Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria yökylässä: Anna Puu

Vierailija
14.03.2019 |

Millaisia ajatuksia?

Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.

Muumimukit, check! (Ei yllätä)

Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.

Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?

Onko muut vielä katsoneet jaksoa?

Kommentit (509)

Vierailija
241/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas tää ketju. Kauheeta ilkeää kateellista oksennusta ketju täynnä. Suosittelisin melkeinpä tämän panettelu ketjun poistoa.

Samaa mieltä. Katsoin jakson eilen ihan hyvillä mielin, ja etsin keskustelun aiheesta. Virhe! Olen niin monesti pettynyt tähän palstaan ja siihen miten ihmiset purkavat omaa pahoinvointiaan aivan käsittämättömään haukkumiseen ja lynkkaamiseen, eikä tämäkään aihe näköjään tehnyt poikkeusta.

Hävetkää jos edes osaatte.

(Ja tämän kommentin myötä olen palstalaisten mielestä vähintään Anna Puu itse tai sitten tähän vain sataa miljoona alapeukkua)

Mitä sä sitten odotit? Tuliko sulle aidosti yllätyksenä, että salasuhteessa kahdesti ollut pettäjä saisi vauva-palstalla sympatiaa? Oikeastiko? Julkkiksille sääntö nro 1: älä petä, jos et halua tuhota julkisuuskuvaasi. Ja vielä pahempi, jos on lapsia ja pettää. Tällä palstalla pettäjien teot muistetaan AINA. Oli pettäjä sitten mies tai nainen, sympatiaa ei heru.

Se on ymmärretävää koska täällä pyörii kaikki petetyt ja jätetyt. Elämälle katkerat av-matamit:(

Sinä itse varmaan opetat lapsillesi että pettäminen on ok. Menkää yhdessä Annan keikalle!

Minua ei ole petetty eikä jätetty mutta empatiakykyä on silti. Onneksi Jenni pääsi Immosesta!

Epäilen että Jenni on päässyt tosta pettämisestä huomattavasti helpommalla yli kun sinä.

Vierailija
242/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

Pia Lambertin jaksossa Maria tuntee olonsa hieman epämukavaksi tilanteissa, joissa pitää puhua englantia ja sosialisoida. Esim. illanvietto Pian naapurien kanssa.

Korjaus: Lamberg. Ei ole sentään Adamille sukua! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin inhottaa nuo Annan Me ollaan runo -kappaleen lyriikat hänestä ja Immosesta. Itsekkään oloinen tyyppi.

"Oon kuullu mitä meistä sanotaan

Tuntuu ku ois me vastaan maailma

.

Me ollaan runo jolla ei oo loppuu

Me ollaan päättymätön viikonloppu

Eikä välii vaikka kukaan ei tajuu

Ne ei tajuu

.

Meil on junii joissa ei oo tolkkuu

Rakastetaan vaikka joskus sattuu

Eikä välii mitä muut meist puhuu

Ne saa puhuu

Ne saa puhuu"

Vierailija
244/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas tää ketju. Kauheeta ilkeää kateellista oksennusta ketju täynnä. Suosittelisin melkeinpä tämän panettelu ketjun poistoa.

Samaa mieltä. Katsoin jakson eilen ihan hyvillä mielin, ja etsin keskustelun aiheesta. Virhe! Olen niin monesti pettynyt tähän palstaan ja siihen miten ihmiset purkavat omaa pahoinvointiaan aivan käsittämättömään haukkumiseen ja lynkkaamiseen, eikä tämäkään aihe näköjään tehnyt poikkeusta.

(Ja tämän kommentin myötä olen palstalaisten mielestä vähintään Anna Puu itse tai sitten tähän vain sataa miljoona alapeukkua)

Mitä sä sitten odotit? Tuliko sulle aidosti yllätyksenä, että salasuhteessa kahdesti ollut pettäjä saisi vauva-palstalla sympatiaa? Oikeastiko? Julkkiksille sääntö nro 1: älä petä, jos et halua tuhota julkisuuskuvaasi. Ja vielä pahempi, jos on lapsia ja pettää. Tällä palstalla pettäjien teot muistetaan AINA. Oli pettäjä sitten mies tai nainen, sympatiaa ei heru.

Se on ymmärretävää koska täällä pyörii kaikki petetyt ja jätetyt. Elämälle katkerat av-matamit:(

Sinä itse varmaan opetat lapsillesi että pettäminen on ok. Menkää yhdessä Annan keikalle!

Minua ei ole petetty eikä jätetty mutta empatiakykyä on silti. Onneksi Jenni pääsi Immosesta!

No jos minä tai lapseni tykätään jostain artistista niin ei ainakaan jätetä menemättä hänen keikalleen siitä syystä että hän tai miehensä on pettänyt exäänsä. Vois olla vähissä artistit ketä voi kuunnella jos toi on kriteerinä.

Ottaen huomioon että Michael Jacksoninkin konsertteihin olis vielä -09 riittänyt faneja niin pettäminen on aika pientä hänen tekostensa rinnalla!

Vierailija
245/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minä tai lapseni tykätään jostain artistista niin ei ainakaan jätetä menemättä hänen keikalleen siitä syystä että hän tai miehensä on pettänyt exäänsä. Vois olla vähissä artistit ketä voi kuunnella jos toi on kriteerinä.

Ottaen huomioon että Michael Jacksoninkin konsertteihin olis vielä -09 riittänyt faneja niin pettäminen on aika pientä hänen tekostensa rinnalla!

Näinpä, en todellakaan jaksa ottaa ihoni alle mitä joku artisti tekee yksityiselämässään.

Palstalaisilla ei muuta elämää näytä olevankaan kuin sivutolkulla tuomita ja arvostella ihmisiä joita eivät edes tunne.

(Esim. Ensitreffit alttarilla- keskustelua valitettavasti seuranneena)

Vierailija
246/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin herkille tulee nyt näköjään yllätyksenä, että tällä puhutaan suoraan eikä ihkuteta niinkuin ko. henkilöiden instakommenteissa.

Miksi pitäisi hyväksyä petollisuus? Missä naisten välinen lojaalisuus kun viedään toisen mies? Eikä ollut eka kerta. Miten 36-vuotias kehtaa edes sanoa että on ollut vain 4kk seurustelematta, ei se ole mikään meriitti ettei osaa olla yksin.

Missä naisten välinen lojaalisuus, kun syyllistetään, että nainen vei miehen eikä toisinpäin...

Vierailija
247/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se Jennin Urho Kepponen on hengissä? Mistään Paavosta mä en ole kuullutkaan.

Urho Kepponen voi edelleen hyvin, samoin Jennin toinen koira Paavo Lepponen.

Vierailija
248/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin herkille tulee nyt näköjään yllätyksenä, että tällä puhutaan suoraan eikä ihkuteta niinkuin ko. henkilöiden instakommenteissa.

Miksi pitäisi hyväksyä petollisuus? Missä naisten välinen lojaalisuus kun viedään toisen mies? Eikä ollut eka kerta. Miten 36-vuotias kehtaa edes sanoa että on ollut vain 4kk seurustelematta, ei se ole mikään meriitti ettei osaa olla yksin.

Naisten välinen lojaalisuus on ainakin jossain ihan muualla, kuin vauva.fi:n keskusteluissa.

Vierailija
249/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mä just luin? Joku sanoo että en mä ois halunnu koiraa mut ei toikaan olis halunnu lasta, niin täällä järkyttyneitä ja huolissaan siitä ettei KOIRALLE tule paha mieli jos se huomaa ettei siitä tykätä! :D No sille lapselle ei varmaan tulis? Ja parasta tässä vielä se ettei siellä sitten ilmeisesti edes asu mitään koiraa :D

Ehkä sun pitäisi tarkistaa näkö tai lukutaito, koska vedit nyt jonkun täysin oman johtopäätöksen. Ei täällä ole kukaan mistään koiran pahasta mielestä puhunut. Tai Annan lasta dissannut. Täällä on puhuttu Annan kylmältä vaikuttasta luonteesta.

Minkälaisten lasien läpi mahtaa maailmaa katsoa, jos Annan luonne vaikuttaa kylmältä.

Retorinen kysymys, ei tarvitse vastata.

Vierailija
250/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan on KTM. Ainahan sitä vaihtaa parempaan jos sellainen näköpiirissä. Silti olisi saattanut ero tulla vaikkei olisi parempaa näköpiirissä. Annalla oli kiva koti, ei ollut turhaa krääsää ollenkaan. 

Vierailija
251/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei. Jukan kanssa asuu Urho, toinen portugalin vesikoira. Jennin kanssa asuu Paavo.

Miksi sitten noissa kaikissa ig-kuvissa, joissa on Jukka, koira ja Jukan studio, puhutaan Paavosta? Miksi Jukan kanssa työskentelevät artistit kutsuu koiraa Paavoksi? Paavo the studio dog.

Vaikka oudolta kuulostaa, Jenni ja Jukka ovat edelleen tehneet yhdessä pari biisiä kuten Väärään suuntaan. Levytetty Fried musicin studiolla, jossa Paavo on ollut nimenomaan Jennin mukana studiolla. Ei ole tekemisissä Jukan kanssa muulloin. Itse en pystyisi pettäjän kanssa yhteistyöhön mutta Jenni on ammattilainen: ei sekoita yksityiselämää ja duunia keskenään.

Eikö siis Jenni tehnyt duunia Immosen kanssa silloin, kun alkoivat olemaan yhdessä?

Siis aidosti kysyn, en tiedä.

Aidosti en ymmärrät sinun kysymystäsi? Miten tämä liittyy mitenkään mihinkään?

Vierailija
252/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruakat vauhdissa kirjoitti:

Mitäköhän vttua teille kuuluu toisten suhteet.

NO SITÄ VTTUA kuuluu että tämä ämmmä kailottaa niitä televisiossa ja joka lööpissä!

Vierailija
253/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se Jennin Urho Kepponen on hengissä? Mistään Paavosta mä en ole kuullutkaan.

Urho on pitkään asunut Jennin vanhempien luona. Nuorempi koira Paavo on monessa Jennin Instakuvassa mukana: Jennin koira. Oli Jukan ja Jennin kunnes Jenni joutui muuttamaan pois mutta nyt kokonaan Jennin. Hoidossa Jennin vanhemmilla kun J on jenkeissä.

Vierailija
254/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urho on pitkään asunut Jennin vanhempien luona. Nuorempi koira Paavo on monessa Jennin Instakuvassa mukana: Jennin koira. Oli Jukan ja Jennin kunnes Jenni joutui muuttamaan pois mutta nyt kokonaan Jennin. Hoidossa Jennin vanhemmilla kun J on jenkeissä.

Tässä Paavo eli Paavo Lepponen:

https://www.instagram.com/p/Bt30Bg-Aqu9/

Vierailija
255/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juoruakat vauhdissa kirjoitti:

Mitäköhän vttua teille kuuluu toisten suhteet.

NO SITÄ VTTUA kuuluu että tämä ämmmä kailottaa niitä televisiossa ja joka lööpissä!

Nimenomaan! Itse on HALUNNUT mennä ohjelmaan puhumaan itsestään ja läheisistään. Olisi mieluummin puhunut vaikka vain elämää kuvauksista ja musiikista.

Jos ei ole mitään kunnollista sanottavaa, on TODELLAKIN paras olla hiljaa tai vain laulaa.

Annalta meni kaikki pisteet.

Vierailija
256/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin inhottaa nuo Annan Me ollaan runo -kappaleen lyriikat hänestä ja Immosesta. Itsekkään oloinen tyyppi.

"Oon kuullu mitä meistä sanotaan

Tuntuu ku ois me vastaan maailma

.

Me ollaan runo jolla ei oo loppuu

Me ollaan päättymätön viikonloppu

Eikä välii vaikka kukaan ei tajuu

Ne ei tajuu

.

Meil on junii joissa ei oo tolkkuu

Rakastetaan vaikka joskus sattuu

Eikä välii mitä muut meist puhuu

Ne saa puhuu

Ne saa puhuu"

Onko Anna kirjoittanut edes noita sanoja itse?

Vierailija
257/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä Paavo eli Paavo Lepponen:

https://www.instagram.com/p/Bt30Bg-Aqu9/

Ihana koira!! Immosen ja Jennin vauva.

Vierailija
258/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä talon isäntä?!?

Duunis töis studiolla

Yötä päivää?

Josko siellä oli työn alla seuraava emma-artisti.

Vierailija
259/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääköhän Puu ja Immonenkin nyt saada jälkikasvua?

Vierailija
260/509 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä talon isäntä?!?

Duunis töis studiolla

Yötä päivää?

Josko siellä oli työn alla seuraava emma-artisti.

Apua! Annalle käy Jennit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme