Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on törkein valhe mitä sinusta on levitetty?

Vierailija
14.03.2019 |

Onko koskaan keksitty perättömiä juttuja? Miten toimit?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hylkäsin vaimon ja lapset samalla, kun erosin edellisestä työpaikastani. Minulla ei ole vaimoa ja lapsia.

Siinä tulikin sitten totaalinen hylkääminen, kun perhettä ei edes ollut! Kivoja juoruja.

Vierailija
22/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen isäongelmainen ja väkivaltaisessa parisuhteessa. Tuntui tosi pahalta, etenkin kun tiesin juorun perustuvan siihen että seurustelin tuolloin nuorena naisena paljon vanhemman miehen kanssa. Miehestä sama porukka kuiskutteli että on vain seksin perässä ja jotenkin viallinen kun ei oman ikäistään ole saanut. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin ollaan yhä yhdessä ja juorut jo unohtuneet. Tuntui kyllä aina oudolta kun kahvihuoneessa minua kohdeltiin kuin haurasta ja vähä-älyistä rassukkaa. Vieläkin harmittaa oletus siitä että elin nyrkin ja hellan välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kahvilassa jossa käy sellainen pappajengi istumassa päivittäin. Pikkukaupunki. Pikkukaupungeissahan ei suinkaan ole juoruämmiä vaan pappajengejä, jotka keksii juttuja, ja juoruaa. Että jos ette ole tienneet :-)

Keksivät että olen raskaana eräälle kahvilassa käyvälle miehelle. Jota en ollut koskaan edes koskettanut. Ei kuullosta pahalta juorulta? Kyllä se pikkukaupungissa on. Seuraukset oli aika laajat, voin kertoa.

Vierailija
24/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri valehteli useammalle henkilölle (ja juoru lähti leviämään) harrastaneensa seksiä kanssani. Kiva saada ympäriinsäpaneskelijan maine työpaikalla. 

Vierailija
25/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lentoemäntänä on aika pienet piirit, kun ei työskennellä sillä isolla kotimaisella. Jos jonkinlaista juoruakkaa on pesiytynyt tähän työyhteisöön. Milloin juorutaan mitäkin. Meille rekrytoidaan useasti jo jollakin yhtiöllä lentoemäntänä olleita. Pahalta tuntuu kun joku aina levittää huhuja näistä meille uusista työkavereista ennen kuin he ovat edes ehtineet aloittaa. Toisista ei juoruta ollenkaan, mutta sitten on näitä surullisia tapauksia joita kartetaan juorujen takia. Kuka on alkoholiongelmainen, kuka kevytkenkäinen, kuka tyhmä. Itse kiinnostun näistä ihmisistä joista pahiten juorutaan, koska haluan tietää pitävätkö juorut paikkansa. Eivät pidä. 

Vierailija
26/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystäväni narsistimies väitti yks kaks silmät kirkkaina kahvipöydässä että olin lähetellyt hänelle viestejä joissa olin ehdottanut sänkyyn menoa ja seksisuhdetta! Oma mieheni oli myös vieressä.

Onneksi paras ystäväni uskoi minua. Tätä miestä ärsytti meidän ystävyys ja halusi erottaa meidät.

Myöhemmin ystävä on onneksi eronnut tästä miehestä ja nykyään tämä mies on pyörittänyt lastensuojelun työntekijät pikkusormensa ympärille taistelussa lapsen huoltajuudesta ja on nyt voiton puolella tässä. Lapsenkin on saanut käännettyä äitiään ja isäpuoltaan vastaan ja on tehtaillut jo yhden rikossyytteen tästä isäpuolesta.

Ällöttävä ihminen joka osaa olla niin mukavaa miestä mutta totuus on aivan toinen.

Vierailija
27/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä juttuja. Mikä ihmisiä vaivaa!!

Vierailija
28/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on liikkunut jos jonkinlaista ihan täyttä huttua. Huumeiden käytöstä seksuaaliseen ahdisteluun. Alkuun nämä jutut ahdisti, mutta nykyään en välitä enää pätkääkään.

Vierailija
29/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on liikkunut jos jonkinlaista ihan täyttä huttua. Huumeiden käytöstä seksuaaliseen ahdisteluun. Alkuun nämä jutut ahdisti, mutta nykyään en välitä enää pätkääkään.

Ei tuollaista tarvitse, eikä pidä sietää. 

Vierailija
30/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin syyttämällä työpaikkakiusaajaksi. Eli koko muu porukka valehteli minusta juttuja ja kanteli pomolle. Sain kirjallisen varoituksen.

Eipä siinä mitään voinut tehdä.

Vierailija
31/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lentoemäntänä on aika pienet piirit, kun ei työskennellä sillä isolla kotimaisella. Jos jonkinlaista juoruakkaa on pesiytynyt tähän työyhteisöön. Milloin juorutaan mitäkin. Meille rekrytoidaan useasti jo jollakin yhtiöllä lentoemäntänä olleita. Pahalta tuntuu kun joku aina levittää huhuja näistä meille uusista työkavereista ennen kuin he ovat edes ehtineet aloittaa. Toisista ei juoruta ollenkaan, mutta sitten on näitä surullisia tapauksia joita kartetaan juorujen takia. Kuka on alkoholiongelmainen, kuka kevytkenkäinen, kuka tyhmä. Itse kiinnostun näistä ihmisistä joista pahiten juorutaan, koska haluan tietää pitävätkö juorut paikkansa. Eivät pidä. 

Kartetaanko teillä oikeasti työntekijöitä noista syistä? Itse otan mielelläni työkaveriksi, jopa työpaikan ulkopuoliseksi kaveriksi kevytkenkäisen, alkoholistin tai tyhmänkin ihmisen. Vaikka kevytkenkäisen tyhmän alkoholistin. :) Ilkeän ihmisen ystävä taas en mielläni olisi. Toivottavasti ilmapiiri paranee!

-- 

Omalla kohdalla pahin on että ulkomailla tapahtunut raiskaus olisi keksimäni tarina. Siitäkin huolimatta, että exäni näki tästä osan ja asiaa tutkittiin nimikkeillä törkeä raiskaus ja törkeä pahoinpitely ja liikuin pari viikkoa naama mustelmilla. En ymmärrä. Lisäksi tätä käsittääkseni lähtivät levittämään (tosin kai vahingossa) omat kaverini. Edelleen ollaan kavereita. 

Muuten sitten en juuri valheita ole kuullut. Muutama väittäneet että olisimme harrastaneet seksiä, vaikkei näin ole tapahtunut. Sen sijaan olen kuullut itsestäni paljon juoruja jotka pitävät paikkansa, ainakin osittain. Olen avoin ihminen enkä koe totuuteen perustuvien juttujen satuttavan itseäni, enemmänkin vahvistavan sitä kuka olen. Ja aikanaan olen hetken käyttänyt huumeita (viikonloppuisin), pannut liian montaa ihmistä jotka tuntevat toisensa jne. Toisaalta taas en kuulemma ikinä suostu seksiin. Nämä ovat kumpikin totta, 2-suuntainen on jännä tauti. :)

Vierailija
32/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kartetaanko teillä oikeasti työntekijöitä noista syistä? Itse otan mielelläni työkaveriksi, jopa työpaikan ulkopuoliseksi kaveriksi kevytkenkäisen, alkoholistin tai tyhmänkin ihmisen. Vaikka kevytkenkäisen tyhmän alkoholistin. :) Ilkeän ihmisen ystävä taas en mielläni olisi. Toivottavasti ilmapiiri paranee!

-- 

Omalla kohdalla pahin on että ulkomailla tapahtunut raiskaus olisi keksimäni tarina. Siitäkin huolimatta, että exäni näki tästä osan ja asiaa tutkittiin nimikkeillä törkeä raiskaus ja törkeä pahoinpitely ja liikuin pari viikkoa naama mustelmilla. En ymmärrä. Lisäksi tätä käsittääkseni lähtivät levittämään (tosin kai vahingossa) omat kaverini. Edelleen ollaan kavereita. 

Muuten sitten en juuri valheita ole kuullut. Muutama väittäneet että olisimme harrastaneet seksiä, vaikkei näin ole tapahtunut. Sen sijaan olen kuullut itsestäni paljon juoruja jotka pitävät paikkansa, ainakin osittain. Olen avoin ihminen enkä koe totuuteen perustuvien juttujen satuttavan itseäni, enemmänkin vahvistavan sitä kuka olen. Ja aikanaan olen hetken käyttänyt huumeita (viikonloppuisin), pannut liian montaa ihmistä jotka tuntevat toisensa jne. Toisaalta taas en kuulemma ikinä suostu seksiin. Nämä ovat kumpikin totta, 2-suuntainen on jännä tauti. :)

Lisään vielä: tuo ulkomaan tapaus oli se viimeinen niitti ja sen jälkeen 2-suuntainen oireilu muuttui hypomania - vaikea masennus akselilta mania (psykoottisin oirein) - psykoottinen masennus akselille. Lisädiagnoosiksi PTSD, tosin nykyään en kärsi siihen liittyvistä oireista. 

Vierailija
33/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana levitettiin huhua, että olen raskaana. 10 vuoden päästä olinkin.

Vierailija
34/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani isä kuoli hänen ollessaan lapsi. Muut lapset olivat kiusanneet häntä tästä, sanoivat, että isä oli löytynyt roskiksesta. Lapset toistivat vanhemmiltaan kuulemiaan juoruja. Tosiasiassa tuttavan isä oli saanut massiivisen aivoinfarktin ja kuollut sairaalassa.

Vierailija
35/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-- 

Lisään vielä: tuo ulkomaan tapaus oli se viimeinen niitti ja sen jälkeen 2-suuntainen oireilu muuttui hypomania - vaikea masennus akselilta mania (psykoottisin oirein) - psykoottinen masennus akselille. Lisädiagnoosiksi PTSD, tosin nykyään en kärsi siihen liittyvistä oireista. 

Minkälaisia oireita tuollainen hypomania ja mania teettää? Entä kun siihen lisätään psykoottiset oireet vielä?

Vierailija
36/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein oli varmaan, että etenen uralla reittä pitkin. En todellakaan painanut villaisella.

Vierailija
37/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri väitti narkkariksi ja syytti lääkkeiden varastamisesta työpaikalta. Tuli niin törkeää juttua, että harkitsin kunnianloukkaussyytettä. En kuitenkaan lähtenyt siihen rumbaan, vaihdoin vaan työpaikkaa.

Vierailija
38/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella minusta keksittiin vaikka minkälaisia juttuja joiden seurauksena jouduin tietysti yleisen pilkan aiheeksi. Pahin oli se kun minusta kiersi koulussa jokin ilmeisen häpeällinen juoru, joka aiheutti sen, että jopa minulle tuntemattomat muiden luokkien oppilaat osoittelivat minua nauraen. En itse tiennyt, mikä tämä asia oli, sitä ei minulle kerrottu. Tässä loukkasi eniten se, että edes ihmiset, joita pidin ystävinäni, eivät suostuneet kertomaan minulle, mitä tämä juttu koski ja keneltä se oli lähtöisin vaikka suorastaan rukoilin heitä kertomaan.

Olen toki päässyt vähällä kun vertaa mitä perättömiä asioita tässä keskustelussa kirjoittaneista ihmisistä on ihan aikuisiällä levitelty, mutta lapsen maailmassa tuo oli iso asia.

Vierailija
39/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia juttuja on kiertänyt. Olen juoppo yh, jolta lapset on välillä viety (oikeasti olen lapseton absolutisti), olen kuulemma nähty paikoissa joissa en ole käynyt, tekemässä asioita joita en ole tehnyt ja on tauteja, joita ei tähän mennessä ole kylläkään terveydenhoito löytänyt. Olen kuulemma haukkunut jotain mamu-lasta, vaikka en ole jututtanut heistä ketään tai ole rajakki jne. jne. Ilmeisesti joku näyttää vähän liikaa minulta ja siihen sekoitetaan, koska en oikein osaa muuten näitä juttuja selittää. Tai sitten jollain on todella vakavia pakkomielteitä persoonastani. 

Voih, pääsee paljon helpommalla kun ryyppää ja rellestää, ja panee naisia. 

Sitten niiden ei tarvi keksiä mitään omasta päästään ;)

Sinccis

Vierailija
40/80 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella minusta keksittiin vaikka minkälaisia juttuja joiden seurauksena jouduin tietysti yleisen pilkan aiheeksi. Pahin oli se kun minusta kiersi koulussa jokin ilmeisen häpeällinen juoru, joka aiheutti sen, että jopa minulle tuntemattomat muiden luokkien oppilaat osoittelivat minua nauraen. En itse tiennyt, mikä tämä asia oli, sitä ei minulle kerrottu. Tässä loukkasi eniten se, että edes ihmiset, joita pidin ystävinäni, eivät suostuneet kertomaan minulle, mitä tämä juttu koski ja keneltä se oli lähtöisin vaikka suorastaan rukoilin heitä kertomaan.

Olen toki päässyt vähällä kun vertaa mitä perättömiä asioita tässä keskustelussa kirjoittaneista ihmisistä on ihan aikuisiällä levitelty, mutta lapsen maailmassa tuo oli iso asia.

Ei ne olleet sun kavereita. 

Olisit lyönyt nenään.

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä