Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
221/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ja aviomiehensä Olli oli yhdessä silloin kun Anna oli Idols-finaalissa, muistan yhteiskuvat ja miehen katsomossa kannustamassa. Kun Annasta tuli julkkis ja pääsi ns. piireihin, nousikohan hänellä hattuun? Kävikö niin kuin misseille, jotka vaihtaa pitkäaikaisen poikaystävänsä johonkin julkkismieheen sen jälkeen kun alkaa tulla menestystä?

Mäkin muistan sen. Oli tosi komea. Puolipitkät, kiharat hiukset ja miellyttävät kasvonpiirteet. Itse en olisi vaihtanut Immoseen. En toki Annan ex-aviomiehen luonteesta tiedä, mutta tuskin on pettäjä-Immosta pahempi.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/idols-anna-paljastaa-unelma-ammatti…

Oliko tämä se mies, lapsen isä? Haastattelun yhdessä kuvassa siis.

Vierailija
222/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaan, että pahat kysymykset oli leikattu pois, jottei kanavan tähden imago saa säröjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ja aviomiehensä Olli oli yhdessä silloin kun Anna oli Idols-finaalissa, muistan yhteiskuvat ja miehen katsomossa kannustamassa. Kun Annasta tuli julkkis ja pääsi ns. piireihin, nousikohan hänellä hattuun? Kävikö niin kuin misseille, jotka vaihtaa pitkäaikaisen poikaystävänsä johonkin julkkismieheen sen jälkeen kun alkaa tulla menestystä?

Mäkin muistan sen. Oli tosi komea. Puolipitkät, kiharat hiukset ja miellyttävät kasvonpiirteet. Itse en olisi vaihtanut Immoseen. En toki Annan ex-aviomiehen luonteesta tiedä, mutta tuskin on pettäjä-Immosta pahempi.

Missit nyt on niin nuoria että sen ikäset vaihtaa normaalistikkin vielä kumppania ilman missikisojakin. Eikä noilla parikymppisillä tytöillä voi edes olla mitään hirveän pikäaikasia suhteita. Tietysti siinä iässä pari vuottakin tuntuu vielä pitkältä.

Vierailija
224/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariahan huokaisi lähtiessään Annalle, että ”Tervetuloa vierailulle Punavuoreen.” Että taisi tosiaan yhteinen sävel löytyä, joko ennen tai vierailun aikana. Tuossa näkee sen kaksinaamaisuuden, että niiltä kenestä tykkää ei kysytä mitään ikävää ja ne kenestä ei tykkää, töksäytellään mitä vaan, koska mitä välii. Toisaalta tuleepa hyvin esille tuokin ero.

Vierailija
225/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annalla on sellainen ääni, että sopisi dubbaamaan lastenohjelmia tai levyttämään lastenlauluja.

Vierailija
226/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat näköjään jälkeen päin korjanneet jutun tekstiä, oli Ripattila.

Vierailija
227/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö siinä niin lue?!

Vierailija
228/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas tää ketju. Kauheeta ilkeää kateellista oksennusta ketju täynnä. Suosittelisin melkeinpä tämän panettelu ketjun poistoa.

Samaa mieltä. Katsoin jakson eilen ihan hyvillä mielin, ja etsin keskustelun aiheesta. Virhe! Olen niin monesti pettynyt tähän palstaan ja siihen miten ihmiset purkavat omaa pahoinvointiaan aivan käsittämättömään haukkumiseen ja lynkkaamiseen, eikä tämäkään aihe näköjään tehnyt poikkeusta.

Hävetkää jos edes osaatte.

(Ja tämän kommentin myötä olen palstalaisten mielestä vähintään Anna Puu itse tai sitten tähän vain sataa miljoona alapeukkua)

Vierailija
229/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas tää ketju. Kauheeta ilkeää kateellista oksennusta ketju täynnä. Suosittelisin melkeinpä tämän panettelu ketjun poistoa.

Samaa mieltä. Katsoin jakson eilen ihan hyvillä mielin, ja etsin keskustelun aiheesta. Virhe! Olen niin monesti pettynyt tähän palstaan ja siihen miten ihmiset purkavat omaa pahoinvointiaan aivan käsittämättömään haukkumiseen ja lynkkaamiseen, eikä tämäkään aihe näköjään tehnyt poikkeusta.

(Ja tämän kommentin myötä olen palstalaisten mielestä vähintään Anna Puu itse tai sitten tähän vain sataa miljoona alapeukkua)

Mitä sä sitten odotit? Tuliko sulle aidosti yllätyksenä, että salasuhteessa kahdesti ollut pettäjä saisi vauva-palstalla sympatiaa? Oikeastiko? Julkkiksille sääntö nro 1: älä petä, jos et halua tuhota julkisuuskuvaasi. Ja vielä pahempi, jos on lapsia ja pettää. Tällä palstalla pettäjien teot muistetaan AINA. Oli pettäjä sitten mies tai nainen, sympatiaa ei heru.

Vierailija
230/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jakso oli kiva, koti oli kaunis, ruuat näytti ihanilta ja Anna vaikutti mukavalta. En ymmärrä tätä ketjua, toivottavasti Anna ei käy lukemassa.

Vierailija
231/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten odotit? Tuliko sulle aidosti yllätyksenä, että salasuhteessa kahdesti ollut pettäjä saisi vauva-palstalla sympatiaa? Oikeastiko? Julkkiksille sääntö nro 1: älä petä, jos et halua tuhota julkisuuskuvaasi. Ja vielä pahempi, jos on lapsia ja pettää. Tällä palstalla pettäjien teot muistetaan AINA. Oli pettäjä sitten mies tai nainen, sympatiaa ei heru.

Ja vielä valehtelee asiasta. Väitti kirkkain silmin, että molemmat oli vapaita kun hän ja Immonen aloitti suhteen.

Vierailija
232/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat lukea kehujen täyttämää keskustelua jaksosta, suosittelen selaamaan Veitolan tai Puun jaksoon liittyvän instapäivitysten kommenttiketjuja. Sieltä löydät samanmielisiä.

Vierailija
233/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin herkille tulee nyt näköjään yllätyksenä, että tällä puhutaan suoraan eikä ihkuteta niinkuin ko. henkilöiden instakommenteissa.

Miksi pitäisi hyväksyä petollisuus? Missä naisten välinen lojaalisuus kun viedään toisen mies? Eikä ollut eka kerta. Miten 36-vuotias kehtaa edes sanoa että on ollut vain 4kk seurustelematta, ei se ole mikään meriitti ettei osaa olla yksin.

Vierailija
234/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ymmärretävää koska täällä pyörii kaikki petetyt ja jätetyt. Elämälle katkerat av-matamit:(

Vierailija
235/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi64 kirjoitti:

Eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus olla juuri sellainen kuin on. Jos peilit käännettäisiin itseesi, mitä paljastuisi? Lopetaan toisten turha mollaaminen, kukaan meistä ei ole täydellinen.

Muutrn olisi juu, mutta kun nuorison esikuva kehuskelee tv:ssä pettämisillään, asia ei ole enää hänen yksityisasiansa!

Nuorison esikuva:DDD Anna puu on yhtäpaljon nuorison eskuva kun Martina Aitolehti on "nuorten tyttöjen roolimalli" niinkun täältä aina saa lukea. Molempien kohderyhmä keski ikää rytinällä lähestyvät naiset.

Eiköhän se ole keski-ikäiset eräkammarinpojat kummankin kohdalla. Vai meinaatko tosiaan, että naisia varten Martina julkaisee puolipukeisia kuviaan ja Anna kiehnää ja konttaa lavalla?

Olen ollut yhdellä Anna Puun keikalla ja enemmistö kuuntelijoista oli nuorehkoja naisia. 

ohis

Vierailija
236/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ymmärretävää koska täällä pyörii kaikki petetyt ja jätetyt. Elämälle katkerat av-matamit:(

Sinä itse varmaan opetat lapsillesi että pettäminen on ok. Menkää yhdessä Annan keikalle!

Minua ei ole petetty eikä jätetty mutta empatiakykyä on silti. Onneksi Jenni pääsi Immosesta!

Vierailija
237/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se Jennin Urho Kepponen on hengissä? Mistään Paavosta mä en ole kuullutkaan.

Vierailija
238/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nolasi itsensä, lapsensa, Immosen, ystävänsä ja eksänsä.

Ensimmäiseen puoleen tuntiin, Maria ei kysynyt mitään - ihmettelin itsekin asiaa.

Ohjelma tuntui loputtoman pitkältä yksinpuhelulta, jossa puhuttiin töykeästi ja halveksivasti muista henkilöistä (ja koirista), eikä häpeää tosiaan tunnettu. Artistista jäi hyvin kylmä ja kova mielikuva. En ihmettele, että on päässyt urallaan levy-yhtiön ja radioasemien (nelosen konserni) suosikiksi. Immonen taustapirunaan. Puhui tästä kulissien takaisesta touhusta sentään rehellisesti.

Olisi ikävä olla laulajan tytär tai Immonen ja mennä tänään kouluun tai työpaikalle. Olisi kiva kuulla äidin tai elåmänkumppanin suusta vähän muunlaisia juttuja.

Vierailija
239/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on perfektionistin painajainen - asuntoa, taidetta ja ruoka-annoksia lukuunottamatta.

Outo sotku.

Vierailija
240/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

Pia Lambertin jaksossa Maria tuntee olonsa hieman epämukavaksi tilanteissa, joissa pitää puhua englantia ja sosialisoida. Esim. illanvietto Pian naapurien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi