S.Hedberg ja Saija Tuupanen in love!
Kommentit (80)
Mahtavaa, jos kerran ovat onnellisia ja viihtyvät yhdessä niin eipä se ole keneltäkään pois. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, jos kerran ovat onnellisia ja viihtyvät yhdessä niin eipä se ole keneltäkään pois. Onnea heille!
Nimenomaan, juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka eivät olisikaan onnellisia tai eivät viihtyisi yhdessä niin silti mahtavaa, saapahan Sami kassit tyhjiksi silloin tällöin.
V'tun Heedbäri ja Dänny. Kaiken maailman läskit ja muumiot saa tangokuningattaria ja minä en
Vierailija kirjoitti:
V'tun Heedbäri ja Dänny. Kaiken maailman läskit ja muumiot saa tangokuningattaria ja minä en
Ois sullakin, jos vaan menisit töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin menee työntekijät. Työntekijöitä palkkaa yrittäjät. Minä olen yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrittäjäksi rupeavat kateelliset tai muiden ihmisten ulkonäköä haukkuvat ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrittäjäksi rupeavat kateelliset tai muiden ihmisten ulkonäköä haukkuvat ihmiset?
Ei hyvää päivää..
Mahtaako Sami saada vitsiä väännettyä Saijan sukunimestä? Itse en kyllä keksi mitään.
Sami painaa Saijan pian kantavaksi.
Kummallakaan ei taida lapsia vielä olla ja biolookinen kello jyskyttää.
"Tatuoitu unelma
Saijan selkään on tatuoitu kolme tähteä, joista yksi on toisia pienempi. Se kuvaa toivetta äitiydestä.
Kun Saijan ensimmäinen kummityttö syntyi 12 vuotta sitten, hän ajatteli itsekin kokevansa pian lapsen syntymän. Oikeaa hetkeä ei ole vielä tullut.
”Haaveissa lapset ovat edelleen.”
29.11.2018 https://hymy.fi/uutiset/saija-tuupanen-eron-jalkeen-en-kaipaa-laastaris…
"-Tämä vaihe elämässä on ollut myös hyvin opettavainen. Tekee hyvää pysähtyä, antaa ajatusten tulla ja katsoa mihin elämä vie. En halua noin vain syöksyä uuteen suhteeseen. En kaipaa laastarisuhdetta."
Hyivittu