Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on törkein valhe mitä sinusta on levitetty?

Vierailija
14.03.2019 |

Onko koskaan keksitty perättömiä juttuja? Miten toimit?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne törkeitä oo toistaiseksi ollu mutta kyllä ne satuttaa koska ne loukkaa mun elämää ja elämänkaarta. Sitä kuka olen 😔

Joku esimerkiksi on nähnyt musta vanhoja kuvia missä oon tosi hyvässä kunnossa. Olen mennyt luottamaan vääriin ihmisiin.. Nyt yksi pentu on keksinyt että ne kuvat on muka muokattu. En edes osaisi tehdä tuollaista.. Mutta eiväthän he tunne mua siltä ajalta. 😅 30-40kg sitten. 

Kaikkea tän tyyppistä.. On se sinänsä törkeää.. 

Sit sanoin joskus eräälle tutulle et aloitan jonkun harrastuksen X. En sano minkä. Se nyt sitten jäi suunnitteluasteelle.. Nyt valehtelen kuulemma harrastavani sitä vaikka en ole sen jälkeen sanallakaan niin väittänyt..

Mun koko identiteettiä yritetään manipuloida valheilla. Ihmiset jotka ei mua edes tunne tai mun historiaa.

Vierailija
82/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne törkeitä oo toistaiseksi ollu mutta kyllä ne satuttaa koska ne loukkaa mun elämää ja elämänkaarta. Sitä kuka olen 😔

Joku esimerkiksi on nähnyt musta vanhoja kuvia missä oon tosi hyvässä kunnossa. Olen mennyt luottamaan vääriin ihmisiin.. Nyt yksi pentu on keksinyt että ne kuvat on muka muokattu. En edes osaisi tehdä tuollaista.. Mutta eiväthän he tunne mua siltä ajalta. 😅 30-40kg sitten. 

Sit sanoin joskus eräälle tutulle et aloitan jonkun harrastuksen X. En sano minkä. Se nyt sitten jäi suunnitteluasteelle.. Nyt valehtelen kuulemma harrastavani sitä vaikka en ole sen jälkeen sanallakaan niin väittänyt..

Mun koko identiteettiä yritetään manipuloida valheilla. Ihmiset jotka ei mua edes tunne tai mun historiaa.

Ja kun saan varmuuden lähteestä/lähteistä, alkaa vastatoimenpiteet. 👌👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ilkeä ns. työpaikkakiusaaja. Varmaan entinen koulukiusaajaki. Sen näkönen nilviäinen. Mutta joo. Jotkut kiltin näköiset miehet on kaikkee muuta ku kilttejä. 

Vierailija
84/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä varsinkaan kiinnosta. Mutta hauskimpia ovat ne, joissa mä olen kuulemma eronnut ja mennyt jonkin (milloin kenenkin) rock-muusikon kanssa kimppaan.

Tuollainen juoruhan kertoo kivasti siitä, että olen

1. kiinnostava ja

2. kadehdittava sekä

3. erilainen muori kuin ne, jotka jäi sinne kotikylään juoruja toisilleen kertomaan.

Vierailija
85/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas monella defenssit kovina. Mitä vittua te ihmisten juoruilusta piittaatte?

Vierailija
86/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta pari miestä juoruaa työnjohdolle kaiken ja keksitynkin. Luuleekohan ne että se kiinnostaa ketään. yritetäänkö sillä pönkittää itseään tms. 🤔

Ilmeisesti se oma elämä on kuivaa ja kurjaa. Millaisessa maailmassa tässä nykyää eletään? Sick. 

Vierailija
87/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas monella defenssit kovina. Mitä vittua te ihmisten juoruilusta piittaatte?

Kyllä muuten piittaan, kun se on noin älytöntä skeidaa. Tekis mieli pistää kirjaimellisesti luu kurkkuun. 

Vierailija
88/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piittaan siinä vaiheessa kun se lasketaan jo kiusaamiseksi. 

Vierailija
89/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun sinua yleisesti pidetään jonain mitä sinä et ole ja suhtaudutaan sen mukaisesti? Kuin olisit paskaa. Kun läheisesikin saavat osansa.

Paskajuorujen levittäjät tulisi hakata henkihieveriin.

Vierailija
90/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuumasi joku, että ekkössää ollu työttömänä x vuotta. En ollut. Kysyjällä itsellään oli oikein runsas työkokemus eli 2 x 6kk työllistämistyötä. Ikää ehkä 60v. Sitä ennen oli kai edustusvaimo t kuskina exmiehensä firmassa.

Vierailija
91/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että musta puhutaan, muttei kukaan ole yksityiskohtaisesti kertonut mitä.

Vierailija
92/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun sinua yleisesti pidetään jonain mitä sinä et ole ja suhtaudutaan sen mukaisesti? Kuin olisit paskaa. Kun läheisesikin saavat osansa.

Paskajuorujen levittäjät tulisi hakata henkihieveriin.

Jep tuo on vaan törkeetä. 

Vierailija
93/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen holhouksessa ja näin ollen minulla on edunvalvoja. Serkkuni levitti tätä tietoa, mutta onneksi käsittääkseni suvun piirissä.

En onneksi ole ammatillisesti tähän valheeseen joutunut vastaamaan. Mikäli olisi ollut tullut työn puitteissa esiin, niin kyllähän siitä olisi rikosilmo pitänyt tehdä. Nyt annoin olla.

asianajaja, yrittäjä 

Vierailija
94/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan keski-ikäiset naiset valehteli, että olisin muka naisvihaaja, kun saivat tietoonsa, että harrastan vuosittain Japanissa matkustelua. M29

Vierailija
95/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen holhouksessa ja näin ollen minulla on edunvalvoja. Serkkuni levitti tätä tietoa, mutta onneksi käsittääkseni suvun piirissä.

En onneksi ole ammatillisesti tähän valheeseen joutunut vastaamaan. Mikäli olisi ollut tullut työn puitteissa esiin, niin kyllähän siitä olisi rikosilmo pitänyt tehdä. Nyt annoin olla.

asianajaja, yrittäjä 

Kateellinen 🤔

Vierailija
96/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tracked metalscenen aikarajallisessa compo now-sävellyskilpailussa olisin tuonut valmiin sävellyksen kilpailuun. Väittäjä tosin ei ole enää elävien kirjoissa, joten rauha hänen sielulleen, enkä koskaan ottanut asiaa turhan vakavasti tai loukkaantunut juurikaan, koska tiesin, etten ollut rikkonut sääntöjä, vaan tehnyt trackeribiisin tyhjästä aikarajan sisällä.

Vierailija
97/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko piitata siinä vaiheessa, kun juoruilu on muuttunut ajat sitten kiusaamiseksi, fyysiseksi ja seksuaaliseksi väkivallaksi ja yltynyt vaan.

Kiusaajapariskunnan sietäis saada turpiinsa. Itse homman aloittivat ja sitä jatkoivat. Liian moni tietää asiasta jo. 

Vierailija
98/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin homo.

Vierailija
99/99 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana levitettiin huhua, että olen raskaana. 10 vuoden päästä olinkin.

Tällainen huhu on huhun keksijöille nolompaan, kuin huhun kohteelle. Aika pian huomaavat muut tämän perättömäksi, kun vatsa ei kasva lainkaan

Niin minäkin luulin. Miten noloa juoruilijoille, kun viimeistään puolen vuoden kuluttua on pakko tajuta, että ei se olekaan raskaana. Mitä vielä, juoru vaan muuttui, että olen tehnyt abortin. Ei noita vaan voi voittaa. En jaksa välittää, puhuvat, mitä puhuvat (en ole edellinen kirjoittaja)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi