenen prossaa hoitelee montaa samalla kertaa ja on siten varaa olla kuspäinen naisille. Ei toi sen vaikeampaa ole tajuta. Sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tavallisella av-mamma tallukalla ole mahkuja mihinkään todellisiin alfoihin.
Mistä sinä voit tietää, ettei täällä ole akateemisia missitasoisia rotunaisia? Miksi av-mammoista puhutaan siiderivalaina?
Ei hemmetti mitä juttua! Ei kaikkia pitkiä miehiä kiinnosta pitkät hujoppi naiset isoine luineen ja jalkoineen. Osa tykkää pienistä siroista naisista. Järkyttävää yleistämistä.