Miten jaksatte miehen kuorsausta?
Ottaa päähän kuunnella aina tuota korinaa. Jos ei vauva valvota, niin sitten tuo.
Kommentit (27)
Kuorsaa selällään ollessaan, hivuttaudun saman peiton alle, kääntää kylkeä, ottaa minut kainaloon ja kuorsaus loppuu =) Joskus lapsi tulee meidän väliin nukkumaan niin ukko nappaa sen kainaloon ja lapsi tuskailee...
Olen käskenyt häntä käymäänkin ton uniapnea-epäilyn vuoksi. Hän sanoi minulle, että: Sinä saat mennä lääkäriin, kun et kerran nuku öitäsi! Sinulla se vika on eikä minulla, normaalisti kuorsaukseen oppii. Heräilet öisin etkä saa heti unenpäästä kiinni, sekään ei ole normaalia, sinulla on hermoissa vikaa.
Niin että lääkäriin ei sitten mene...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:20"]
Käskepäs miestäsi käymään lääkärissä. Minun miehelläni oli tätä samanlaista kuorsausta, tosi kovaäänistä ja välillä hengityskatkoksia. Diagnosoitiin uniapnea, sai sellaisen laitteen jonka avulla nyt nukkuu kuorsaamatta ja tasaisesti hengittäen.
Uniapneasta on siis paljon muutakin haittaa kuin tuo kuorsaus, joten ihan terveyden kannalta kannattaa tsekata tuo. Jos on lihava niin laihdutus voi myös auttaa, mutta esim oma mieheni ei ollut, vaan kyseessä oli rakenteellinen vika.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 09:26"]
En pysty nukkumaan vieressä kun kuorsaa niin helkkaristi. Ääni on niin kovaa ettei korvatulpat auta. Joskus menen viereen nukkumaan ja joudun äkisti menemään muualle nukkumaan kun meteli on niin kova. On oikein sellaista hengittämättömyyttä ja sitten hirveä hengenveto vähän päästä. Joskus oikein säikähdän tätä kummaa koornastusta.
Kaikenlisäksi mies on minulle suuttunut kun en nuku vieressään. Ei ymmärrä etten vieläkään ole oppinut hänen kuorsaukseensa. Siihen siis kuulemma tottuu... Emme ole aviossa ja siitä on kommentoinut että pitäähän sitä sitten vaimon nukkua samassa vuoteessa.. mutten tosiaan taida pystyä. Meillä on vielä pikkuisia lapsia jotka vielä valvottavat minua. Ottaa muuten päähän kun ei saa ikinä nukkua.
[/quote]
[/quote]
Vai että sellainen mies, otan osaa.
Pyydä kuitenkin lukaisemaan vielä tämä, jos se mieli kuitenkin muuttuisi:
http://www.uniapnea.fi/uafi/risker.html
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 10:46"]
Olen käskenyt häntä käymäänkin ton uniapnea-epäilyn vuoksi. Hän sanoi minulle, että: Sinä saat mennä lääkäriin, kun et kerran nuku öitäsi! Sinulla se vika on eikä minulla, normaalisti kuorsaukseen oppii. Heräilet öisin etkä saa heti unenpäästä kiinni, sekään ei ole normaalia, sinulla on hermoissa vikaa.
Niin että lääkäriin ei sitten mene...
[/quote]
Mua ainakin suomeks sanottuna toi kuorsaaminen vituttaa!
En minään yönä saa nukuttua kunnolla ja vituttaa se, että mies totee aamulla "voi, että, kun väsyttää -.-''" Saatana ite on kuorsannu vieressä, kun sika!
Alan kyllästyä! ja miks mun pitää aina olla se joka siirtyy muualle nukkumaan?
Nyt varsinki aivan helvetin ärsyttävää, ku muutto hommat täs meneillää.. niin en voi nukkuu olkkarin sohvalla, kun nukutaan patjal olkkaris.. en voi nukkuu makkarissa, kun koko makkari täynnä laatiokoita (sänkyä myöten)
Muksun huoneesee jos meen nukkuu ja se sattuu yöl/aamu yöstä huomaa, että mä oon kans huoneessa niin ei enää nuku -.-
15 vuotta kuuntelin. Sitten hommasin korvatulpat ja olen nukkunut tosi hyvin. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:29"]
Te ette osa lainata! Kattokaa lainatessa, ettei niitä quote juttuja tule kuin yksi alkuun ja toinen loppuun.. ja niitä voi olla rivi tolkkujen päässä. So simple. ;)
[/quote]
Osaammepas, mutta kun se ei tässä ketjussa nyt onnistu. Johtunee siitä, että on kaksi viestiä, joiden numero on 2/10 ja samoin 5/10. Se lainaa aina vain sitä ylempää, vaikka koettaisi lainata alempaa. Kokeilepa itse.
[/quote]
no mä kokeilin kans, vaikka oonkin uusi kirjoittaja. hyvinhän tämä toimii. osaan muuten copypeistata taikka kirjoittaa ihan itsekin tekstiä quote-tagien väliin ja luoda sitten ihan omia lainauksia. vaikka näin:
[quote author="minääite!"]
ihan ihquoma lainaus!
[/quote]
Minäkin olen siirtynyt eri huoneeseen nukkumaan. Ihanaa nukkua yksin ja ilman häiriöitä. Mies kyselee välillä, että milloin tulen hänen viereensä nukkumaan (tykkää nukkua kylki kyljessä ja minä taas ihan yksinäni) mutta en haluaisi luopua hyvistä yöunista. Ehtii sitä läheisyyttä harrastamaan muulloinkin kuin yöllä nukkuessa...