Maria yökylässä: Anna Puu
Millaisia ajatuksia?
Nätti koti, asuvatko Kumpulan puutaloalueella vai missä? Myös siirtolapuutarhapalsta oli kiva. Kaikki Annan väsäämät ruoat näytti hyvältä.
Muumimukit, check! (Ei yllätä)
Kumpikaan Maria eikä Anna ole koiraihmisiä. Minusta se kertoo aika paljon ihmisestä. Oletuksena siis, etteivät ole myöskään kissaihmisiä tai eläinihmisiä ylipäänsä.
Anna kertoo, että on joskus ollut suhteita päällekäin, mutta on päässyt pahasta tavasta eroon. Sanoo kuitenkin, että rakastui Immoseen, kun tilanne oli otollinen eli molemmat vapaita. Olen ymmärtänyt vauva-palstalta ettei ihan noin mennyt..?
Onko muut vielä katsoneet jaksoa?
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei. Jukan kanssa asuu Urho, toinen portugalin vesikoira. Jennin kanssa asuu Paavo.
Miksi sitten noissa kaikissa ig-kuvissa, joissa on Jukka, koira ja Jukan studio, puhutaan Paavosta? Miksi Jukan kanssa työskentelevät artistit kutsuu koiraa Paavoksi? Paavo the studio dog.
Vaikka oudolta kuulostaa, Jenni ja Jukka ovat edelleen tehneet yhdessä pari biisiä kuten Väärään suuntaan. Levytetty Fried musicin studiolla, jossa Paavo on ollut nimenomaan Jennin mukana studiolla. Ei ole tekemisissä Jukan kanssa muulloin. Itse en pystyisi pettäjän kanssa yhteistyöhön mutta Jenni on ammattilainen: ei sekoita yksityiselämää ja duunia keskenään.
Eikö siis Jenni tehnyt duunia Immosen kanssa silloin, kun alkoivat olemaan yhdessä?
Siis aidosti kysyn, en tiedä.
Epäilen että Jennin ja Jukan suhde ollut tossa pettämis vaiheessa jo niin laimea ja Jennillä niin paljon muuta mielessä ettei ole tuntunut juuri missään. Jos Jennin ja Jukan suhde olis kukoistanut hän tuskin olis edes vilkaissut jotain Anna Puuta.
Siis mitä mä just luin? Joku sanoo että en mä ois halunnu koiraa mut ei toikaan olis halunnu lasta, niin täällä järkyttyneitä ja huolissaan siitä ettei KOIRALLE tule paha mieli jos se huomaa ettei siitä tykätä! :D No sille lapselle ei varmaan tulis? Ja parasta tässä vielä se ettei siellä sitten ilmeisesti edes asu mitään koiraa :D
En ole Anna Puu -fani enkä jaksa innostua suhteitaan julkisesti vatvovista julkkiksista, mutta oli silti vaihteeksi taas mukava katsoa kaunista kotia ja rauhoittavia värejä. Aiemmin kun Kaija Koo tai Riitta Väisänen hössöttivät roinaa täynnä olevissa kodeissaan (tai Kaija Koolla työhuone) niin tuli katsojanakin huono olo ja mieli tilata konmarittaja pistämään paikat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu on ehkä yksi kaikkein teennäisimmistä feikeistä mitä musiikkialalta löytyy. Yksityiselämänsä törkeä käytös ja se miten kohtelee työkavereitaan tekevät hänestä epämiellyttävän ihmisen. Sitä asiaa ei muuta vaikka esiintyisi joka ainoassa tv-ohjelmassa minkä melkein tekeekin.
Tämä on hyvin sanottu.
Tästä hmisestä huokui sellainen omahyväisyys, etten muista koska olisin todistanut jotain samaa. Vaikutelma oli hyvin itserakas ja toisten tunteista piittaamaton nainen, kyyneleistä huolimatta.
Minusta oli aivan pöyristyttävää sanoa, ettei pidä miehensä koirasta, eikä mieskään olisi halunnut lasta. Hävettää ja säälittää Immosen ja tyttären puolesta. Kaikki mitä hän selitti ja sanoi oli kamalan kuulosta ja Marian ilmeet puhuivat paljon.
Annan koti on kaunis, mutta Anna ei ole - ja nyt tarkoitan ihan sisäistä kauneutta. En voi uskoa todeksi, että voi olla olemassa joku tuollainen. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä just luin? Joku sanoo että en mä ois halunnu koiraa mut ei toikaan olis halunnu lasta, niin täällä järkyttyneitä ja huolissaan siitä ettei KOIRALLE tule paha mieli jos se huomaa ettei siitä tykätä! :D No sille lapselle ei varmaan tulis? Ja parasta tässä vielä se ettei siellä sitten ilmeisesti edes asu mitään koiraa :D
Ehkä sun pitäisi tarkistaa näkö tai lukutaito, koska vedit nyt jonkun täysin oman johtopäätöksen. Ei täällä ole kukaan mistään koiran pahasta mielestä puhunut. Tai Annan lasta dissannut. Täällä on puhuttu Annan kylmältä vaikuttasta luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole Anna Puu -fani enkä jaksa innostua suhteitaan julkisesti vatvovista julkkiksista, mutta oli silti vaihteeksi taas mukava katsoa kaunista kotia ja rauhoittavia värejä. Aiemmin kun Kaija Koo tai Riitta Väisänen hössöttivät roinaa täynnä olevissa kodeissaan (tai Kaija Koolla työhuone) niin tuli katsojanakin huono olo ja mieli tilata konmarittaja pistämään paikat kuntoon.
Ai. Itse keskityn enemmän siihen ohjelman vieraaseen, hänen persoonaansa ja sanomisiinsa kuin siihen kuinka siisti tai epäsiisti taustalla näkyvä koti on.
Häpeetsä mitään?
En.
Tämä kertokoon kaiken oleellisen jaksosta.
Myötähäpeä on kyllä suuri KAIKKIA Annan läheisiä (ja koiraa) kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi64 kirjoitti:
Eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus olla juuri sellainen kuin on. Jos peilit käännettäisiin itseesi, mitä paljastuisi? Lopetaan toisten turha mollaaminen, kukaan meistä ei ole täydellinen.
Muutrn olisi juu, mutta kun nuorison esikuva kehuskelee tv:ssä pettämisillään, asia ei ole enää hänen yksityisasiansa!
Nuorison esikuva:DDD Anna puu on yhtäpaljon nuorison eskuva kun Martina Aitolehti on "nuorten tyttöjen roolimalli" niinkun täältä aina saa lukea. Molempien kohderyhmä keski ikää rytinällä lähestyvät naiset.
Eiköhän se ole keski-ikäiset eräkammarinpojat kummankin kohdalla. Vai meinaatko tosiaan, että naisia varten Martina julkaisee puolipukeisia kuviaan ja Anna kiehnää ja konttaa lavalla?
Anna ja aviomiehensä Olli oli yhdessä silloin kun Anna oli Idols-finaalissa, muistan yhteiskuvat ja miehen katsomossa kannustamassa. Kun Annasta tuli julkkis ja pääsi ns. piireihin, nousikohan hänellä hattuun? Kävikö niin kuin misseille, jotka vaihtaa pitkäaikaisen poikaystävänsä johonkin julkkismieheen sen jälkeen kun alkaa tulla menestystä?
Joo, katsokaa Marian ilmeitä!
Eipä näyttänyt kovin innostuneelta ennen kuin Anna rupesi lopussa kieli ruskeana kommentoimaan Marian "hienoja" mielipiteitä (Sara Siepin kohuhaastista). Sitten löytyi "ystävyys" :D
Tää on sellainen bisnes, että kannattaa olla hyvää pataa tiettyjen tyyppien kanssa, ettei käy huonosti. Jotenkin tuli outo olo, että nämä Anna ja Maria ovat jostain kumman syystä (ehkä puolison tms.) näitä "tiettyjä tyyppejä".
Kun kaksi omahyväistä ja itserakasta näistä laittaa samaan taloon, he lähtevät menemään tai käyttäytyvät just näin.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Ja tää ketju kertoo kyllä kaiken tarvittavan koiraihmisistä (eläinihmisistä). Hirveetä haukkumista.
Kusi noussut päähän. Eikä ole lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi64 kirjoitti:
Eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus olla juuri sellainen kuin on. Jos peilit käännettäisiin itseesi, mitä paljastuisi? Lopetaan toisten turha mollaaminen, kukaan meistä ei ole täydellinen.
Muutrn olisi juu, mutta kun nuorison esikuva kehuskelee tv:ssä pettämisillään, asia ei ole enää hänen yksityisasiansa!
Nuorison esikuva:DDD Anna puu on yhtäpaljon nuorison eskuva kun Martina Aitolehti on "nuorten tyttöjen roolimalli" niinkun täältä aina saa lukea. Molempien kohderyhmä keski ikää rytinällä lähestyvät naiset.
Eiköhän se ole keski-ikäiset eräkammarinpojat kummankin kohdalla. Vai meinaatko tosiaan, että naisia varten Martina julkaisee puolipukeisia kuviaan ja Anna kiehnää ja konttaa lavalla?
Kyllä mä luulen että noita Martinan jumppia ostaa naiset ja Annan humppaa kuuntelevat lähinnä naiset. Kummankaan ulkoinen hapitus tai kiehnääminen nyt ei ole niin kummoinen että nykyaikana kun sä löydät netistä vaikka mikänäköisiä maailmanmissejä vaikka alasti kukaan heitä pelkästään sen takia seurais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Ja tää ketju kertoo kyllä kaiken tarvittavan koiraihmisistä (eläinihmisistä). Hirveetä haukkumista.
Minusta tämä on ihan asiallinen ketju, jossa ihmiset (koira- tai ei) ihmettelevät Annan hyvin pöyristyttäviä lausuntoja kumppanin koirasta ja kumppanin suhteesta Annan lapseen.
En ole l alaan kuullut kenenkään aan van noin ilkeästi kumppanin "lapsesta", joten ymmärrän keskustelijoiden kommentit. Anna mokasi ja pahasti.
P.S. En ole koiraihminen, mutta meillä on lapsilla kaneja
* en ole koskaan kuullut kenenkään kommentoivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurimmalla osalla ole sekä koira että lapsi. Tai ainakin sietää molempia. Yksinkertaset pöntöt sitten erikseen jotka rupeaa kilpailemaan tälläsellä asialla. Yksilöitä tässä kaikki ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en allekirjoita tuota yleistystä että eläinrakkaus tarkoittaisi mitenkään todennäköisemmin ihmisrakkautta ja empaattisuutta toisia kaksijalkaisia kohtaan, vaan omien havaintojeni mukaan ennemmin päinvastoin. Tunnen monta jotka pitää "eläintarhaa", elukoita joko joka sorttia nurkat täynnä tai sitten monta koiraa tai kissaa jotka on itsessään se koko elämä ja sosiaalisuus muiden ihmisten kanssa on lähinnä niistä eläimistä selittämistä tai aiheeseen liittyvissä fb-ryhmissä riitelyä siitä saako koiralle antaa ruuantähteitä ja mikä on ainoa oikea kissanruokamerkki. Toisten ihmisten hyvyyttä arvioidaan sillä onko heillä lemmikeitä, mitä lemmikeitä, minkä rotuisia, millaista kissanhiekkaa tai minkä merkkistä ruokaa ne syö.
Nämä ihmiset (ei tietenkään ihan kaikki!) jotka tunnen tai tiedän on pettyneet jossain vaiheessa muihin ihmisiin ja kokevat että vain eläimet ovat aitoja ystäviä kun ne ei voi lähteä ja kertoa mielipidettään, niiltä kun saa ehdotonta rakkautta viis siitä millainen ihminen on. Ja nämä samat ihmiset on yleensä niitä jotka pelastavat mieluummin koiran tai kissan tulipalosta kuin naapurin kakaran, koska kakarat on tyhmiä ja ällöjä ja on tärkeämpää että oma lemmikki saa elää vielä 4 vuotta kuin se että naapurin kakara saisi elää vielä 75 vuotta. Ja en itsekkään ole lapsi-ihminen, ja oma lemmikki on rakas mutta on mulla nyt sentään joku järki päässä. Vaikken minäkään aina hirveästi muista ihmisistä perusta niin lopulta olen kuitenkin ihmisihminen enkä eläinihminen.
No aiemminhan jo sanottiin, ettei eläinrakkailla ihmisillä tarkoitettu niitä "eläinrakkaita", jotka ottavat lemmikin vääristä syistä kuten lapsen korvikkeeksi, parisuhteen korvikkeeksi tai siksi että ovat muuten elämässään traumatisoituneet ja lemmikki on heille vain lääke. Nämä usein hylkäävät lemmikkinsä tai kohtelevat niitä kaltoin. Todelliset eläinrakkaat eivät ole myöskään niitä, jotka hamstraavat kotinsa täyteen lemmikkejä (joiden huonoista oloista saamme lukea lehdistä) tai jotka pukevat paksuturkkiset pikkukoiransa "söpöihin" prinsessa-asuihin ja kuljettavat lemmikkiään Chanelissaan illanistujaisesta toiseen. Tai joille hc-koira-/kissaharrastus on vain keino päteä ja tuntea itsensä tärkeäksi (hyväksytään vain omat koulutus- ja kasvatusmetodit). Kuuluvat samaan porukkaan kuin ne lapsihysteerikot, jotka eivät suvaitse muiden tapoja kasvattaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Anna ja aviomiehensä Olli oli yhdessä silloin kun Anna oli Idols-finaalissa, muistan yhteiskuvat ja miehen katsomossa kannustamassa. Kun Annasta tuli julkkis ja pääsi ns. piireihin, nousikohan hänellä hattuun? Kävikö niin kuin misseille, jotka vaihtaa pitkäaikaisen poikaystävänsä johonkin julkkismieheen sen jälkeen kun alkaa tulla menestystä?
Mäkin muistan sen. Oli tosi komea. Puolipitkät, kiharat hiukset ja miellyttävät kasvonpiirteet. Itse en olisi vaihtanut Immoseen. En toki Annan ex-aviomiehen luonteesta tiedä, mutta tuskin on pettäjä-Immosta pahempi.
Ja voisko ne Annan vieraat jotka sinne on raahattu kehumaan neitosta olla yhtään enempää vaivaantuneita. Ohjelman ja Marian erikoisen vaisumainen olemus on varmaan taitavan leikkauksen ansiota. Anna on tällä hetkellä Nelosen ykköslellikki joka näkyy ja kuuluu vähän joka kanavassa, joten ei sovi kritisoida tai näyttää huonoa kuvaa yleisölle, koska muijaan on laitettu sen verran paljon fyrkkaa kiinni.
Veikkaan että Marialla on ollut napakoitakin kysymyksiä ja kommentteja mutta leikattu pois. Ja jos näin on ja lopputulos on silti noin luotaantyöntävä ja kylmä niin halleluja
No jaa, ei tuo niinkään pokkaa vaadi vaan ainoastaan uskomatonta lapsellisuutta että aikuinen ihminen toimii noin ja vielä elvistelee sillä. Typerää ja noloa hu¤miohu¤rausta eikä mitään muuta.