Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on törkein valhe mitä sinusta on levitetty?

Vierailija
14.03.2019 |

Onko koskaan keksitty perättömiä juttuja? Miten toimit?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikaltamme hävisi silloin tällöin tavaraa, ja eräs kollega päätti jostain syystä, että minä olen se varas. Hän rupesi tulemaan huoneeseeni vaikka minulla oli siinä joku asiakaskin joskus, ja kysyi ihan törkeästi että olenko ottanut x tavaran. Ja vihjaili muutenkin inhottavasti että mikä on kun sinua ei ole näkynyt? Jaa että minun olisi pitänyt vielä juosta hänen luonaan ottamassa vastaan lisää varkaussyytöksiä?

Ei tämä kollega koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Oli todella inhottavaa, en tiennyt, mitä niihin syytöksiin olisi pitänyt sanoa.

Mikähän tuollaiseen toimintaan oikein voi olla syynä? Olikohan hänellä paha olo jota hän purki minuun? Tai ehkä hän vain inhosi minua muuten vaan ja halusi aiheuttaa pahaa mieltä?

Vierailija
62/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikaltamme hävisi silloin tällöin tavaraa, ja eräs kollega päätti jostain syystä, että minä olen se varas. Hän rupesi tulemaan huoneeseeni vaikka minulla oli siinä joku asiakaskin joskus, ja kysyi ihan törkeästi että olenko ottanut x tavaran. Ja vihjaili muutenkin inhottavasti että mikä on kun sinua ei ole näkynyt? Jaa että minun olisi pitänyt vielä juosta hänen luonaan ottamassa vastaan lisää varkaussyytöksiä?

Ei tämä kollega koskaan pyytänyt minulta anteeksi. Oli todella inhottavaa, en tiennyt, mitä niihin syytöksiin olisi pitänyt sanoa.

Mikähän tuollaiseen toimintaan oikein voi olla syynä? Olikohan hänellä paha olo jota hän purki minuun? Tai ehkä hän vain inhosi minua muuten vaan ja halusi aiheuttaa pahaa mieltä?

Todennäköisesti syyttelijä oli itse se varas. Toinen mahdollisuus on, että hän ei pitänyt sinusta ja piilotti ne tavarat voidakseen sitten syyttää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin töissä päihdetyössä. Nykyisessä työssäni eräs hoitsu alkoi levittää minusta kaikille juttua että käytän huumeita, koska oli siis jossain nähnyt minut huumeporukan kanssa (olin siis ollut töissä ja he asiakkaita).  Ihmettelin kun minua jotenkin katsottiin kahvilhuoneessa kummasti ja pomokin muuttui jotenkin erilaiseksi, ei ollut enää niin ystävällinen. Olin kuitenkin tehnyt työni tosi hyvin kokoajan ja siis olen tavallinen, kiltti perheenäiti. Lopulta kuulin sattuman kautta tästä juorusta ja sitten tietty pystyin heti puolustautumaan. Mutta maine meni ja pahaltahan se tuntui. Tämä työntekijä joka juorusi ei nykyään sano minulle edes huomenta.

Siis sun työkaverit ei uskoneet, että et ole narkki, vaikka kuulivat että olit töissä päihdetyössä? Tai POMO? Kuulostaa kyllä todella epäammatilliselta. 

Vierailija
64/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaan ystäväni narsistimies väitti yks kaks silmät kirkkaina kahvipöydässä että olin lähetellyt hänelle viestejä joissa olin ehdottanut sänkyyn menoa ja seksisuhdetta! Oma mieheni oli myös vieressä.

Onneksi paras ystäväni uskoi minua. Tätä miestä ärsytti meidän ystävyys ja halusi erottaa meidät.

Myöhemmin ystävä on onneksi eronnut tästä miehestä ja nykyään tämä mies on pyörittänyt lastensuojelun työntekijät pikkusormensa ympärille taistelussa lapsen huoltajuudesta ja on nyt voiton puolella tässä. Lapsenkin on saanut käännettyä äitiään ja isäpuoltaan vastaan ja on tehtaillut jo yhden rikossyytteen tästä isäpuolesta.

Ällöttävä ihminen joka osaa olla niin mukavaa miestä mutta totuus on aivan toinen.

Ihan vaan tiedoksi, että lastensuojelun sosiaalityöntekijät eivät ylipäätään voi ottaa kantaa huoltajuusasioihin kuin siinä tapauksessa, että vanhemmat (käytännössä vanhempien jursiti) erikseen vaatii heidät TODISTAJIKSI. Ainoa taho Suomessa, joka määrää huoltajuudesta vanhempien lisäksi, on käräjäoikeus. 

Vierailija
65/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä pahimpia juttuja ja hyvä niin. Mutta olen ihan 100% varma, että niitä on, koska erityisesti kaksi nuoruusajan "ystävääni" ovat tuollaisia paskanpuhujia. Enää ei olla missään tekemisissä oltu joihinkin vuosiin aloitteestani, mutta varmaan vieläkin keksivät katkeruuksissaan kaikkea paskaa minusta...

Ainakin jotain kasvissyönnistäni, työttömyydestäni, perheasioistani(miehestäni, tai no nyt ex-miehestä)...

Kaikkea täysin perätöntä ja rankasti vääristeltyä. Ehkä kertovat itsestään ja tekemisistään, mutta laittavat nimeni tilalle ja heidän nimen minun tilalle, meinaa olin ennen tosi kiltti, hyväsydäminen ja hauska tyyppi.

Yksi törkein, juttu jo reilu kymmenen vuotta sitten tapahtunut, oli kun sain selville, että kaverini väitti silloiselle poikaystävälleen, että minut on huostaanotettu, koska isäni pahoinpitelee minua. Tiesi tasasntarkkaan, että isäni on maailman ihanin ihminen ja rakastin häntä syvästi, ja että minut huostaanotettiin lähinni äitini takia(oli myös nähnyt kun äitini pieksi minua). Loukkasi tosi syvästi, mutta en koskaan kehdannut sanoa tuosta. 

Sama tyyppi valehteli myös ties kuinka monta vuotta puolisollee, että minun mieheni ostaa aina ruusuja ja suklaata minulle, hieroo, hoitaa lapset ja tekee kaikki kotihommat... Mikä ei pitänyt ollenkaan paikkaansa, ja tiesi sen. Valehteli miehelleen, varmaan, että mies tuntisi syyllisyyttä, ja tekisi myös. Jäi jopa kiinni tuosta suoraan, kun istuttiin pariskuntina iltaa, mutta hienosti pääsi kuin koira veräjästä vaihtamalla puheenaihetta :D

Vierailija
66/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isäni olisi hyväksikäyttänyt minua (ei helvetissä ole) ja siksi olen ”tällainen” (jäi mysteeriksi millainen).

Pahinta oli se, kun juttu kantautui myös isäni korviin ja satutti häntä.

Isällenihän tuo oli pahempi kuin minulle, mulla tuo meni tunteisiin lähinnä iskän puolesta ei niinkään hlökohtaisesti.

Vierailija
67/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nuorena sinkkunaisena naapuritalon naiset oli juorunnu, että mulla on lapsi joka on huostaanotettu. Ei siis ollu lasta, ei edes miestä. Tämä selvisi mulle niin, että mun alaiseksi töihin tuli tämän toisen naisen tytär joka sitten kertoi mulle kun tajus asioiden oikean laidan. Ei kuulemma kannattanut välittää mammojen horinoista. Kyllä kuitenkin vähän kuumotti kävellä kotiin kun teki mieli mennä vähä kurmoottaan näitä akkoja.

Vierailija
68/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
69/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaana levitettiin huhua, että olen raskaana. 10 vuoden päästä olinkin.

Tällainen huhu on huhun keksijöille nolompaan, kuin huhun kohteelle. Aika pian huomaavat muut tämän perättömäksi, kun vatsa ei kasva lainkaan

Niin minäkin luulin, mutta seuraavaksi olin luonnollisesti tehnyt abortin. Kuulemma. En ole edellinen kirjoittaja, mutta sama kokemus.

Vierailija
70/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä paikassa itseäni reilusti vanhempi rouvashenkilö ämkesi jatkuvasti lääppimään työristeilyllä. Välttelin häntä mahdollisuuksien mukaan mutta kun nähtiin niin joka kerta tuli aika roisia puhetta ja ehdottelua. Tyytyväisenä kuitenkin katosin nukkumaan ja aamulla tämä rouva esitteli kuvaa "minun varusteistani", jokin netistä löydetty erittäin epäimarteleva kuva ja sitä hän näytteli muille todisteena "yhteisestä yöstä".

Kiva provo. Eiköhän ne ole aina miehiä ketkä laivalla ahdistelee. Kokemusta ON!

Ai oikein kokemusta? Onkin toooosi yllättävää, että sua ei heteronaisena(?) ole naiset ahdistelleet. :D

Vierailija
71/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettå minulle on tehty abortti ja että olen ollut mielisairaalassa.

Vierailija
72/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hässin kuulemma veljeni kanssa joskus 80-luvulla.

Viime aikoina olen kamppaillut erästä "yhteistyö"kumppania vastaan, joka täyttää klassisen narsistin tunnusmerkit.

Hän punoo niin paksua pajunköyttä, että ihmettelen miten hän luulee muiden osallisena olevien uskovan sanaakaan.

Olenhan mm. tehnyt salaa omaa projektia materiaalista, jota hän piilottelee osoitteessa, jota ei ole ilmoittanut.

Vierailija
73/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lähiössä nainen laittoi liikkeelle huhun, että olin rais*annut hänet, vaikka mitään ei ollut tapahtunut.

Olen miettinyt, mistä tämä johtui, koska olimme ihan hyvissä väleissä mielestäni.

Emme tunne toisiamme hyvin, lähinnä baarin kautta.

Ehkä sitä vitutti mun hyvinvointini,tms.  En ymmärrä, miksi halusi mustamaalata minua. ?

Vierailija
74/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen koukussa huumeisiin. Entinen poikaystäväni oli kertonut kaverilleen, että syön masennuslääkkeitä, ja juttu lähti pyörimään noin. Juttu oli kulkenut täyden ympyrän, kun kuulin sen 6-7 vuotta myöhemmin uudelta poikaystävältäni joka oli sen juuri kuullut mutta myös ihmetellyt juttua siitä kertojalle.

Vierailija
75/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi kouralliselle ihmisiä että olen narkkari ja että hän pelkää olla kaksin minun kanssa samassa huoneessa jos käyn käsiksi. Keksittyä kaikki. Olin silloin nuori, mutta olisinko voinut jättää syytteen ja minkälainen tuomio siitä olisi tullut sille kääkälle? En koskaan saanut tietää kuinka monelle tarina oli kerrottu ja että tarkalleen mitä muuta kuin että olisin narkkari, mutta käsitin että 6-8 juotui kuuntelemaan.

Vierailija
76/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteetta raiskauksesta syyttäminen. Pienellä paikkakunnalla ei riittänyt että menetin työpaikkani ja jouduin lopulta muuttamaan pois vaan lisäksi vanhempianikin kiusattiin asiasta niin pitkään että lopulta myivät sukutilan pois ja muuttivat muualle, kun isän terveys ei enää kestänyt. Eikä ollut mikään tulkinnanvarainen juttu vaan täysin aukottomasti valheeksi osoitettu, mutta pikkupaikkakunnalla se maine vain elää omaa elämäänsä, varsinkin jos "uhri" sattuu kuulumaan ns valtasukuun.

Vierailija
77/80 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein valhe mitä minusta on kerrottu on se, että minä panen vanhoja miehiä ja vastineeksi tästä nää ukot ostaa mulle baarissa juotavaa.  Minusta on myös valheellisesti väitetty että olen jakorasia ja olen pannut jokaisen kylän miehen kanssa. Yksi vanhempi nainen taas levitti sellasita juttua totena, että epäilee minun panneen hänen miehensä kanssa. En edes ollut koskaan nähnytkään tuota naista, saati hänen miestään.

Baarissa olen joskus käynyt ( En ole käynyt yli vuoteen) ja välillä joku mies jonka kanssa olen vain jutellut maailman menosta , on halunut tarjota minulle juoman, mutta ei mitään sen ihmeellisempää.

En oikein tiedä mistä tuo vale on sitten saanut alkunsa , koska minä en ole koskaan ollut yhdenkään tämän kylän miehen kanssa joten aika käsittämätöntä että minun väitetään panneen tyyliin kaikkien kanssa, vaikka en ole yhdenkään kanssa koskaan pannut.

Vierailija
78/80 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihminen väitti minusta ilkeyttään erästä asiaa. Kukaan ei sitä asiaa uskonut ja myönsikin sitten, että oli keksinyt sen. Parasta tässä on se, että oikeasti hänen levittämänsä juttu oli totta.

Vierailija
79/80 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani oli nainen, joka keksi perättömiä juoruja milloin kenestäkin. Yleensä muista naisista....

Minulla hän väitti olevan rakennekynnet, tekoripset ja hiuslisäkkeet :D okei pitäiskö ottaa kohteliaisuutena, että mun luonnonpaksu pitkä tukka näyttää muka niiiin feikiltä, tai että hei mä vaan osaan laittaa tehokasta ripsaria pitkiin ripsiini!? Kynnetkin on ihan omat, mä oon just se tyyppi, jota ei vois vähempää innostaa tuhlata rahojaan edellämainittuihin turhuuksiin :D en tajua, mitä hän noilla valheillaan edes tavoitteli?

Yks suosikkini oli myös kun väitti, etten minä tiskaa ikinä eväsastiaani, vaan työnnän sen ruoan jälkeen tyhjänä likasena jääkaappiin, ja seuraavana päivänä syön siitä uudestaan??! :D

Vierailija
80/80 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorujen levittäjä kertoo itsestään enemmän kuin kohteesta. Mutta vain Viisas ymmärtää tämän ja jatkaa edelleen maltillisena, onnekkaana eteen päin omaa elämäänsä.