Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)

Vierailija
14.03.2019 |

ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.

Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomestakin komeita miehiä löytyy, ei tarvitse hakea miestä ulkomailta.

Vierailija
122/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ulkomaalainen mies ;)

Niin, sellaisen saa jokainen ja varsinkin ne ottaa, jotka ei paikallista laatuyksilöä saa.

Voisi myös käyttää ilmaisua rimat pois!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin pinnellinen kuin aloittaja, ei löydä helpolla hyvää 185- cm pitkääkään. Luonne on tärkein naisessakin.

Vierailija
124/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaisen saa jokainen ja varsinkin ne ottaa, jotka ei paikallista laatuyksilöä saa.

Taidat olla rajat kiinni - tyyppi? Kyllä suomalaiset saa olla täällä muutenkin omissa oloissaan.

Minä taas olen avoin ja utelias vieraita kulttuureita kohtaan. Koskaan ei ole mitään niin huonoa, etteikö siinä olisi hyvääkin.

Vierailija
125/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kyllä, että apllä ei yksinkertaisesti taso riitä erityisen hyvän ja näyttävän miehen saamiseksi. Ihminen on kokonaispaketti, jossa ulkonäkö toki tulee ensiksi, mutta sen jälkeen pitää olla muutakin substanssia, joka kiinnostaa ja houkuttaa. Kun paketti on kunnossa, pääsee itse valkkaamaan päältä sen mieluisimman kumppanin.

Vierailija
126/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina ollut vähän mysteeri tämä kumppanien valitseminen pituuden perusteella. Näin suunnilleen 170 cm lyhyenä miehenä olen seurustellut yhden itseäni hiukan pitemmän daamin kanssa, useiden lyhyempien ja ollut kohta 20 v. naimisissa suunnilleen samanmittaisen kanssa.

Eikä koskaan nuorempana tullut mieleen jättää yrittämättä naista vain sen takia että hän oli mua pitempi - jos muuten oli silmää miellyttävä.

Hyvä ettei siihen aikaan ollut tällaisia palstoja, missä olisin saanut kompleksin pituudestani (tai siis sen puutteesta). ☺️

Sanoppa muuta. Samaa olen ihmetellyt minäkin. Milloin tästä pituudesta on tullut tämmöinen este ihmissuhteille. Itse olen suvusta, jossa itse olen serkussarjan pisimmästä päästä 165 sentin pituudella ja kaikilla miespuolisilla serkuilla on kumppani. Kellä lyhyempi kellä pitempi kuin itse. Ylellä oli just tästä pituuden arvostelusta juttu. Huvitti kun 170 cm pitkä nainen ja 175 cm pitkä mies kuvittelivat olevansa liian pitkiä tai lyhyitä löytämään kumppania.

Vierailija
127/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja moni on sanonut minua kauniiksi joten se ei johdu siitä ettei minulla olisi mitään tarjottavaa.

- ap

Pelkkä kauneus ei kyllä kovin kauas kanna. Ehkä olet muuten epämiellyttävä.

Jep. Kuulosti vähän siltä, että ulkonäkö olisi ainoa asia, joka ap:lla olisi tarjottavanaan. Ja sitten pitäisi miehen tarjota tälle tyhjäpäälle vaikka mitä.

Vierailija
128/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa. Minä olen 192 cm mies ja en kyllä 162-senttistä naista edes huomaa. 175 cm tai pidempi, hoikka ja pitkäraajainen kaunotar herättää kiinnostuksen. Täällä Turussa on ihan hyvä valikoima pitkien daamien suhteen.

Tsemppiä ap, toivottavasti jostain löytyy lyhyistä naisista innostuva pitkähkö mies.

Totta, Turussa on suuri ja hyvä naistarjonta ja monet kauniitkin naiset jäävät sinkuiksi. Onneksi Turusta pääsee helposti ulkomaille ja muutenkin uusia ulkomaalaisia, jopa akateemisia miehiä on vuosittain saatavilla.

Ap:n kannattaisi vain suosiolla siirtyä Hollantiin, jos kerran Saksa ei miellytä. Myös Australia voisi olla mahdollinen ratkaisu.

Vierailija
129/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei ole mitään huippulaatu yksilöitä. Eikä suomalainen ole sen laadukkaampi kuin minkään muunkaan maan kansalaiset. Yksilötasolla eroja riittää, mutta kyllä jokaisesta maasta löytyy niitä harvoja huippulaatuyksilöitä. Ja sitten löytyy niitä taviksia ja sitten niitä reppanoita.

Ehkä jos koko ikänsä on asunut jossain Perähikiällä, voi kuvitella ja uskoa suomalaisten ainutlaatuiseen ihmeellisyyteen ja halveksia ulkomaalaisen kanssa naimisiin menneitä ja heidän puolisoitaan.

Se, ettei ehkä halua kaikkia muunmaalaisia muuttamaan Suomeen on makuasia, mutta antaa ymmärtää kuinka muualla maailmassa kaikki muut ovat jotenkin vähemmän on ihan naurettavaa ylimielisyyttä ja vääristynyttä minäkuvaa. Moni suomalainen on kyllä nainut ylöspäin mennessään naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Sekä rahallisesti, että älyllisesti ja koulutuksellisesti.

Vierailija
130/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun osuu noi sun kriteerit, ap...Onhan sinulla itselläsi kroppa kunnossa? Jos vastasit myöntävästi, niin olen valmis treffeille kanssasi.

M32

Vierailija
131/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti noihin raameihin sopivilla miehillä on ollut aina niin paljon vientiä, ettei heidän ole tarvinnut kehittää persoonallisuuttaan, ihmissuhdetaitojaan tai olla luotettavia. Aina on seuraava nainen jonossa.

Vierailija
132/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli taas näitä aloituksia, miksi Brie Larsonin kaltaiset naiset tule iskemään minua joka päivä.

Ap on todennäköisesti trolli, mutta voi tietysti olla myös naiivi, nuori tyttö, joka on katsellut liikaa romanttisia elokuvia.

Veikkaan kuitenkin ensimmäistä.

Vierailija
133/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja moni on sanonut minua kauniiksi joten se ei johdu siitä ettei minulla olisi mitään tarjottavaa.

- ap

Jospa se muu "tarjottava" ei sitten enää kiinnostakaan tai ei ole samaa laatua.

Vierailija
134/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, en kelpaa

- 182cm

-härmäläisen perusjuntin näköinen 

-liian lihaksikas

Hartiat sentään on leveät!

Vierailija
135/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli täyttää noi sun ulkoiset kriteerit kaikki, mutta on itsekäs työnarkomaani joka pettää minkä kerkeää.

Oma mies on ulkoisesti ihan vastakohta, lyhyt ja lihava, mutta kohtelee mua tosi kultaisesti, laittaa ruokaa yms.

Veli katsookin häntä nenänvarttaan pitkin, ei ymmärrä ettei miehen pituus ja lompakon paksuus ole kaikki kaikessa.

Vierailija
136/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta on useaan kertaan kysytty, mitä hänellä on tarjottavana miehelle nätin ulkonäkönsä lisäksi. Kun ei ole osannut kertoa, niin siinä on varmaan syy, miksi huippusaalis ei ole uinut verkkoihin.

Vierailija
137/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei selkeästi itsellä ole mitään tarjottavaa. Ei pelkällä pintaliidolla saa hyvää miestä.

Itselläni on tälläinen klassisen komea mies, joka on hellä ja rakastava. Mies arvostaa minussa huomattavasti enemmän sisäisiä ominaisuuksia, kuin ulkonäköä.

Kuulemman rakastaa sitä miten luonnollinen ja aito ihminen olen. Sanoo myös minun olevan kauneimmillani aamuisin, kun hymyilen hänelle vastaheränneenä sängyssä.

Vierailija
138/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamies kirjoitti:

Aloittajalta on useaan kertaan kysytty, mitä hänellä on tarjottavana miehelle nätin ulkonäkönsä lisäksi. Kun ei ole osannut kertoa, niin siinä on varmaan syy, miksi huippusaalis ei ole uinut verkkoihin.

Kyllä tähän keskusteluun taitaa päteä sanonta: ”Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.”

Ehkä ei osata ajatella itse tai ei ole rohkeutta? Ap kirjoitti ulkomaalaiseen rakastumisesta, ...minä en halua sellaisen naisen leimaa. Tämä nyt on vain yksi esimerkki tästä ärsyttävästä tekstistä. Mieluummin elätään niinkuin kaikki muut ja otataan mediasta ihanteet.

Hienoa, ei kannata itse ajatella omilla aivoilla mitään.

Vierailija
139/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olin varma että aloitus on provo. Hassua, miten kaikki hyvän miehen ominaisuudet liittyykin ulkonäköön..

Vierailija
140/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin kiinnostunut vain pitkistä miehistä vaikka olen 163cm. Ei kiinnosta miltä muiden silmissä näyttää. Pitkät miehet ovat myös kiinnostuneita olleet minusta. Sorry jos aviomieheni 190cm on joltain muulta pois.