Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinäviuhkat mainitaan usein karseana sisustuselemattinä, mutta kuka oikeesti on nähnyt niitä

Vierailija
14.03.2019 |

enää 2000-luvun puolella??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minuakin naurattaa niissä ketjuissa. Ainoa jolla minä olen nähnyt niitä on 1919 syntynyt mummoni.

Vierailija
2/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahdessakin paikassa. Toinen oli edellisten asukkaiden jäljiltä, semmoinen pieni. Toisen halusin itse kasarilla huoneeseeni toiseen kotiin ja se oli sellainen iso. Riippuu ihan muusta tyylistä, minne ne sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kahdessakin paikassa. Toinen oli edellisten asukkaiden jäljiltä, semmoinen pieni. Toisen halusin itse kasarilla huoneeseeni toiseen kotiin ja se oli sellainen iso. Riippuu ihan muusta tyylistä, minne ne sopivat.

Ja vuosi oli?

Vierailija
4/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin seinällä semmoinen. Ollut jo melkein 30 vuotta, enkä ota pois, koska tykkään siitä. Ihan sama mitä joku toinen siitä ajattelee. Minun kotini ja minun seinäni.

Vierailija
5/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun siskolla on iso viuhka makkarin seinällä tälläkin hetkellä.

Ovat miehensä kanssa ihan yliopistokoulutuksen saanut 50 -kymppinen pariskunta Etelä-Suomessa, lapset muuttaneet kotoa pois jo ja asuvat kaksistaan isoa omakotitaloa.

Vierailija
6/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso viuhka, toimittaa sängyn päädyn virkaa.

Olen itse maalannut sen, eli ei mikään tyypillinen itämainen kuvio.

Vierailija
7/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubella on tyypeillä viuhkoja seinillä.

Vierailija
8/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/

Vielä vuonna 2019 nähty.

Vierailija
9/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat miehensä kanssa ihan yliopistokoulutuksen saanut 50 -kymppinen pariskunta Etelä-Suomessa, lapset muuttaneet kotoa pois jo ja asuvat kaksistaan isoa omakotitaloa.

No näitä riittää, jotka ovat jämähtäneet sinne nuoruutensa vuosikymmeniin. Voin oikein kuvitella muunkin sisustuksen ja pukeutumisenkin.

Vierailija
10/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näitä riittää, jotka ovat jämähtäneet sinne nuoruutensa vuosikymmeniin. Voin oikein kuvitella muunkin sisustuksen ja pukeutumisenkin.

Mitä ihmeen väliä sillä sinulle on, mitä jollain toisella ihmisellä on seinällään? En minäkään esim. mitään ikonia seinälle laittaisi, mutta jos naapuri sellaisen seinälleen laittaa ei se minun ongelmani ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan